fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Ik vindt het persoonlijk met optrekken.
Doet er van mij niet zo heel gek mee, heb alleen andere demper met 140 pk's en 100 nm .:D


Oke netjes man! Afgesteld met powercommander? Die van is op de originele computer afgesteld. Nja die quickshifter doet niks met het vermogen het is alleen super bruut haha! Wat voor uitlaat heb je er onder liggen?
 
Haa mannen! Weer even terug van weggeweest,
Ik heb mijn motor vorige week af laten stellen. WAT EEN FEEST. Het aarzelen op het gas is weg. Het dode gevoel op het gas is weg! Kortom een compleet andere fiets. Samen met de g&g moto2 en de quickshifter is het echt genieten van de klappen. 164 pk op de krukas en 138.2 pk op het achterwiel. En 98 nm! Ik blijf even meelezen ivm de meet lijkt me leuk om mede fzers te leren kennen!

Gr joey

Hey klinkt goed. En hoe en waar heb jij hem af laten stellen dan?

Zie je op dr meeting dan!
 
Laatst bewerkt:
Oke netjes man! Afgesteld met powercommander? Die van is op de originele computer afgesteld. Nja die quickshifter doet niks met het vermogen het is alleen super bruut haha! Wat voor uitlaat heb je er onder liggen?


Nee, nog niet afgesteld met powercommander !
Komt missschien nog wel met een powercommander erop, krijgt die wat meer benzine.
Dus gewoon veder origineel hahaha , alleen bos uitlaat demper eraan.
Is ook leuk jah bruut geluid :D
 
Hey klinkt goed. En hoe en waar heb jij hem af laten stellen dan?

Zie je op dr meeting dan!

Ik heb hem af laten stellen bij nippon bikes te Tilburg! Die kunnen hem afstellen op de originele computer. Was al bij verschillende adressen geweest maar die doen het enkel met powercommander.
 
Ik heb hem af laten stellen bij nippon bikes te Tilburg! Die kunnen hem afstellen op de originele computer. Was al bij verschillende adressen geweest maar die doen het enkel met powercommander.

Voordeel is dat je met de ECU flash ook de restricties eruit kan laten halen van de eerste drie versnellingen, dat scheelt echt enorm }).
De mogelijkheden (copy-past van Ivan Fz1).

Wat voor quickshifter heb je eigenlijk? Heb zelf ook wel oren naar een quickshiftert :P


1) Low gear power limiter removal

2) All driveability inhibitors/limiters removed

3) Disable fuel cut
Our proprietary software/hardware is the only one that is capable of disabling this annoyance in all the places/conditions that it exists !!
a) Gets rid of poor throttle transitions from closed throttle.
b) Gets rid of annoying popping and banging during decel and also jerky response when re-applying the throttle from closed.
c) Throttle modulation is noticably improved over what can be achieved with a fuel tuner alone.
d) Dramatic improvement upon re-application from closed throttle
(in all riding conditions).

4) Re-program sub-throttles for max power and response at any rpm and throttle position

5) Cooling fans come on at 200 degrees

6) Complete re-curve of ignition timing at all throttle positions - optimized for 89 octane fuel
(premium fuel not necessary)

7) Raise rev-limit to 12,300 rpm

8) Reduced engine braking during decel

9) Anything that compromises performance and/or driveability is eliminated.

10) EXUP code removal - No servo eliminator needed !!
- Done without disabling the rest of the bike's self diagnosis -
-Your bike will still display trouble codes if a problem arises just like it does now-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem af laten stellen bij nippon bikes te Tilburg! Die kunnen hem afstellen op de originele computer. Was al bij verschillende adressen geweest maar die doen het enkel met powercommander.
Nippon bikes

Wat kost dat?
 
Voordeel is dat je met de ECU flash ook de restricties eruit kan laten halen van de eerste drie versnellingen, dat scheelt echt enorm }).
De mogelijkheden (copy-past van Ivan Fz1).

Wat voor quickshifter heb je eigenlijk? Heb zelf ook wel oren naar een quickshiftert :P

Ik heb een stand alone cordana quickshifter.
 
Ziet er mooi uit die tank 👍🏻
Met handje of machinaal gedaan?
Mijne moet binnenkort ook weer een poetsbeurt hebben
maar doe alles nog met het handje 😇
 
Ziet er mooi uit die tank 👍🏻
Met handje of machinaal gedaan?
Mijne moet binnenkort ook weer een poetsbeurt hebben
maar doe alles nog met het handje 😇


Thanks !

Met de hand gedaan, heb wel machine.
Maar die gebruik ik voor de auto.
Voor die kleine delen op de motor, kan je net zo goed met de hand doen.
Jij hebt toch een zwarte?

Is dit wel heel mooi spul Black Hole Sample - 120ml

Gebruik hem zelf ook, daarmee krijg je mooie diepe glans ... 8-) *D
 
Jep! 5 dagen in de week Vorige week nog een gsxr voor een klant gedaan. Voornamelijk auto's 1500/2000 per jaar haha. Eigen motor blijft altijd wel een opgave helaas maar ziet er netjes uit man!


Kijk aan!
Welke producten gebruik jij dan?

Heb in verleden wel auto's gepoets tot aan Bakwagen pfff wat een werk..
 
Terug
Bovenaan Onderaan