Gereedschap Deel 12 omdat ik het anders mis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brammo

Elektronen verslinder
12 feb 2007
2.602
335
Een topic aangemaakt, omdat de vorige al op slot zit, het beter knip en plakwerk :+

Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​


Gereedschap gerelateerde Links:


Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:



images
 
Laatst bewerkt:
Nog meer dan 50 posts te gaan en dan op slot zetten?

En Pens vroeg zelf om een tijdelijk slotje.

Zeg maar waar het verkeerd gaat.
 
Laatst bewerkt:
D'oh, waarom dan nieuw topic starten :P

Maar goed...

Blijf ik nog met een paar vragen zitten:
Welk koppel moet je toch wel minimaal voor gaan?

Waarschijnlijk is 1/2 aansluiting het beste gezien het formaat moeren waar je deze meestal voor nodig hebt?

Wat zijn goede doppensets?
 
Ik vind het wel prima gaan hoor ;)
weet niet eens meer wat ik precies schreef of vroeg, maar deed het zeer beleefd voor het geval deputy dienst had ;)

@ roy, ik hed deze , erg mooie set en geschikt voor lucht : Rodac 1/2" Doppen & Bitset CR-MO, 41 delig

maar zeker niet de goedkoopste set : Krachtdoppen / Slagdoppen

en die van 50 euro is toch al zat in dit rijtje :
Slagmoersleutels

Had overigens niet verwacht dat er zoveel keus was in deze dingen, heb mijn luchtsleutel al weer 5 jaar en maar liefst 180 euro voor betaald :/
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel prima gaan hoor ;)
weet niet eens meer wat ik precies schreef of vroeg, maar deed het zeer beleefd voor het geval deputy dienst had ;)

@ roy, ik hed deze , erg mooie set en geschikt voor lucht : Rodac 1/2" Doppen & Bitset CR-MO, 41 delig

maar zeker niet de goedkoopste set : Krachtdoppen / Slagdoppen

en die van 50 euro is toch al zat in dit rijtje :
Slagmoersleutels

Had overigens niet verwacht dat er zoveel keus was in deze dingen, heb mijn luchtsleutel al weer 5 jaar en maar liefst 180 euro voor betaald :/

Bitset niet nodig. Maar zal me daar dan nog wel eens in verdiepen, beetje gerenommeerd merk en je zit wel goed dus.
 
die mannesman van 65 euro heeft dan 'maar' 320 nm maar ook slecht 113 liter/minuut verbruik.
dan moet je al naar die rodac van 200 euro gaan met 120 L/minuut.
scheelt in formaat van compressor :)
 
Eeen accu slagmoersleutel is meer voor het gemak dan om echt vaste dingen lost te krijgen. Alles wat je los krijgt met een accu slagmoersleutel lukt je ook met de hand.
Ze zijn geweldig om mee te werken maar gewoon niet voor het zware werk


Klopt.

Wielbouten van het gemiddelde koekblik lukt nog net om los te krijgen. Mits op moment vastgezet en al niet te lang vast zitten.

Ooow wacht, eigenlijk is het toch bout
 
Pens was gewoon aan het valsspelen, omdat hij de nieuwe openingspost op zijn naam wilde :P

zekers te weten, das goud geld, commissies aandelen opties opt-in put out en Putin.
de links die in de vorige delen stonden deden het grotendeels niet meer.
dat jeukt bij ME ;)
full


en als de poll nu een beetje word bijgehouden is er na verloop van tijd ook te zien van welk merk er de meeste 'fanboys' zitten tot Bolski de poll vervalst en iedereen opeens Yamaha rijd en sleutelt :)
 
Ja dat zal allicht..
Die set van midlock; wel opvallend dat t precies het zelfde setje/koffertje is als de hbm..
Ze hebben beide ook een gaatje linksonder in het koffertje.
En bij onze forumvriend autogereedschap staat nog ook het zelfde setje maar dan in een blauw koffertje, zelfde gaatje, en met de tekst 1 op 1 gekopieerd van de hbm site..
 
Ja dat zal allicht..
Die set van midlock; wel opvallend dat t precies het zelfde setje/koffertje is als de hbm..
Ze hebben beide ook een gaatje linksonder in het koffertje.
En bij onze forumvriend autogereedschap staat nog ook het zelfde setje maar dan in een blauw koffertje, zelfde gaatje, en met de tekst 1 op 1 gekopieerd van de hbm site..


Opvallend? Vind het meer toevallig.
 
Ja dat zal allicht..
Die set van midlock; wel opvallend dat t precies het zelfde setje/koffertje is als de hbm..
Ze hebben beide ook een gaatje linksonder in het koffertje.
En bij onze forumvriend autogereedschap staat nog ook het zelfde setje maar dan in een blauw koffertje, zelfde gaatje, en met de tekst 1 op 1 gekopieerd van de hbm site..

ik vind het meer onzichtbaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan