Gefrunnik aan mijn driewieler

Hoe vijje me spannetje??

  • Gaaf!

    Stemmen: 39 25,7%
  • Vet!

    Stemmen: 6 3,9%
  • Wreed!

    Stemmen: 4 2,6%
  • Stoer!

    Stemmen: 15 9,9%
  • pRKETPSKT!!

    Stemmen: 52 34,2%
  • Da!

    Stemmen: 7 4,6%
  • Njet!

    Stemmen: 20 13,2%
  • Wil ik ook!!

    Stemmen: 9 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    152
Status
Niet open voor verdere reacties.
De patiente op de operatietafel:

full
 
Blok loshalen etc. en dan kan het hele zootje iets naar voren, anders wil hij er niet tussenuit:

full
 
Zo op de werkbank doet de kickstarter het in ieder geval wel goed. De secundaire as draaide behoorlijk zwaar, zit ergens iets niet lekker uitgelijnd denk ik dus hier en daar even een ringetje er tussenuit peuteren dan maar.

En het slechtste nieuws: het schakelen gaat zo met de hele bak open prima. Dus ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is. B|

Maarrrrr...de redding is nabij. Ga volgende week misschien een dagje naar HP toe, die wilde me wel even helpen met dit probleem :} :} :}

Dus na de kerst meer nieuws :) .
 
Maarrrrr...de redding is nabij. Ga volgende week misschien een dagje naar HP toe, die wilde me wel even helpen met dit probleem :} :} :}
Oeps.....nu moet ik nog mijn zoon zo gek krijgen dat hij zijn slaap plek afstaat aan een andere lange dunne lummel :P

Bel wel even hoe of wat als je kom...i.v.m. moeilijke tijden hier :)


Witte dame komt hierheen :} :} :}
 
Oeps.....nu moet ik nog mijn zoon zo gek krijgen dat hij zijn slaap plek afstaat aan een andere lange dunne lummel :P

Bel wel even hoe of wat als je kom...i.v.m. moeilijke tijden hier :)


Witte dame komt hierheen :} :} :}

Nee hoor ik kom gewoon 's morgens die kant op. Kan je zoon lekker in zijn nest liggen stinken. Ik bel je eerst uiteraard. 8-)

En de bus is in reparatie (laswerk :P ) dus mogelijk toch alleen met de bak onder de arm die kant op. Hoor je ook nog wel. :)


Merry Christmas hohoho! :+
 
hmmmmm weer een dag voorbij.....stil vanuit ZutFun.....zou die lange wel weten dat ik vanaf vrijdag weer naar mijn werk moet :? :?
 
Hoi, als je bak zonder deksel schakelt dan komt er kennelijk iets knel als het spul in elkaar zit, je kunt een dikkere pakking proberen, of is misschien een asjs iets krom door destijds te ruig in elkaar gezet te zijn?
arnaud
 
Zat ik ook aan te denken, hoop dat ik later vandaag nog even tijd heb om te kijken :) .
 
;( ;( ...ik had wel 4 dagen tijd om te kijken... O-)

Wordt niks als je niet komt he :X :X :X

:P

Sorry HP '( .

Maar wel zelf tijd gehad en...het euvel gevonden (heb ik al eerder gezegd, ik weet het :P ). Het voorstel lager van de secundaire as zat niet ver genoeg op de as geperst, dus bij montage klem in het huis, dus lastig draaiende en schuivende pielen en pallen en tandwielen. Daarom ook dat schokken in de vierde versnelling (schakelmoffen grepen in/uit/in/uit etc.)

Bak zit nu weer in elkaar op de werkbank en doet het nu echt goed :P , ook kickstarter is weer ok. :)

Maar ik zeg verder niks tot ik de eerste kilometers gereden heb :X :X :X
 
Bak zit nu weer in elkaar op de werkbank en doet het nu echt goed :P , ook kickstarter is weer ok. :)

Maar ik zeg verder niks tot ik de eerste kilometers gereden heb :X :X :X
oke we gelopen je :X :X O-)

Maar als hij het echt doet kom je een bakkie halen ermee :} :} :}

Anders voor straf ding hier twee keer brengen ter repair :P
 
kijk aan, hoe lang was je nu met die bak aan het klooien?,s oms helpt allen een rigoreuze aanpak, een slordige revisie was de oorzaak, waarschijnlijk gedaan door degene die je de motor heeft verkocht...
 
kijk aan, hoe lang was je nu met die bak aan het klooien?
een klein jaartje, met tussenpozen :P
,s oms helpt allen een rigoreuze aanpak
ja maar dan moet je het wel in 1x goed doen :X
een slordige revisie was de oorzaak, waarschijnlijk gedaan door degene die je de motor heeft verkocht...
nee door mezelf gedaan, degene die em verkocht heeft er niet aan gezeten. Heb gewoon niet goed uit mijn doppen gekeken de eerdere keren dat de zooi openlag. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan