fz1 en fz8 ontmoetingsplek


Ik wil graag een zwarte mocht dat niet duidelijk zijn :+

Voorkeur gaat nu uit naar nr 2 en nr 3. die met de lage km stand is boven budget maar staat in de buurt en het lijkt er op dat het de echte kilometerstand is. Alleen die uitlaat :r
 

Ik wil graag een zwarte mocht dat niet duidelijk zijn :+

Voorkeur gaat nu uit naar nr 2 en nr 3. die met de lage km stand is boven budget maar staat in de buurt en het lijkt er op dat het de echte kilometerstand is. Alleen die uitlaat :r

Sorry laat ik nou net niet het verschil kunnen zien, bij de zwarte 2006/2007 naked😆
 
De katalysator van mijn fz8 verwijderd!
Beter geluid en mooiere klappen. Voelt op een of andere manier ook was soepeler onderin.
 

Bijlagen

  • 0DDCC59F-FA31-4791-8FFA-4A874A9C3073.jpeg
    0DDCC59F-FA31-4791-8FFA-4A874A9C3073.jpeg
    73,2 KB · Weergaven: 18
  • 1457419F-D4BD-40A4-AA18-3F62BE7F0EA2.jpeg
    1457419F-D4BD-40A4-AA18-3F62BE7F0EA2.jpeg
    74,2 KB · Weergaven: 23
  • Leuk
Waarderingen: vino
Ik zou hem wel laten afstellen dan :)
Is je AIS er al uit? Gaat je demper niet leuk vinden na een tijd anders.

ais er nog niet uit. ik zie wel hoe goed het gaat :P
En het afstellen komt ook wel een keer als ik nog wat meer mods gedaan heb.
 
Vandaag deze opgehaald *D
Zitten al wat leuke spulletjes op, ruitje, hendels, led achterlicht enzo. 32000 km en hij staat redelijk netjes. Alleen de remblokken voor zijn helemaal op, paar roestige boutjes en een klein plekje op de tank waar wat oppervlakkige roest lijkt te ontstaan, even goed schoonmaken en bij tippen.

Er zit op de foto een enorme blerpijp op, het is echt een stuk pijp met wat carbon rond. Er zit gelukkig nog een akra demper bij met klein beetje werk en een originele uitlaat, wat een zwaar bakbeest zeg! Kan je van die originele ook al dat spul met de exupklep enzo er af slopen en dat je nog wel de uitlaat kan gebruiken? Over 2 maanden naar Frankrijk op vakantie en dan moet hij wel stil zijn, alhoewel ik verwacht dat de akra met db killer ook stil zal zijn. Nog wel een db killer zien te vinden.
 

Bijlagen

  • 20190426_100827.jpg
    20190426_100827.jpg
    289,7 KB · Weergaven: 27
  • Leuk
Waarderingen: vino
Vandaag deze opgehaald *D
Zitten al wat leuke spulletjes op, ruitje, hendels, led achterlicht enzo. 32000 km en hij staat redelijk netjes. Alleen de remblokken voor zijn helemaal op, paar roestige boutjes en een klein plekje op de tank waar wat oppervlakkige roest lijkt te ontstaan, even goed schoonmaken en bij tippen.

Er zit op de foto een enorme blerpijp op, het is echt een stuk pijp met wat carbon rond. Er zit gelukkig nog een akra demper bij met klein beetje werk en een originele uitlaat, wat een zwaar bakbeest zeg! Kan je van die originele ook al dat spul met de exupklep enzo er af slopen en dat je nog wel de uitlaat kan gebruiken? Over 2 maanden naar Frankrijk op vakantie en dan moet hij wel stil zijn, alhoewel ik verwacht dat de akra met db killer ook stil zal zijn. Nog wel een db killer zien te vinden.


gefeliciteerd!!! daar zal je een hoop lol mee hebben!!
en vooral die zwarte die geven extra veel plezier😋
 
Is dit moeilijk te verwijderen? Ben wel benieuwd naar het geluid, heb je toevallig een video?
Ik zal even kijken of ik binnenkort een filmpje kan maken.
Het is wel even klote werk vooral omdat ik niet een gaten boor of iets had...
Als je door het midden een groot gat kunt boren en hem dan van buiten naar binnen kan drukken gaat het wel.
Ik moest veel kleine gaten boren.
 
Helaas blijkt de akra ook 2 scheuren te hebben, zou dit nog gemaakt kunnen worden?

Iemand een how to van die ais verwijderen? Hij ploft wel heel veel ja.
 

Bijlagen

  • 20190427_211557.jpg
    20190427_211557.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 20
Inmiddels de tip gekregen om de uitlaat in te korten. Zou dat ais die scheuren kunnen veroorzaken?

Overigens filmpje gevonden om de katalysator te verwijderen.

Een ais verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog tips voor een gear indicator, liefst zoveel mogelijk plu & play. Had vroeger 1 van Acumen op de R1 zitten, maar dat merk lijkt niet meer te bestaan. Wel jammer, want die was plug&play.

En ik zoek nog een goed ruitje ivm motorvakantie. Op eBay vind ik alleen van die enorme ruitjes.

Tenslotte, iemand een tip hoe je je bagagerol kan bevestigen? Zat te denken om een duozadel bij te kopen en daar een plankje op te bevestigen
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog tips voor een gear indicator, liefst zoveel mogelijk plu & play. Had vroeger 1 van Acumen op de R1 zitten, maar dat merk lijkt niet meer te bestaan. Wel jammer, want die was plug&play.

En ik zoek nog een goed ruitje ivm motorvakantie. Op eBay vind ik alleen van die enorme ruitjes.

Tenslotte, iemand een tip hoe je je bagagerol kan bevestigen? Zat te denken om een duozadel bij te kopen en daar een plankje op te bevestigen

Ik heb er 1van gipro . Bevalt goed en makkelijk te installeren en instellen.
 
Ik heb een gearindicator via Ali express , werkt ook goed en ook eenvoudig te monteren , net als gipro.
 
Ik heb een gearindicator via Ali express , werkt ook goed en ook eenvoudig te monteren , net als gipro.
Linkje?

Inmiddels een ermax ruitje gescoord op marktplaats, benieuwd of het verschil maakt met het huidige kleine ruitje wat er op zit.
 
ja solderen is wel netter ,en volgens mij moet die groene draad op de zwarte draad aangesloten worden ipv op de grijze , wordt ook aangegeven in het filmpje.
 
Goedemiddag!

Ik ben zelf op zoek naar een andere uitlaat, en bied daarbij mijn huidige uitlaat te koop aan.
Het betreft een Leovince One EVO RVS met matte afwerking. Inclusief DB killer en E-keur.
Bij interesse, graag PM :)

1391954
1391957
 

Bijlagen

  • 1557140367726.png
    1557140367726.png
    31,5 KB · Weergaven: 4
  • 1557140377090.png
    1557140377090.png
    112,8 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan