Als ie zo uit de fabriek gekomen is, dan staat er dus ook een E-keur in.Kan op de foto niet echt zien wat er onder hangt, maar in ieder geval de achterkant van de demper ziet er uit als een standaard california uitlaat, ik zie niet in waarom een motorfiets voorzien van eigen standaard pijp niet aan de wet zou voldoen... Dat is precies de reden dat er ook naar bouwjaar gekeken word. Een guzzi is gewoon luider als een moderne standaard fiets, simpelweg omdat ze gebouwd en gekeurd zijn in een tijd van andere geluidseisen
Ik ook, aangehouden met een kameraad. Beide BMW r100gs. Mijne legergroen, die van hem netjes. Alles werd gecontroleerd op correcte werking, banden profiel, papieren, enz. Enige aanmerking die ik kreeg was dat geen geel hesje bij had. Als ik beloofde er één te kopen kreeg ik geen boete.Ik ben wel es met een groepje hollanders van de weg gehaald in Duitsland. Enige wat ze deden was ff je uitlaat vingeren om te kijken of de dB killer er in zat. Zelfs de Aprila met zijn Arkaatje kon gewoon doorrijden. Enige wat ze bij mij deden was ff mijn motor googlen om te zien of mijn uitlaat origineel was. Was met de Griso. Dies origineel en Mario de uitlaat ontwerper heeft er in Mandello iets "ongewoons" van gemaakt
Wat zou jij doen in mijn plaats ?@Guzzi Fox , ga je toevallig naar het internationaal Moto Guzzi Treffen in Tienhoven?