• Beste Bezoeker,

MF heeft een update gehad. Kijk hier voor meer informatie.

Geen Motor maar wel iets wat er op lijkt?¿?¿?

_Maurice_

Rookie
22 nov 2001
5
0
Almere
Ik heb hier thuis een zundapp brommer 50 cc vijf versnellingen(zundapp KS50 super,famel)
In die versnellingsbak zit het probleem.Als ik hem in de 1e versnelling zet,en de koppeling loslaat om weg te rijden schiet hij weer uit de versnelling in z\'n vrij,waarom(schakelas is nog niet zo lang geleden vervangen,nadat hij afgebroken is)

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
21.342
87
Nederland
www.startersmotor.nl
Ik heb hier thuis een zundapp brommer 50 cc vijf versnellingen(zundapp KS50 super,famel)
In die versnellingsbak zit het probleem.Als ik hem in de 1e versnelling zet,en de koppeling loslaat om weg te rijden schiet hij weer uit de versnelling in z\'n vrij,waarom(schakelas is nog niet zo lang geleden vervangen,nadat hij afgebroken is)
Hoe is het met de koppelingsplaten, hebben die al vele kilometers gemaakt? Naja als dat het zou zijn moet je ook slippende koppeling hebben eigenlijk :)

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
17
onbekend
volgens mij is je eerste versnellingstandwiel afgesleten, aan 1 kant meer dan aan de andere kant, door de belasting schiet deze eruit (heb ik eens gehad bij een auto)

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
0
45
Assen
Als je gewoon op je versnellingspook blijft staan bij het wegrijden, schiet ie er toch ook niet uit?