fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Hoi Brian, ik zag je tasje. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik zoek ook nog mogelijkheden om mijn tandenborstel mee te nemen naar de eiffel. ;)
 
Ziet er goed uit :Y ..kan ook aardig wat in zo te zien!

Hier nog steeds rustig, iedereen nog steeds in winterslaap? ;)
Gisteren even naar gebben motoren geweest voor mijn nieuwe kettingset, hopelijk houdt deze het wat langer uit :Y .. Ziet er in ieder geval wel mooi uit, zon zwart tandwiel :][afbeelding]

Mooi! Nu ga ik weer twijfelen. Ik ben ook toe aan een nieuwe set. Ik zit alleen te twijfelen tussen jouw comib of een gouden ketting met renthal tandwielen.

Zo dus:
hqdefault.jpg


:9~

Achter ga ik er een tandje bij doen en voor één eraf
 
Laatst bewerkt:
Hoi Brian, ik zag je tasje. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik zoek ook nog mogelijkheden om mijn tandenborstel mee te nemen naar de eiffel. ;)
Best tasje

Ik krijg er een paar gympies, vrije tijdsbroek, twee shirtjes en wat toilet attributen in

Ik kan hem in hoogte nog wat uit ritsen als ik mijn ondergoed en sokken ook mee zou willen nemen
Omdraaien is ook een optie _O-

Ik heb hem gekocht op aliexpress, vind het dan ook een sport om hem zo goedkoop mogelijk te scoren.

Totaal €34,68 incl. verzending uit China en niet te vergeten een regenhoes
 
Laatst bewerkt:
Mooi! Nu ga ik weer twijfelen. Ik ben ook toe aan een nieuwe set. Ik zit alleen te twijfelen tussen jouw comib of een gouden ketting met renthal tandwielen.

Zo dus:
[afbeelding]

:9~

Achter ga ik er een tandje bij doen en voor één eraf


Jaaa dat is ook mooi inderdaad ! Ik heb ook nog getwijfeld om een andere tandwielverhouding te doen, maar het schijnt dat als je die vertanding kiest die jij noemt dit behoorlijk effect heeft op de levensduur (in negatieve zin) dus ik heb ervoor gekozen om het niet te doen.. kan desalniettemin wel leuk zijn ;)
 
Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een FZ1, dus ik zal me hier ook maar even melden.

2uhxov5.jpg


Binnenkort zet ik er aan de voorkant kleine knipperlichten op en ga ik rode rimstriping aan brengen.
 
goede dag dames en heren van het goede leven :)

ik heb een fz1s uit 2006 opt oog, hebben jullie nog type specifieke aankoop tips?
Het gaat om een Belgische, maar hij zal niet met een accent brullen :+

Hij staat hier:
Wirken Motoren
 
goede dag dames en heren van het goede leven :)

ik heb een fz1s uit 2006 opt oog, hebben jullie nog type specifieke aankoop tips?
Het gaat om een Belgische, maar hij zal niet met een accent brullen :+

Hij staat hier:
Wirken Motoren

Nee. Maar hij zal wel last hebben van het uit/aan effect. Een bekende kwaal van model 2006.
 
goede dag dames en heren van het goede leven :)

ik heb een fz1s uit 2006 opt oog, hebben jullie nog type specifieke aankoop tips?
Het gaat om een Belgische, maar hij zal niet met een accent brullen :+

Hij staat hier:
Wirken Motoren

Vraag even of het een schade fiets betreft, hoeft niet zo te zijn maar hij heeft de kont van een fazer en voovoorkant fz1n.
Aan uit effect, de ene berijder stoort er zich meer aan dan de ander.
Proefritje maken en je weet het :]
 
goede dag dames en heren van het goede leven :)

ik heb een fz1s uit 2006 opt oog, hebben jullie nog type specifieke aankoop tips?
Het gaat om een Belgische, maar hij zal niet met een accent brullen :+

