Ik parkeerde mijn motor en toen ik terugkwam, was er 0 elektriciteit, het dashboard gaat niet eens aan. (2004 SV650S)

negentiendrieentachtig

Die hard MF'er
27 okt 2022
333
170
Accu is max een jaar oud, ik rij dagelijks en maak veel lange ritten.

Ik ging naar de sportschool, kwam terug en hij was helemaal dood, geen dashboardlampjes, niets, alsof er geen accu was aangesloten.

Ik probeerde hem te jumpen met een auto. Maar weer niets, niets op het dashboard, niets dat oplichtte. Gewoon helemaal dood.

Het gebruikelijke gecontroleerd, zoals dodemansknop enz.

Ik bracht de accu naar huis, sloot hem aan op een lader, maar ik denk dat hij dood is.

Iemand suggereerde dat het iets als een doorgebrande zekering kon zijn? Ik weet echter niet hoe dat zou kunnen? Kan iemand wat licht op deze situatie werpen?

 
Ts kan beter een filmpje laten zien waarop de plus ook aangesloten zit,nu zie je op het moment dat hij de plus er tegen aan houd dat de voltmeter op loopt
Als ik met mijn lader ga laden gaat de voltmeter naar maximaal en als hij vol is bijna naar minmaal
Nuzie je dus niet wat er gebeurd als je de plus er maar zo kort tegenaan houd
Je zal de amperemeter bedoelen. Voltmeter zit er meestal niet op dat soort aculaders.
 
Heren :)

Het werkt. Ofja, dash gaat in ieder geval aan!

Halve motor ligt nog uit elkaar (geen tank, luchtbox etc). Maar dit is al een stap verder

IMG_4438.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan