1- Bejaarden.
2- Huismussen.
3- Sjonnies (in blik EN op moto).
4- GTI busjes.
5- Leasebakken.
6- Scootahs.
7- Fietsers.
8- Voetgangers.
9- Rossi wannabees op de motor.
10- Blinden.
Ps 1. Ik zie een relatie tussen jou 2 en 3 op nr 1.
Ps 2. Truckers zijn n iet gek,die worden gek gemaakt.
Ps 3. Ik zie dagelijks motokes rare fratsen uithalen alsof ze in harnas op een tank rijden.
Ps 4. #11 - Mooiweer rijders...
van het type of soort bestuurders die volgens jou levensgevaarlijk zijn en
al meerdere keren slechte ervaringen mee gekend hebt.
1) Vrachtwagenchauffeurs : die zijn echt helemaal gek
2) huisvrouwtype met koters op achterbank in veel te kleine auto'jes : geen uitleg nodig
3) slakken op de weg waardoor iedereen gevaarlijke inhaalmaneuvers uithaalt
(tractoren ed lijken wel heel de dag te wachten om in het spitsuur ff aan 30 km per uur door te slenteren op drukke wegen.)
Ben ik het niet mee eens. Zij zijn vaak de enige die je er 'sochtends in de file doorlaten, door hun 22.60 meter combinatie in het kleinste gaatje te sturen
1. Vrouwen in het dorp(dus die alleen boodschappen halen met hun SUV).
2. Opa's die slingeren op dijkjes en 40 rijden waar ze 60 mogen.
3. Scooterrijders in de stad halen je in waar je ze juist verwacht.
...
Ik vind opa's erg schattig en rij graag met die van mij mee. Ze rijden altijd zo lekker rustig en ontspannen. Ze nemen plaats op de weg, zodat iedereen ze ziet rijden en respect moet afdwingen dat ze er langs gelaten worden. Ze zetten altijd de auto zo ruim neer dat je gemakkelijk kunt uitstappen.2. Opa's die slingeren op dijkjes en 40 rijden waar ze 60 mogen.
------
1) Bestuurders van NL. Doen hun best voor de verkeerveiligheid maar zijn tegenwoordig te markt-conform bezig en proberen overal geld uit te slepen onder het mom van ............
2) Treinmachinisten. Eigenwijze donders, wijken voor geen meter. En dan dat voertuig waar ze in zitten. Ik snap niet dat ze met zulke slechte remen door de APK heen komen.
3) Trambestuurders. Zie 2. Kunnen iets beter remmen maar doen dat niet zo snel.
Ik geloof dat het in Duitsland een verkeersregel is dat je altijd een snellere achteropkomende bestuurder (of snellere motorrijdsterValt me trouwens op dat Duitsers veel beter kunnen autorijden dan Nederlandens. Nederlanders doen vaak maar wat, blijven met 125 op de linker baan hangen, gaan onverwacht rechts inhalen (hoe zou dat toch komen), klooien maar wat aan kruispunten...
Ik geloof dat het in Duitsland een verkeersregel is dat je altijd een snellere achteropkomende bestuurder (of snellere motorrijdster) moet voorlaten op de autobahn.