Gaat Norton failliet?

Dus ik hoop dat ze er een 'bread-and-butter' model naast hebben om aan te dikken en te overleven
norton-atlas-650.jpg
 
is ie wel, lees de artikels op MCN (geloof ik) nog maar eens goed.
een oplichter/fraudeur met een gigantisch ego.
Ja die verhalen ken ik,maar dat is aangedikte journalistiek ,ik denk eerder dat het een kwestie van slecht zakelijk inzicht is geweest,
als je echt een fraudeur cq oplichter ben dan ga je niet zoveel moeite doen,hij is 12jaar bezig geweest met het Norton verhaal,een
oplichter wil zo snel mogelijk geld binnen halen en er snel weer vandoor gaan,ik denk dat het eerder een geval is geweest van te snel te veel willen doen,daardoor raakte het geld op en is hij gaten gaan dichten met geld dat eigenlijk niet zo gebruikt mocht worden,maar ja een kat
in het nauw maakt rare sprongen om te overleven,ik zie grote overeenkomst met het Delorean verhaal ,maar het is verder ook niet belangrijk,het is achter de rug en Norton gaat voorlopig weer vrolijk door.
 
@gixxer-san
Of meneer Garner,dacht dat het makkelijk was ff een bekend motormerk overnemen ,viel achteraf toch tegen,al
waren ze uiterlijk wel mooi maar gewoon niet goed doorontwikkeld,of dat door geldgebrek kwam of gewoon
geen verstand van motor ontwikkelen blijft de vraag,denk niet dat het zo,n grote oplichter was als waarvoor
hij werd uitgemaakt,maar eerder iemand die te snel te veel wou,en te makkelijk dacht.
Wat dat betreft had John Bloor z,n zaakjes vanaf het begin beter voor elkaar.
Stuart Garner is veroordeeld wegens het gebruiken en verbruiken van de pensioengelden.
Hij betaalde ook de rekeningen gewoon niet.
Zo heeft hij ook framebouwer Spondon uitgehold en ter ziele laten gaan.
Er is ook een persoonlijk faillissement aangevraagd.
John McGuinnes krijgt ook bijvoorbeeld nog geld van Garner.
Onderaan staan ook verwijzingen naar eerdere artikelen van John Hogan, die er boven op zit.
 
Leuk lijstje😬,veel ervan zou niet al te moeilijk zijn om te verhelpen,maar ook genoeg wat wel een moeilijk verhaal word,
 
Wel netjes dat ze eigenaren van de Garner fietsen nog willen helpen terwijl ze daar niet toe verplicht zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan