Geflitst

Painter

MF veteraan
26 nov 2005
1.141
107
Oud-turnhout
Was juist gaan frieten halen met de moto.
We hebben hier zo'n bochtig weggetje tussen de velden, en ik dacht laat ik hem maar eens in de toeren gooien.
Plots zie ik een flits (langs voren geflitst) en zie ik een wout met lichtblauw hemd uit de donkerblauwe auto springen.(om mijn nummerplaat alsnog te lezen. De eerste reactie was dan maar om snel mijn weg te vervolgen. Ik reed ongeveer 142 waar je 70 mocht. :o (sla mij)
Hoop echt dat het niets wordt.
Ja ik weet het, mijn gedrag was totaal onverantwoord :N
 
ik DENK dat je hem te slim af was.
Ff een paar weekjes met samengeknepen billen rondlopen :P
 
denk ook dat je mazzel hebt, dat gaat echt heel snel, ga maar eens langs de snelweg staan, en kijk maar tot hoever je een kentekenplaat kan lezen als iemand met dik 140 op de klok voorbij komt...
 
Wat was ook alweer de afstand met Praktijk-Examen dat je een kenteken moet oplezen? _O-
 
Midden op een bochtig weggetje in een veld staat een auto alleen met daarin een menneke met lichtblauw overhemd......en dat zie je pas na de flits _O- :W
 
Plots zie ik een flits (langs voren geflitst) en zie ik een wout met lichtblauw hemd uit de donkerblauwe auto springen.(om mijn nummerplaat alsnog te lezen. De eerste reactie was dan maar om snel mijn weg te vervolgen. Ik reed ongeveer 142 waar je 70 mocht. :o (sla mij)
Agent lag zeker te slapen en werd wakker van het geflits... :+
 
Heb ik een half jaartje geleden ook gehad. Gelukkig niks meer van gehoord. Was 140 waar 80 toegestaan. Hoop voor je dat je geen fanmail krijgt!

greetz
 
Laten we hopen dat je geen bekeuring krijgt, zal dan een flinke zijn namelijk :X

Maar je reed wel erg hard :+
 
Friet moet je niet halen met de moto, maar met de oto :Y
:N :N
Of je nou friet met de moto, de auto, de fiets of voor mijn part te voet haalt. Friet die je haalt is gewoon niet te vreten. Eet het ter plekke op of bak het zelf, maar halen B| :N :N -O-
[Ot} eigenlijk heb je die flits dus gewoon verdiend.[/ot]
 
Ik heb hetzelfde gehad alleen was deze smeris te lui om uit zijn auto te komen en ik had de mazzel dat er bomen stonden die zijn uitzicht verminderden een dag later ben ik er nog langs gereden en een inschatting gemaakt of hij mijn nummer had kunnen noteren ik ging er van uit dat dat niet het geval was en tot nu toe klopt dat nog steeds, geluk gehad zullen we maar zeggen (inmiddels maanden geleden)
jij hebt wel de pech dat je een hele fanatieke smeris bent tegen gekomen ik hoop voor je dat hij ook jou nummer niet heeft kunnen noteren
afwachten met samengeknepen billen :Y

veel succes :W
 
Ik denk als je fanatiek gaat slalommen op die snelheid dat geen mens het meer kan lezen, zeker niet @ 140KM/u.

Het is uberhaupt al bijna onmogelijk om een kentekenplaat die met 140 voorbij vliegt te lezen, of het ligt aan mij :+
 
Ik heb hetzelfde gehad alleen was deze smeris te lui om uit zijn auto te komen en ik had de mazzel dat er bomen stonden die zijn uitzicht verminderden ee.n dag later ben ik er nog langs gereden en een inschatting gemaakt of hij mijn nummer had kunnen noteren ik ging er van uit dat dat niet het geval was en tot nu toe klopt dat nog steeds, geluk gehad zullen we maar zeggen (inmiddels maanden geleden)
jij hebt wel de pech dat je een hele fanatieke smeris bent tegen gekomen ik hoop voor je dat hij ook jou nummer niet heeft kunnen noteren
afwachten met samengeknepen billen :Y

veel succes :W
Ja, het was nochtans een ietwat kalende, corpulente flik van middelbare leeftijd. Maar toen hij uit de wagen gedoken(gemorreld) kwam, ging hij prompt op zijn ene knie zitten(om een beter overzicht te hebben?)
 
Laatst bewerkt:
Slaap er eerst maar 'ns een nachtje over.

B|

[me]MotoFoetsie zou echter geen oog dicht doen, vreest ie.[/me]
 
[moraalriddermodus]
:N je had je excuses aan moeten bieden bij de desbetreffende agent, ik hoop nu dat je gepakt word voor het de snelheid. egt onverantwoord dit gedrag
[/moraalriddermodus]
had je een patatje oorlog?
 
Terug
Bovenaan Onderaan