garmin zumo deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt de hoogte instellen, waarschijnlijk heb je die nu op 120 meter staan ofzoietsdergelijksongeveer.
 
@fully: lastig te zien, maar ik heb toch kunnen ontcijferen dat er hoog staat ;)
@baksteen: die hoort bij de Zumo, dus wel handig om er bij te hebben. Raar dat je niet alle tabbladen heb in Mapsource :? Succes iig.
 
Heb je ook de kaarten unlocked met een wizard ofzo? Anders even via Hulpprogramma - Kaarten ontgrendelen (of Control+U) deze opstarten.
 
Welke versie van Mapsource gebruik je? Zie Help > Info over Mapsource.

WBT unlocken: heb je alle kaarten geinstalleerd op je pc en deze geunlocked? Heb je er een code bij ontvangen ofzo (geel papiertje geloof ik)?
 
potverrrr... moet woensdag de wielerklassieker Veenendaal-Veenendaal begeleiden.... had dan graag m'n collega's de oogjes uitgestoken met de route mooi vanaf de Zumo te rijden ipv vanaf de papieren routerol.. O-) :P
 
Dan heb je nog even om het op te lossen :+

Kan je wel een GDB-bestand openen? Gewoon eens ergen een willekeurige route downloaden en kijken wat ie doet :?
 
Welke versie van Mapsource gebruik je? Zie Help > Info over Mapsource.

WBT unlocken: heb je alle kaarten geinstalleerd op je pc en deze geunlocked? Heb je er een code bij ontvangen ofzo (geel papiertje geloof ik)?

versie 6.13.4

Probleem is dat ik er dus idd geen kaartje bij heb. Motor is opgehaald, spul is gemonteerd en weer teruggebracht... *O* maar geen kaartje erbij B|


Ik denk wel dat ik alles heb, wat ik zou moeten hebben ??
IK ben bang dat het toch met het un-locken mis lijkt te gaan :? B|



full
 
potverrrr... moet woensdag de wielerklassieker Veenendaal-Veenendaal begeleiden.... had dan graag m'n collega's de oogjes uitgestoken met de route mooi vanaf de Zumo te rijden ipv vanaf de papieren routerol.. O-) :P

De wielerronde zelf wil je in de Zumo hebben? Dat is vast niet zoveel werk voor iemand met een Zumo die het juiste materiaal heeft *D
 
Je hebt de rest van de detail pas als de kaart unlocked is. Helaas kan ik op 't moment niet die unlock wizzard eens uitproberen met het ophalen van de unlock code uit de zumo (heb 'm net opgestuurd naar Garmin)


Maar probeer voor de gein eens ctrl+G, das soort van switchen tussen bijna geen en volledig detail.
 
Laatst bewerkt:
vreemd ...

wat je ziet is de basiskaart, en niet CN2008 (lijkt het)
ook wel de cn2008 kaarten op de pc geinstalleerd ???

Trouwens, de zumo werkt ook gewoon zonder cn2008 op de pc, dus met die wielrenrit kan je gewoon " posen" :Y

Mocht je echter de route willen uittekenen/inprogrammeren, dan is cn2008 wel handig op de pc ;)
 
Laatst bewerkt:
De wielerronde zelf wil je in de Zumo hebben? Dat is vast niet zoveel werk voor iemand met een Zumo die het juiste materiaal heeft *D

HHmm... ik heb geen idee, voor mij is t een beste bult werk op deze manier dat is een ding wat zeker is O-) :P



Is er iemand die idd anders morgen die route zou willen inkloppen :?
 
vreemd ...

wat je ziet is de basiskaart, en niet CN2008 (lijkt het)
ook wel de cn2008 kaarten op de pc geinstalleerd ???

Trouwens, de zumo werkt ook gewoon zonder cn2008 op de pc, dus met die wielrenrit kan je gewoon " posen" :Y

Mocht je echter de route willen uittekenen/inprogrammeren, dan is cn2008 wel handig op de pc ;)

Ja, hij werkt om van opgegeven adres naar opgegeven adres te rijden.... maar tijdens zo'n wielertocht met al die wielrenners in je nek iedere keer het volgende punt handmatig in te typen... :? :X
 
Als je de route in google maps maakt, dan kan je de link hier zetten. Dan is er vast wel iemand bereid om de route als GPX op te slaan, die kan je dan op je zumo zetten.

(wil het wel doen hoor).
 
versie 6.13.4

Probleem is dat ik er dus idd geen kaartje bij heb. Motor is opgehaald, spul is gemonteerd en weer teruggebracht... *O* maar geen kaartje erbij B|


Ik denk wel dat ik alles heb, wat ik zou moeten hebben ??
IK ben bang dat het toch met het un-locken mis lijkt te gaan :? B|



[afbeelding]
Hoe groot is die hele map bij elkaar? Is bij mij ruim 2 GB. In ieder geval heb je de UnlockWizard wel geinstalleerd ;)

Maar je hebt dus geen code van 25 tekens ontvangen? Wellicht contact opnemen met degene die het gemonteerd heeft?

Heb je via Beeld - Overschakelen naar product nog bepaalde keuzes? Staat bij mij Geen kaart, Navigator 6 en Navigator 8

Kijk evt ook onder Help - Info over Mapsource - Productinfo. Daar kan je zien wat je precies geïnstalleerd hebt aan kaartproducten. Ter verduidelijking: dat is dus niet hetzelfde als Mapsource. Mapsource is slecht de schil die om het kaartmateriaal heen zit, de interface om er mee te kunnen werken. Kaartmateriaal zal iets van City Navigator Europe versie x zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan