Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omdat ik men tiger beu was :pWat was voor jullie de reden of hoe is het gekomen , dat je voor de fz1 / fz8 hebt gekozen ...
Wat was voor jullie de reden of hoe is het gekomen , dat je voor de fz1 / fz8 hebt gekozen ...
Maken je motor wel heel stuk breder hé?
Ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van bar end spiegels.
Ik heb een Leovince Lv one evo carbon (what's in a name he :p )vind het gewoon niet mooi staan.
ook de keuze van een andere uitlaat is moeilijk , vind het geluid van een akrapovic wel goed ( mooi donker geluid ) , maar vind de lengte van de demper te lang.
als alternatief heb ik mivv , leovince en g&g uitgekozen , iemand hier daar ervaring mee ?
Ik heb een Leovince Lv one evo carbon (what's in a name he :p )
En die heeft op lage toeren wel een lekker donker geluid, hoge toeren jankt ie lekker door.
Als je een andere demper neemt raadt ik je wel aan op je Sai af te doppen. Je word gek van het geplof bij gas lossen. :p
Deze uitlaat is mooi , moet denk ik ook maar even bij pajic langs.Goedemiddag Allen,
Hierbij een foto van mijn FZ8. Ik heb de volgende aanpassingen gedaan:
- Baracuda led knipperlichten
- Baracuda korte kentekenplaat houder
- Luxe kentekenplaat
- Smoked led achterlicht
- Akrapovic slip on laten monteren bij Pajic
Ik heb meteen een vraagje, past de zwarte voorvork van de FZ1 ook op de FZ8?
Bekijk bijlage 1351056
Bij Yamaha heet dit anders (dit is een triumph term) maar kon er niet meteen opkomen. Dit is eigenlijk lucht die in je uitlaat komt om de uitlaatgassen beter te verbranden. Met standaarddemper hoor je een bescheiden roffer, met een aftermarket open demper knalt en ploft het constant.Sai afdoppen , graag wat meer info hierover
vind het gewoon niet mooi staan.
ook de keuze van een andere uitlaat is moeilijk , vind het geluid van een akrapovic wel goed ( mooi donker geluid ) , maar vind de lengte van de demper te lang.
als alternatief heb ik mivv , leovince en g&g uitgekozen , iemand hier daar ervaring mee ?
Ik heb een Leovince Lv one evo carbon (what's in a name he :p )
En die heeft op lage toeren wel een lekker donker geluid, hoge toeren jankt ie lekker door.
Als je een andere demper neemt raadt ik je wel aan op je Sai af te doppen. Je word gek van het geplof bij gas lossen. :p
Bij Yamaha heet dit anders (dit is een triumph term) maar kon er niet meteen opkomen. Dit is eigenlijk lucht die in je uitlaat komt om de uitlaatgassen beter te verbranden. Met standaarddemper hoor je een bescheiden roffer, met een aftermarket open demper knalt en ploft het constant.
Geloof dat als je het in tikt in google je wel een how to vind.
Die was ook wel netjes maar ben uiteindelijk toch voor de Leo gegaan.Mivv GP. Mooie uitlaat, leuke prijs. In het begin zonder DB killer gereden. Mooi geluid, wel wat luidruchtig. Na verloop van tijd klonk hij voor mijn gevoel steeds harder. DB killer er in gedaan. Minder herrie, maar het geluid werd er ook minder mooi van... Al met al leuke uitlaat voor de +/-225 euro die ik destijds heb betaald voor de zwarte versie.
Sorry?Pair?
Die was ook wel netjes maar ben uiteindelijk toch voor de Leo gegaan.
Sorry?
Die was ook wel netjes maar ben uiteindelijk toch voor de Leo gegaan.
Sorry?
heeft iemand een versnellingsindicator gemonteerd?
zo ja?
1) ervaring met montage? is het simpel of kans op verzieken kabelboom aanwezig?
2) werk de indicator direct? ik zie nl. YouTube filmpjes dat er enige vertraging opzit?
Kijk even op de site van Healtech daar kun je bij gipro x install guides vinden. Bij de supplementary manuals staat zelfs de Fz1 met foto's en al.
Ik heb het hier ook op papier allemaal voor me liggen . Wil het wel voor je kopiëren en opsturen hoor.