Gezichtsbedekkende kleding regel doorgedraaid ?

Het is wel ironie ten top. De gemiddelde boa legt op alle slakken zout, maar owee als de rollen een keer omgedraaid worden..
Misschien is hij wel een goeie boa ,die zijn er hoor ! niet veul maarrr
 
  • Leuk
Waarderingen: Mens
Dat is toch een onzin argument? pietje kan ook graag in zn nakie winkelen, dat maakt iemand met een korte broek nog geen naaktloper.
onzin argument ?? , er zijn er hier die hun integraal ook ophouden tijdens het afrekenen en dat normaal vinden:? dus waar stopt t dan?
 
Misschien is hij wel een goeie boa ,die zijn er hoor ! niet veul maarrr

1-guirlande-boa-en-plumes-15x184cm-lila-nuageux_62343.jpg
0.jpg
84505610-reticulated-python-boa-snake-in-the-grass-boa-constrictor-snake-on-tree-branch-.jpg
 
onzin argument ?? , er zijn er hier die hun integraal ook ophouden tijdens het afrekenen en dat normaal vinden:? dus waar stopt t dan?
Als iemand het vraagt en je doet het niet, dan ben je onbeschoft: hun zaak hun regels, of je ze nou redelijk vindt of niet. En als je ze niet redelijk vindt, dan ga je naar een ander. Als het om de pomp staat en je wilt het niet, dan hoor je een andere pomp op te zoeken.

Maar als het bijvoorbeeld bij een pomp helemaal niet staat aangegeven, en je klapt hem netjes open, dan ben je toch niet onbeschoft als je ervan uitgaat dat mensen geen problemen zullen hebben met jouw herkenbare gezicht?
Ik zie het echt niet.
 
is dit een onbeschoft uitziende dame? ik geloof niet dat veel mensen haar zouden wegsturen.
27.jpg
 
Als iemand het vraagt en je doet het niet, dan ben je onbeschoft: hun zaak hun regels, of je ze nou redelijk vindt of niet. En als je ze niet redelijk vindt, dan ga je naar een ander. Als het om de pomp staat en je wilt het niet, dan hoor je een andere pomp op te zoeken.

Maar als het bijvoorbeeld bij een pomp helemaal niet staat aangegeven, en je klapt hem netjes open, dan ben je toch niet onbeschoft als je ervan uitgaat dat mensen geen problemen zullen hebben met jouw herkenbare gezicht?
Ik zie het echt niet.
Dan verschillen we daarin van mening :t als ik een x bij je in de buurt kom en ik heb een pakje en ben met de brommer ,dan bel ik gewoon aan en geef je zo t pakje ,prettig ? ik weet je gelukkig niet te wonen dat scheelt wel, ben nogal bangelijk
 
Die zonnebril heb ik op omdat die op sterkte is, een helm heb je op om je hoofd te beschermen als je valt, niet voor in een winkel.
Wel makkelijk als een stelling omvalt daar niet van, maar ik persoonlijk doe mijn helm af als ik van de motor stap.

Heb wel eens aan een systeemhelm gedacht zodat ik een peukje kan roken, maar daar zal een ieder ook wel zijn eigen van vindenO-)
 
Dan verschillen we daarin van mening :t als ik een x bij je in de buurt kom en ik heb een pakje en ben met de brommer ,dan bel ik gewoon aan en geef je zo t pakje ,prettig ? ik weet je gelukkig niet te wonen dat scheelt wel, ben nogal bangelijk
flauw, en ja met opengeklapte helm zou je echt van harte welkom zijn. Ik ben blijkbaar nogal intimiderend, maar ik snap niet zo goed waarom. Never mind.
 
Een motoragent met systeemhelm zou z'n helm ook niet af moeten zetten bij een tankstation.

Maar ik snap best dat er een grens moet zijn.

Integraalhelm op houden vind ik ook niet netjes, want je ziet het gezicht niet (precies de reden dat ik voor een algeheel boerkaverbod ben)

Jet helm of systeemhelm moet kunnen lijkt mij, als dat niet mag moeten ze hoofddoekjes ook verbieden.
 
flauw, en ja met opengeklapte helm zou je echt van harte welkom zijn. Ik ben blijkbaar nogal intimiderend, maar ik snap niet zo goed waarom. Never mind.
Ik bedoel t wel redelijk serieus, waar leg je de grens? Ik zet m n dop gewoon af , ik zou voor mezelf uit fatsoen niet anders willen.
 
Ik bedoel t wel redelijk serieus, waar leg je de grens? Ik zet m n dop gewoon af , ik zou voor mezelf uit fatsoen niet anders willen.
Ik snap dat je serieus bent, is ook niks mis mee wat jij vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ztje
Toen Amerikaanse militairen aanzienlijk vaker in de shit kwamen met lokale bevolking in conflictgebieden, dan alle andere militairen uit alle andere landen, heeft men onderzoek gedaan. De oorzaak bleek te zijn dat de Amerikanen hun zonnebrilletjes en helmen altijd op houden.

Nu ben ik 1x in mijn eigen bedrijf beroofd, en dat waren 3 mannetjes met zonnebrilletjes op. Als zij binnen gelopen waren met zonnebrilletjes EN helmen op (ongeacht het model helm), had ik 112 gebeld en een stuk ijzer gepakt voor ze de deurmat waren gepasseerd.
 
Toen Amerikaanse militairen aanzienlijk vaker in de shit kwamen met lokale bevolking in conflictgebieden, dan alle andere militairen uit alle andere landen, heeft men onderzoek gedaan. De oorzaak bleek te zijn dat de Amerikanen hun zonnebrilletjes en helmen altijd op houden.

Nu ben ik 1x in mijn eigen bedrijf beroofd, en dat waren 3 mannetjes met zonnebrilletjes op. Als zij binnen gelopen waren met zonnebrilletjes EN helmen op (ongeacht het model helm), had ik 112 gebeld en een stuk ijzer gepakt voor ze de deurmat waren gepasseerd.
Ik denk aan ptss
 
Ik denk aan ptss
Dat zou dan ook gelden voor iedere andere soldaat. Het is niet raar dat mensen zich sneller bedreigd voelen door iemand die zijn persoonlijke kenmerken en/of lichaamstaal verbergt. Zegmaar, de basis van het hele burka verhaal..
 
Een motoragent heeft geen fatsoen volgens velen beste man houd meestal zijn integraalhelm op maar dat mag natuurlijk omdat hij in functie is hahaha
 
Dat zou dan ook gelden voor iedere andere soldaat. Het is niet raar dat mensen zich sneller bedreigd voelen door iemand die zijn persoonlijke kenmerken en/of lichaamstaal verbergt. Zegmaar, de basis van het hele burka verhaal..
Klopt zeker maar om nou gelijk 112 te bellen en een stuk ijzer in je hand te nemen is niet goed. Misschien zijn het gewoon gasten met minder fatsoen volgens Jan die hun helm zijn vergeten af te zetten. Als zij je willen beroven doen zij het toch wel helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan