Gefrunnik aan mijn driewieler

Hoe vijje me spannetje??

  • Gaaf!

    Stemmen: 39 25,7%
  • Vet!

    Stemmen: 6 3,9%
  • Wreed!

    Stemmen: 4 2,6%
  • Stoer!

    Stemmen: 15 9,9%
  • pRKETPSKT!!

    Stemmen: 52 34,2%
  • Da!

    Stemmen: 7 4,6%
  • Njet!

    Stemmen: 20 13,2%
  • Wil ik ook!!

    Stemmen: 9 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    152
Status
Niet open voor verdere reacties.
DE DAG IS BIJNA OM EN WE WILLEN NU WEL EENS WETEN OF DAT WITTE DING HET NU ECHT EENS GOED DOET EN OOK GOED SCHAKELT .... :+ :P

Zijn we zo duidelijk genoeg 8-)


Ja duidelijk genoeg. :+ Nee hij doet het nog niet goed dus trek em zo nog een keer los. Volgens mij moet er nog ergens een extra vulring tussen om de boel goed uit te lijnen. :)
 
Bakkie ligt weer aan splinters op de werkbank. :+ Heb nog een aantal vreemdigheden ontdekt die ik nog even op moet lossen. Foto's enzo volgen later :) .
 
Zojuist weer een driewiel postUil op weg naar Zutfun gestuurd :P

Nu wordt het helemaal een zooitje....gaan ie HP technische vragen stellen |( |(

het idee alleen al :+ :X :9 :+
 
Zojuist weer een driewiel postUil op weg naar Zutfun gestuurd :P

Nu wordt het helemaal een zooitje....gaan ie HP technische vragen stellen |( |(

het idee alleen al :+ :X :9 :+

Ja idioot zeg |( |( |(

Maar toch bedankt voor de tips :} .

Ben bezig om de bak nu goed op te bouwen, met alle vulringen etc. op de goeie plek. Moet ie het alweer wat beter gaan doen :P .

Heb dus gisteren een paar shims gekocht en op maat geknipt om beknelde tandwielen en lagers in de toekomst te voorkomen. Misschien vanavond nog even verder rommelen.
 
Misschien = zeker.

Zojuist de kickstarterblokkering weeer gefikst, was rond afgesleten door 40 jaar kicken. Dus het betreffende blokje even weer netjes vlak geslepen (materiaal genoeg) zodat het weer goed vast in de vertanding grijpt.

Verder nog even een lagertje losgetikt en een vulring die er volgens de tekeningen echt inhoort tussengezet. Morgen naar de garage in de buurt om het voorste lager weer op zijn plek te persen en dan kan de bak (alweer :P ) verder in elkaar.

Ook al bedacht: als ie het nu niet goed doet kan ik natuurlijk ook een nieuwe schakelplaat gaan kamen waarin de sleuven iets verzet zijn 8-) .
 
Bak zit weer in elkaar, moet nog even een goede kickstarterspie regelen. Bak moet nog wel ingebouwd worden maar ik durf inmiddels niet meer, bang dattie het nog niet doet :+ .
 
Bak zit weer in elkaar, moet nog even een goede kickstarterspie regelen. Bak moet nog wel ingebouwd worden maar ik durf inmiddels niet meer, bang dattie het nog niet doet :+ .
[dreig motivatie modus]
Geen gelul..gewoon inbouwen dat ding. :(
Anders kom ik hoogst persoonlijk dat ding er even intrappen...met jou erbij :X B|
en nu !%$#@!^@$& aan het werk 8-)
[/dreig motivatie modus]

Zo nu gaan we op de goede berichten wachten :)
 
[dreig motivatie modus]
Geen gelul..gewoon inbouwen dat ding. :(
Anders kom ik hoogst persoonlijk dat ding er even intrappen...met jou erbij :X B|
en nu !%$#@!^@$& aan het werk 8-)
[/dreig motivatie modus]

Zo nu gaan we op de goede berichten wachten :)
Goede leermeester die hp :)

;)
 
kickstarterspie haal je bij een fietsenmaker/winkel, effe bijvijlen enklaar..
Met bijvijlen kun je rijk worden ;) .

Zulke dikke spieën ben ik in een fiets nog nooit tegengekomen :? Ga wel even naar de ijzerboer :) .
 
Hmm, voor de spie van een dnepr kopklepper is het geen probleem, misschien dat in je oudere fiets een lompere constructie zit?
 
Klopt, mijn verrotte stukkie ijzerdraad/splitpen/dinges ook gewoon vervangen door een spie uit de trapas van een fiets, beetje AF-gevijld en voldoet prima.

(de kickstarter blijft tenminste gewoon aan de bak hangen ... :+ )



*Edit: 't was de spie uit mijn eigen fiets, dus moeders hoeft de boodschappen niet te voet te doen ... ;)
 
Hmm, voor de spie van een dnepr kopklepper is het geen probleem, misschien dat in je oudere fiets een lompere constructie zit?

Denk het ook. Bedankt voor het omhoog schoppen, ga meteen even bellen ;) .
 
B|

gisteren motor angedouwd voor testrit, warm draaien, klaar. Even uitgezet om helm en handschoenen op en aan te doen, weer starten...accu leeg :+ . Douwen hielp ook niet. Dus heeft gisteren lekker aan de lader gestaan en vanmiddag nog eens proberen (in de sneeuw :X :X :X ).
 
gisteren motor angedouwd voor testrit, warm draaien, klaar. Even uitgezet om helm en handschoenen op en aan te doen, weer starten...accu leeg :+ . Douwen hielp ook niet. Dus heeft gisteren lekker aan de lader gestaan en vanmiddag nog eens proberen (in de sneeuw :X :X :X ).
Wrom zet je em dan ook uit om je helm over je knar te schuiven? :? Dat waardeert zo'n klassieke dame niet. B| Eerst opwarmen en dan ineens niks/nada meer. Logisch dat ze denkt 'doe jij 't maar lekker zelluf'. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan