Geox motor botten (laarzen voor de Hollanders)

SoloMotard

MF veteraan
20 apr 2004
5.553
19
Mechelen (Vlaanderen)
Ik vond er geen op het net, volgens mij bestaan ze dan ook niet. Maar aangezien ik ondertussen aan mijn 4 de paar moto laarzen zit en er nog geen paar tussen zat dat niet begint de stinken na 1 uur heb ik de italianen een mailtje gestuurd om te vragen of ze misschien niet geeinteresseerd zijn in het produceren van ademend motorrijder schoeisel.

Alvast de bewuste mail...

Hi,

I'm a young motorcycle driver and I and let's say 80% of the motorcycle drivers get smelly feet after riding in our strong, protective and absolutely not breathing boots. Especially people who wear those boots every day like I do. So I think there is a large consuming market for breathing motorcycle boots and motorcycle shoes. Puma already made motor boots so why geox not!

Greetings Koen

En de automatische reactie van Geox

Dear. Diels Koen,

thank you for filling in the contact form available on our website www.geox.com

We are glad to inform you that we received your request and we will contact you as soon as possible.

Kind regards.

Commentaar is altijd welkom en ik hou hier sowieso de eventuele verdere communicatie bij
 
Laatst bewerkt:
voor de niet belgen, botten zijn laarzen he !!!!

ik zou verder niet weten of GEOX ook motorlaarzen heeft, maar sidi heeft wel laarzen met legio aan ventilatie mogelijk heden, of gaat het puur om de zool???
 
voor de niet belgen, botten zijn laarzen he !!!!

ik zou verder niet weten of GEOX ook motorlaarzen heeft, maar sidi heeft wel laarzen met legio aan ventilatie mogelijk heden, of gaat het puur om de zool???

Mja ik heb ook zo van die 'goed geventileerde botten' en dat werkt een week ofzo :) mijn geox pantoffels hebben het 2 jaar volgehouden voor ze stopte met ademen...
 
voor de niet belgen, botten zijn laarzen he !!!!

ik zou verder niet weten of GEOX ook motorlaarzen heeft, maar sidi heeft wel laarzen met legio aan ventilatie mogelijk heden, of gaat het puur om de zool???

hahaha laarzen, ik snapte er al geen hol van :P
 
Als je een beetje op de hoogte zou zijn van ademende motorspullen zou je Gore Tex proberen.
 
Sympatex®-Klimamembran op mijn zomer botten. En idd dat werkt maar meestal niet lang en 't is vooral onder de zool dat het lastig is(geox ademende zolen?)
 
Sympatex®-Klimamembran op mijn zomer botten. En idd dat werkt maar meestal niet lang en 't is vooral onder de zool dat het lastig is(geox ademende zolen?)
Andere binnenzooltjes kiezen.
En maakt niet uit hoe het heet, alle andere ademende membranen redden het niet bij GoreTex, vooral niet als er geen echt leer gebruikt wordt.
 
Andere binnenzooltjes kiezen.
En maakt niet uit hoe het heet, alle andere ademende membranen redden het niet bij GoreTex, vooral niet als er geen echt leer gebruikt wordt.

Mja de botten zijn in echt leer met dan daartussen zo'n ventilatie membraam geweven. Welke zolen stel jij dan voor?

full
 
Zolang het niet regent lijken mij die Sidi's van geperforeerd leer ideaal voor jou. :)

Sidi_Vertigo_Corsa_Air_Boots.jpg
 
Iemand die zo vaak rijdt, rijdt ook vaak door de regen. Ik heb nu ook een Gore Tex laars en broek van Heine. Werken tot op heden prima en het scheelt enorm met de lucht....
 
ik dacht al.. waar hééft die kerel 't over :?

:')

d'hollanders gebruiken voor alle dingen meuk of peut... niet veel beter.
'botten' is trouwens wel opgenomen in de van dale
met je huilsmiley , nieuwste rage op MF zeker :')
 
Ik vond er geen op het net, volgens mij bestaan ze dan ook niet. Maar aangezien ik ondertussen aan mijn 4 de paar moto laarzen zit en er nog geen paar tussen zat dat niet begint de stinken na 1 uur heb ik de italianen een mailtje gestuurd om te vragen of ze misschien niet geeinteresseerd zijn in het produceren van ademend motorrijder schoeisel.

Alvast de bewuste mail...En de automatische reactie van GeoxCommentaar is altijd welkom en ik hou hier sowieso de eventuele verdere communicatie bij

Heeft Geox al gereageerd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan