mijn gok: verkeerde set flats!!!!
die diameter is veel te groot voor een vfr blok.
een 39 zit op de ZX7RR, die draait wel effe zo'n 3000 tr meer op top en heeft grotere kleppen (diameter).
als ik jou was zou ik al eens een 37 nemen.
der is een mogelijkheid om de grote te bepalen, je neemt het totale klepdoorlaatoppervlakte (in) en een bepaald deel hiervan is de ideale diameter voor je carb te berekenen.
maar hoeveel juist ontgaat me weer even.
om je een gedacht te geven, op mijn gsx750e staan 32 ers! das een blokje dat 10000tr draait.
als je je sproeier vergroot ga je je topvermogen terugkrijgen maar het verlies in het middengebied krijg je er ni uit met deze diameter denk ik.
je kan proberen met andere naalden die minder dik zijn in het middengebied maar ik betwijfel of het gaat helpen.
wat je top betreft, ik ben op mijn flats ook wat top kwijt tov de gekitte cv carbs maar das omdat ie wat meer onderin getuned staat. het koppel op middengebied is echter bangelijk