Hij staat hier:
Wirken Motoren

Sommige motoren uit belgie zijn geknepen

het hoe en wat weet ik niet,

maar vraag het na

voor de rest sluit ik me aan bij Vino
kleurstelling en kont zijn niet standaard
 
Laatst bewerkt:
Een Belgische motor wordt met 100 pk op de straat gezet ivm belasting voordeel
Meestal worden ze erna gewoon op 150 pk gezet.
De top snelheid zal dus niet afwijken wel de tijd die het in beslag neemt om er te komen.
Gewoon even navragen of de motor op max vermogen is gezet.
Verdere tips zijn al aangegeven
 
Ik zeg proefrit, als die over de 250 op de teller loopt zit het vermogen goed ;) :+

Mijn FZ8 loopt ook over de 250 op de teller.. 252 om precies te zijn 8-)

Wel met volledig uitlaatsysteem en K&N luchtfilter ..maar goed, hij kan het :+
 
Dat had ik zelf niet eens gezien, wist wel dat ie gespoten was.
Maar het was me niet opgevallen dat ik een fz1N zocht en deze te koop staat als een fz1S .
Thnx voor het meekijken, nu ben ik gewaarschuwd voor evt verborgen schade
 
Goede avond,
Ik heb een vraag ik ben sinds twee weken trotse bezitter van een Fz1N van 2008 met 17400 km op de teller.
Vandaag reed ik richting Scheveningen bij de stoplicht kapte mijn richting aanwijzer ermee,
Kon nog nergens stoppen de motor reed prima kwam in de tunnel reed +- 6500 toeren kapte alles ermee motor uit verlichting gevarenlicht niets deed het meer! Sta je dan tweebaansweg
Halverwege in de tunnel zonder mogelijkheid om veilig te staan! Contact uitgezet 1 minuut gewacht aangezet en starten alles deed het gelukkig weer, en liep de verdere 70 km als een zonnetje!
Iemand ervaring met wat dit probleempje zou kunnen zijn?

Gr marco
 
Ergens een stukje led verlichting zitten?
Daar kan een probleem mee zijn zeker als
dit is aangesloten door in de organel kabelboom te knippen.
Verder zou ik geen oplossing voorhanden hebben 😳
 
Hi allemaal!

Ik had even een vraag over de FZ1 en FZ1N. Nu ben ik van plan een FZ1 aan te schaffen, maar heeft de N-versie ook de mogelijkheid voor handgrepen voor de bijrijder? Of is dat alleen mogelijk op de FZ1? Het gaat om een model 2006.

Groet,
Léon
 
Hi allemaal!

Ik had even een vraag over de FZ1 en FZ1N. Nu ben ik van plan een FZ1 aan te schaffen, maar heeft de N-versie ook de mogelijkheid voor handgrepen voor de bijrijder? Of is dat alleen mogelijk op de FZ1? Het gaat om een model 2006.

Groet,
Léon

De handgrepen zijn de fazer kont.
Zal best hier en daar een aangepast exemplaar rondrijden.

Of kont los kopen internet
 
Vandaag de motor laten voorzien van Zweeds goud *D nog niet gereden maar je merkt nu al bij het inveren dat hij veel sterker en soepeler aanvoelt

Eerst de voorvork laten doen, later dit jaar wil ik ook nog een Öhlins schokdemper :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Vraag even of het een schade fiets betreft, hoeft niet zo te zijn maar hij heeft de kont van een fazer en voovoorkant fz1n.
Aan uit effect, de ene berijder stoort er zich meer aan dan de ander.
Proefritje maken en je weet het :]



Ik heb deze motor in het echt gezien ... hij is overgespoten en het is waarschijnlijk een s geweest..
Het is geen frisse fiets ik ben er zeker van dat het een schade fiets is.
 
en mijn fietsje, alweer twee jaar ondertussen.
[afbeelding]

Je kat kan ook niet wachten tot weer mooi weer word om te rijden, heb er trouwens over nagedacht hem in te ruilen, hou hem toch lekker, als je op andere naked gaat proefrijden besef je toch weer wat een heerlijke motor die fz1 is. Gereden op Kawasaki z800 omdat ik hem zo mooi vind maar valt dan toch tegen met power en stuureigenschap als je de fz1 gewend bent blijf er nog lekker op rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan