GA SPIEGELEN!

Nee hoor, want ik rij op de snelweg toch meestal in de auto. En als jij hem er tussen propt voor mij dan komt de lichte achterkant van jouw auto in aanraking met de zware voorkant van jouw auto en ga jij een probleem hebben. Your call })


Groot praat :z
 
Nee hoor, want ik rij op de snelweg toch meestal in de auto. En als jij hem er tussen propt voor mij dan komt de lichte achterkant van jouw auto in aanraking met de zware voorkant van jouw auto en ga jij een probleem hebben. Your call })

Dan heb je zeker een probleem, dat overleef je in veel gevallen niet -O-
 
Vanmorgen merkte ik zelf op dat ikzelf niet goed spiegelde. Ik rij op de ring A10 vaak wat harder en haal auto's in, niet andersom. Schijnbaar zat ik op de middelste rijstrook toen een andere motorrijder met ruim 180 km/h. aan kwam rijden, en op de linkerbaan in mijn dode hoek ging zitten.

1. Ik zag hem nooit aankomen achter me;
2. Ik kon hem niet zien in de spiegel.

Het was dat ik altijd een korte blik over mijn schouder gooi om de dode hoek af te kunnen vinken.

Nou, dat blik raakte hem en nu is hij dood.

Geen spijt.
 
Geweldig dit *O*

bhKp2.gif
 
Wordt tijd voor zelfrijdende motorvoertuigen.....a met dutje naar b.

Schulz kom maar op met je regelgeving.... :+
 
Als ik invoeg pleur ik em er gewoon blind ertussen als iemand wil invoegen geef ik geen millimeter toe ben ik nu de winnaar?
 
Hoe krijg jij dat ding van uitgaande dat je het zelfde model rijd fatsoenlijk door het verkeer :X

gewoon de weg opeisen })
en ja ik rijd datzelfde model (alleen tegenwoordig in't geel)
speciale busbanen hebben we er niet voor, gewoon op de weg tussen overig verkeer.
en gewoon laten zien wat je van plan bent.. voorrang nemen als je het hebt en je plek op de weg nemen..
schade's vallen reuze mee, zijn vaak personenauto's van mensen die denken dat de weg van hun is..
90% van de schade's zijn voor hun rekening.. de enkele chade die door ons gereden word
is oorzaak "te krappe rijtijden"
 
gewoon de weg opeisen })
en ja ik rijd datzelfde model (alleen tegenwoordig in't geel)
speciale busbanen hebben we er niet voor, gewoon op de weg tussen overig verkeer.
en gewoon laten zien wat je van plan bent.. voorrang nemen als je het hebt en je plek op de weg nemen..
schade's vallen reuze mee, zijn vaak personenauto's van mensen die denken dat de weg van hun is..
90% van de schade's zijn voor hun rekening.. de enkele chade die door ons gereden word
is oorzaak "te krappe rijtijden"

Ik zag laatst dat de bussen hier een soort timer op het dashboard hebben staan, of je nog op tijd rijdt en zo niet, hoeveel je daarvan afwijkt.
Hebben jullie dat ook?
 
Laatst bewerkt:
Ik zag laatst dat de bussen hier een soort timer op het dashboard hebben staan, of je nog op tijd rijdt en zo niet, hoeveel je daarvan afwijkt.
Hebben jullie dat ook?
:Y
rood = te vroeg doorkomen (met 1 minuut speling)
groen = op tijd rijden ( met 2 minuten speling)
blauw = te laat doorkomen.( met 5 minuten speling
 
Laatst bewerkt:
gewoon de weg opeisen })
en ja ik rijd datzelfde model (alleen tegenwoordig in't geel)
speciale busbanen hebben we er niet voor, gewoon op de weg tussen overig verkeer.
en gewoon laten zien wat je van plan bent.. voorrang nemen als je het hebt en je plek op de weg nemen..
schade's vallen reuze mee, zijn vaak personenauto's van mensen die denken dat de weg van hun is..
90% van de schade's zijn voor hun rekening.. de enkele chade die door ons gereden word
is oorzaak "te krappe rijtijden"
Of als de chaufteur zijn 'halte' voorbij rijdt en met zo'n harmonicabus gaat keren op,een punt waarndat eigenlijk niet kan qua ruimte. Schade betrof overigens een verkeersbord dat even het veld moest ruimen voor de bus.
 
:Y
rood = te vroeg doorkomen (met 1 minuut speling)
groen = op tijd rijden ( met 2 minuten speling)
blauw = te laat doorkomen.( met 5 minuten speling

Werkt dat niet op je zenuwen zo nu en dan?
Want als je ergens te vroeg of te laat bent weet je dat zelf ook wel, toch?
 
Werkt dat niet op je zenuwen zo nu en dan?
Want als je ergens te vroeg of te laat bent weet je dat zelf ook wel, toch?
Ik denk dat de baas het ook graag wil weten.
Het klinkt mij eerder als een controle middel en zal wel in verbinding staan met een computer of boordcomputer zo dat het later uit gelezen kan worden.
 
Ik denk dat de baas het ook graag wil weten.
Het klinkt mij eerder als een controle middel en zal wel in verbinding staan met een computer of boordcomputer zo dat het later uit gelezen kan worden.


De baas?
Zal wel één of andere rijtijdenmanager zich mee bezig houden.

Lekker als je op een moeilijke lijn zit en je best doet.
En dan bij terugkomst zo'n wauwelaar die ff uit z'n kantoor komt; Je bent vandaag 5 x te laat/te vroeg bij de halte verschenen. -O-

Sodemieter op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan