Gefrunnik aan mijn driewieler

Hoe vijje me spannetje??

  • Gaaf!

    Stemmen: 39 25,7%
  • Vet!

    Stemmen: 6 3,9%
  • Wreed!

    Stemmen: 4 2,6%
  • Stoer!

    Stemmen: 15 9,9%
  • pRKETPSKT!!

    Stemmen: 52 34,2%
  • Da!

    Stemmen: 7 4,6%
  • Njet!

    Stemmen: 20 13,2%
  • Wil ik ook!!

    Stemmen: 9 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    152
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds lang geleden maar weer eens bij die Oekrainerpiloot gaan kijken...
Jammer dat de Witte Dame nog geen 4e heeft. '(
Ik had gehoopt het trio toch zekers wel op de OBT in Friesland aan te treffen.

Dat Basteen en Gorillaz in deze contreien rondwaren kan idd tot zorgelijkheid leiden, ja. 8-)
Als dan ook onze Appie Smoke van zins is hier de boel in de prak te komen sjezen.... ;)

Overigens krijg je natuurlijk vanzelf aanloop van allerlei volk :P als je topic zoooooooo lang duurt en het kennelijk zo interessant is dat het belangstelling blijft krijgen (ondanks Oma).
Nou schijnt die Baksteen er wel eentje van het soort "goeie smeris" te zijn, dus maak je geen zorgen dat hij je tijdens de eerste proefrit "met 4e" al gelijk aan zal houden, voor van alles en nog wat, met als grootste wandaad natuurlijk de geweldige snelheid die dan ontwikkeld wordt.
Bij het bezoek van Gorillaz zul je waarschijnlijk slechts "nuttige tips" ontvangen, dus ook geen zorgen als hij eens langskomt..
Wat Appie betreft, zijn ervaringen zijn vooral te beschouwen als wtenschappelijk onderzoek naar de grenzen van het gebruik van 2-wielers en het acceptatievermogen van zijn omgeving. Heel nuttig dus!.

Blijft natuurlijk de vraag wanneer het span volledig operationeel zal zijn.
Ik las de overweging het maar aan pofi-prutsers over te laten.
Is wat voor te zeggen. De suggestie het zo aan te pakken dat je mee kan loeren is wellicht niet zo gek....

We blijven u volgen!
 
Lekt ie olie dan????dat hoort ie te verbruiken hoor O-)

Doordat de achterband plat staat is het peil in de versnellingsbak wat veranderd en er zit geen pakking tussen bak en schakelkleppie, en dar lekt ie ietsies.

Bovendien moest ik die bak ergens kwijt :P .
 
Schop...voordat Oma komt...bovendien zie ik die Ralf weer in versnellingsbak Topic's.....dus hij denkt weer aan de witte dame :+
 
8-)

denken wel, doen nog niet :P
Misschien is dit een leuke motivatie:

Op zaterdag 12 februari 2005 wordt een poging gedaan om de grootste zijspanstoet ooit te vormen. Deze actie heeft als doel het steunen van het werk van Jantje Beton. Het initiatief voor deze actie wordt ondersteund door de Nationale MOTORbeurs die wordt gehouden in de Brabanthallen in Den Bosch van vrijdag 11 t/m zondag 13 februari.

Voor de deelnemers aan de zijspanstoet wordt een aparte parkeerplaats gereserveerd en wordt een officieel ontvangst georganiseerd. Deelnemers aan de langste zijspanstoet hebben gratis entree op de Nationale MOTORbeurs en worden ontvangen met koffie en echt Brabants worstenbrood. Deelname kost 5 euro per persoon. De opbrengst komt uiteraard geheel ten goede aan Jantje Beton.

Wil je meedoen? Geef je dan op bij Rob en Dafne de Jong, telefoon 0575-463136 of e-mail ride.on@hccnet.nl


Wellicht heb je dit mailtje heden ook ontvangen, maar de meerderheid hier waarschijnlijk niet.
_______________________________________________
 
Deelnemers aan de langste zijspanstoet hebben gratis entree op de Nationale MOTORbeurs. Deelname kost 5 euro per persoon.
_______________________________________________

kopkrab.gif
 
dat lijkt ons wel een gezellig plan, bmwoman en ondergetekende gaan de warme sokken vast tevoorschijn halen *D
weet iemand hoe lang de vorige zijspanrecordstoet (2x woordwaarde) was?
ik heb wel eens runs met meer dan honderd spannen gereden maar dat levert al gauw verkeersproblemen op 8-)
 
even recapituleren..

de zijspannen moeten naar brabant en de motorbeurs is in Utreg???

za`k is effe snel kijken in m`n werkschema..
lijkt me wel lollig..

dan gooi ik Heinrich in`t bakkie, heeft ie ook een daggie uit..
 
Klopt maar dan moet de bak er nog wel eerst uitgesloopt worre :P .
Dat doe jij toch met je ogen dicht en twee vingers in de neus? })

Elke morgen bij het buiten zetten vd zwarte dame effe 3 minuten tijd bietsen en 's avonds bij thuiskomst nog es. Dan heb je in 1 week 'n half uur gesleuteld. O-)
 
Dat doe jij toch met je ogen dicht en twee vingers in de neus? })

Elke morgen bij het buiten zetten vd zwarte dame effe 3 minuten tijd bietsen en 's avonds bij thuiskomst nog es. Dan heb je in 1 week 'n half uur gesleuteld. O-)
Ik ga met de trein tegenwoordig :P
 
ahh, das nie lief hoor..........
ik was eer-gisteren ook met de trein.............
Italiaantje gaf na drie weken mishandeling door herhaaldelijke nachtvorst simpel weg te kennen dat het genoeg was geweest en dat ik de pot op kon..........
maarja, gelijk aan de lader, tot de volgende ochtend laten staan en nu ploft en blaft het weer als vanouds bij de koude start.
 
Om de vakantie goed te beginnen heb ik het gereedschap maar weer eens opgepakt. Eerst het zijspan eraf en netjes opbergen:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan