welkom theodt,
tis hier best rustig
mooie motor!!
heb zelf bij me fz1 het luchtfilter en de slang afgedopt.
durf alleen niet te zeggen of dat bij de fz8 op dezelfde manier werkt
Thanks!
Tevens zit ik te kijken voor een ecu flash.
Zodat de motor wat beter loopt alle begrenzingen eraf zijn en de injectiestop ook weg is!
Denk dat het een wereld van verschilt maakt kwa hoe soepel de motor rijdt.
Iemand hier nog een adresje voor?
Ik heb al een offerte aangevraagd bij nippon bikes!
Maar zou graag bij meerdere bedrijven een offerte willen aanvragen
Enkele pagina's terug in dit topic heb ik gepost dat mijn motor bij Paul Ritzen in Weert is geweest. Zeer vakkundig gedaan, ben er zeer tevreden over. Paul is net als ik een perfectionist. Je kunt het net zo duur maken als je wilt. Is maar net waar je de grens legt. Ging mij niet om meer vermogen (wat wel is gelukt ), maar meer om een mooi lopende motor die afgesteld is op mijn modificaties.
Hmm oke mij gaat het niet erom dat die perfect afgesteld op mijn slip on akrapovic haha.
Gaat mij er meer om het volgende:
* Verwijderen versnellingsafhankelijke vermogensbegrenzer mogelijk
* Verwijderen gasstand restricties mogelijk
* Verwijdering injectiestop bij deceleratie mogelijk
Vooral de injectiestop lijkt me erg prettig omdat de motor dan veel soepeler oppakt als je weer een slinger aan het gas geeft
Ik kan ook nergens vinden hoe die restricties precies werken... Kan die dan maar tot een bepaald toerental? Of wordt die via de ecu echt begrenst op pks?
Ik geloof dat die in de eerste 3 versnellingen beperkt word op pk's.Ik kan ook nergens vinden hoe die restricties precies werken... Kan die dan maar tot een bepaald toerental? Of wordt die via de ecu echt begrenst op pks?
heb mijn ecu op dit moment bij Nippon bikes liggen.
Zonder testbank kan dit ook :pHoort daar de motor ook niet bij te zijn ?
Ik geloof dat die in de eerste 3 versnellingen beperkt word op pk's.
Komt ie gemakkelijk en snel omhoog bij jou of moet je echt moeite doen?
Wat ga je er allemaal aan doen?heb mijn ecu op dit moment bij Nippon bikes liggen.
wss de injectiestop uitzetten...ben benieuwt hoe ze het oplossen het aan /uit effect zonder een moto
de eerste testrit zal het uitwijzen..
Waar is dat? Kun je wat meer info geven wat ze ook allemaal doen?hier vragen ze 200 euro ecu flash op de bank
hier vragen ze 200 euro ecu flash op de bank
Interessant! Is een scherpe prijs. Ik was destijds bij Nippon 400 euro kwijt voor mijn Fz1n. Was wel met testbank. Overigens zeer de moeite waard dat hele flash gebeuren op de Fz1n vond ik (had een 2006 model).
Waar heb je dat laten uitvoeren?Hier ook met testbank netjes een uitdraai etc