geluk geluk geluk

_r6wieten

MF'er
25 jul 2001
179
0
zwolle
reed vanavond nog een beetje rond ergens in nl omdat het lekker weer was. wil af en toe nogal eens doortrekken en wheelies doen maar vandaag
ik reed op een weg waar je 70 mag en deed daar een paar wheelies vervolgens keer ik om om er nog een paar te doen. ik had een mooie lange en vrij baan, ik kom neer en zie een motoragent tussen de bomen staan. die gozer moet die wheelie gezien hebben dacht ik dus gas erop en wegwezen. ik zag in m'n spiegels dat hij de berm uit reed de weg op vervolgens ben ik als een wezelose naar huis gescheurt met hier en daar een lichie negerend want de angst zat er goed in, eigenlijk nog wel daaron praat ik niet over waar het is geweest.
ging vandaag dus wederom door het oog van de naald
 
Boefje })


Door Kubiekdriehoekje [Moderator] op 31-03-2003 21:27



En nu een magisch woord, dat je waarschijnlijk niet wil horen: RDW-Kenteken-databeest...
Die hebt ie niet gezien door die wheelie :P HOPELIJK
 
nu 6 weken duimen en daarna kan je zeggen dat ie het niet gezien heeft ;)
 
Als je morgenochtend gebeld wordt, alles ontkennen en doen alsof je direkt naar de schuur loopt om te kijken of je motor er nog staat.
 
Dan de wijze tip om dit topic maar te verwijderen :+
 
Haha mazzelaar, tenminste voorals het der nu uitziet ja, misschien staan ze morgen op de stoep, juich maar nie te vroeg....
 
Terug
Bovenaan Onderaan