Dhr. Bosso
Пу́тін хуйло́!
Eerdaags kunnen we ook de eerste Norton diesels verwachten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou Norton is weer gered. Ze worden voor 18,4 miljoen euro overgenomen door het Indische TVS, de productie blijft in Donington.
Bron: Norton für 16 Mio. Pfund an TVS verkauft: John Russell zu Interims-CEO ernannt
Ik denk dat je het een beetje moet zien als een spyker, TVR, Gumpert of Wiesmann kopen ipv een Ferrari of Porsche. Dus om de topictitel te beantwoorden; waarschijnlijkIk denk dat Norton meer in de categorie Passie en Liefde valt dan een directe concurrent te zijn van een vlaggenschip van een groot merk. Een RSV4 koop je ook niet zomaar omdat het benzine verbruik misschien 0.5km beter uitvalt.
Dat gezegd hebbende is het nog steeds heel veel geld, maar die machine is dan ook echt de tits.
Als ik trek heb in een peer neem ik geen banaan.Mooi hoor,maar voor 44000,- pond koop je ook een Panigale V4 ,en dan heb je toch wat beters voor je centen.
Denk dat een Aap daar anders over denktAls ik trek heb in een peer neem ik geen banaan.
Dat hangt er van af wat je er mee wil gaan doen.Tja je weet hoe het met Spyker afliep en nog zoveel van die merkjes die of inmiddels failliet zijn of al
tig keer overgenomen, kortom beste manier om je centen te gebruiken zijn een echt merk kopen.
Maar alleen met passie en liefde hou je een merk niet op de been. Porsche is gered door de Cayenne; Lamborghini verkoopt inmiddels ook een SUV , en Ferrari is er ook al een aan het ontwikkelen .Ik denk dat Norton meer in de categorie Passie en Liefde valt dan een directe concurrent te zijn van een vlaggenschip van een groot merk. Een RSV4 koop je ook niet zomaar omdat het benzine verbruik misschien 0.5km beter uitvalt.
Dat gezegd hebbende is het nog steeds heel veel geld, maar die machine is dan ook echt de tits.
Nu noem je een aantal merken (Spyker, TVR, Wiesmann) die inmiddels al ten onder zijn gegaan, of voor de zoveelste keer (tevergeefs) nieuw leven wordt ingeblazen.Ik denk dat je het een beetje moet zien als een spyker, TVR, Gumpert of Wiesmann kopen ipv een Ferrari of Porsche. Dus om de topictitel te beantwoorden; waarschijnlijk
Dat klopt en da's een bewuste keuze. Porsche (cayenne/touareg) en Lamborghini (gallardo/r8 en murcielago) zijn met name gered door VW. Zonder VW hadden ze nooit het geld gehad voor een suv. Aston martin zit samen met mercedes in het bootje en lotus samen met renault/nissan.Nu noem je een aantal merken (Spyker, TVR, Wiesmann) die inmiddels al ten onder zijn gegaan, of voor de zoveelste keer (tevergeefs) nieuw leven wordt ingeblazen.
Vaak een liefhebber met geld, maar zonder zakelijk inzicht, of een gehaaide zakenman die denkt er nog geld uit te kunnen persen.Dat klopt en da's een bewuste keuze. Porsche (cayenne/touareg) en Lamborghini (gallardo/r8 en murcielago) zijn met name gered door VW. Zonder VW hadden ze nooit het geld gehad voor een suv. Aston martin zit samen met mercedes in het bootje en lotus samen met renault/nissan.
Of je moet ermee akkoord gaan dat je een exclusief niche product blijft, zoals bijvoorbeeld een Donkervoort, of je zoekt een groter broertje waar je technologie mee deelt of die je als prestige project ziet. Ik denk dat ze teveel hooi op de vork nemen en dat ze binnen een paar jaar weer zijn verdwenen. Maar zoals dat met de meeste klassieke engelse merken gaat; een paar jaar later is er vast iemand die het opnieuw probeert!
Waren wel guldens,dus eigenlijk een koopje nu.Juist omdat Honda haar geld verdiende met talloze 125/250-jes uit te tuffen voor de Aziatische landen, had ze geld voor 'frivoliteiten' als de NR750...die anderhalve ton kostte.
Triumph overleefde vooral door modulair te bouwen, en vooral betaalbare gebruiksfietsen te produceren...en doet dat nog.
Mercedes verdient haar geld ook niet met Maybach-verkopen, dat is niche..
Ik zie het (zoveelste..) nieuwe "Norton" haar geld ook niet verdienen met deze nieuwe V4S..
Dus ik hoop dat ze er een 'bread-and-butter' model naast hebben om aan te dikken en te overleven
2 cayenne's gehad, reed prima!Hadden ze maar nooit geld gehad voor een SUV.....
...maar dat is een andere discussie.