Ghostrider III teaser

Ik zeg: sequels zuigen, laat staan een derde deel :z . Zo'n genre snap je hopelijk ook wel naar één deel??
 
gozer is miljonair...en niet door zn GR filmpjes. Oeh...hij koopt een motor van weet ik veel hoeveel duizenden euro's en hij gaat er nog winst mee maken ook zeker?
Geld ruiken vind ik een lameass argument.

Kennelijk worden die motoren alleen maar aan hem geleend door een of ander race-team / tuning-bedrijf. zijn dus niet van hem.

waaruit maak je op dat die man miljonair is? die paar DVD's die ie verkocht heeft maakt hem echt geen miljonair hoor.
 
Ik heb respect voor hem, en die zal nog altijd blijven ook! Al rijdt hij in een koekblik over de vluchtstrook naast de file :}
 
Tunnelvisie? Is dat een optie voor de camera? JE hersenen registreren de snelheid en je gevoel. De camera maakt geen tunnelvisie. |(

Sok!Dus je bent gefrustreerd? En misschien een tikkeltje jaloers? Muziek en achtergrond commentaar zijn voor de dommen. Een 'echte' voelt wat de Ghostrider meemaakt op zijn bike.

[me]Speedy_J blijft het opnemen voor zijn idool
[/me]


:}

Dat je het opneemt voor je idool is je goed recht, maar als je dat alleen kan dmv van persoonlijk worden dan is dat jammer. Ja ik weet het, GR is een motorrijder en het is hier miischien "not done" om het niet fantastisch te vinden. Maar helaas ik heb een eigen mening en die vorm ik niet aan de hand van de meerderheid maar probeer het een beetje objectief te bekijken.
En nee ik ben niet gefrustreerd. Maar volgens mij straal ik dat ook niet echt uit in mijn posts, toch?

En als die mziek voor de dommen is, waarom heeft hij dat dat in zijn teasers zitten, kent hij zijn doelgroep?
 
Kennelijk worden die motoren alleen maar aan hem geleend door een of ander race-team / tuning-bedrijf. zijn dus niet van hem.

waaruit maak je op dat die man miljonair is? die paar DVD's die ie verkocht heeft maakt hem echt geen miljonair hoor.

zeg toch dat het niet van de dvd's is...
dacht dat ie gozer een subaru iets had...garage or something...
 
Gozer is gek en hij gaat een keertje met een vrachtwagen uitlaat in zijn reet en bandensporen over zijn helm in ziekenhuis opgenomen worden .

Maar ja dat wat hij doet doet hij knap mijn respect ervoor .

Ik ben ook voor hardrijden maar niet rechtdoor ....
 
Als je deel 1 gezien hebt, dan gaan de 2 overige delen al gauw vervelelen denk ik O-)

Zoals Flagg al zij, het is een kwestie van tijd denk ik dat die beste man zich ergens een keer te pletter rijd (niet te hopen voor hem) ... ;)
 
Die snelheid klopt inderdaad wel. Camera's geven altijd een heel ander beeld weer dan de werkelijkheid. Net zoals mensen dikker lijken op de camera, of langer of korter. Soms is dit wel zo en soms niet, ligt er maar net aan hoe er precies is gefilmd. Welke camera stand en dergelijke.
Camera's geven idd. een vertekenend beeld. Alles lijkt veel sneller te gaan dan in werkelijkheid het geval is. Dus als het nu al niet snel lijkt, is het in het echt helemaal langzaam gegaan.

[me]edraket heeft het al vanaf het begin gezegd: GR is één grote FAKE.[/me]
 
Ik was op de nordschleife toen ook de ghostrider daar was (8&9 - 08 -04) , en idd hij gaat heel erug hard. :}
En ik ben samen met een maat over de nordschleife gegaan in de auto, en het opgenomen met een camera.
We reden 200 op de teller en het lijk 100 op de camera dus het lijkt allemaal langzamer te gaan dan je denkt.
Dat is ook met de hoogte verschillen het geval.
Iedereen die welleens op de nordschleife is geweest weet hoe erg de hoogte verschillen zijn , maar bekijk nu eens een filmpje dan lijkt het net of je over een paar kleine bergjes rijd!!!!

Trouwens voor de gene die GR1 echt leuk vonden zullen GR2 veeeeeeel beter vinden , had ik wel trouwens.
In 1 rijd heel heel veel snelweg voor de rest niks. Maar in gr2 zorgt hij er onder andere voor dat een politie agent z'n auto in de prak rijd , met een sneeuwscooter op de weg aan het jagen is en een wedstrijdje optrekken doet tegen een poltiemotor (hij rijd dan op zijn BMXje) enz.
Toen ik op de nordschleife was vertelde hij dat hij in 2001 ook al eens daar was geweest en toen een ronde tijd had van 8 min 1 sec !!!!
Hij een run had gemaakt van Rotterdam naar Amsterdam en dat hij deze had gereden in 20min. nogwat. Met zijn BMX in duitsland aan het kloten is geweest.
En dat zijn nieuwe bussa (wat er nog van een bussa overis) 500 pk aan het achterwiel had?!?!
Ik denk dat GR3 nog beter word dan GR2.

Dat is mijn mening enneuh voor de gasten die denken dat zijn kilometer teller liegt (afwijkt met 100km/h verschil) moeten zelf maar eens een camera monteren en dan eens 250km/h gaan rijden.Dan zul je zien en denken van ...... wat is dat voor een slakkengang!!
foto`s GR op de nordschleife volgen!!!
heb natuurlijk foto gemaakt!!!!
 
Saaie trailer... :Z

Ghostrider 1 was speciaal. Je had het nog nooit gezien en het was best spannend. Bovendien was de muziek leuk en sfeervol.Maar ondertussen is het een beetje uitgemolken aan het worden. Misschien moet de beste man maar eens op pensioen gaan voor hij zich dood rijdt voor "Ghostrider goes to Vegas"

Betreffende het niet kunnen rijden...blijkbaar zette hij toch lekkere tijden neer op de ring dus ik vrees dat hij wel net iets beter kan rijden dan de doorsnee sjopperrijder.
 
wat de snelheidsbeleving betreft ga ik mee met de mening dat het er op beeldmateriaal veel langzamer uitziet.

afgelopen weekeinde(zondag)heb ik samen met een vriend op zijn zx12r en mijn x11 een paar testfilmpjes gemaakt.
niks bijzonders,gewoon langsrossen op een mooi recht stukkie asfalt om te kijken of de camera dit allemaal een beetje netjes op zou nemen wat beeld en geluid betreft.

we deden dit met een gangetje van zon 250 kmph en maakten zo een aantal fly by's langs elkaar.
thuis aangekomen hingen we de camera even snel aan de tv om het resultaat te bekijken......'t zag er leuk uit en klonk prima......maar de 250 kmph leek te zijn gekrompen als gewassen in een superfout duits wasmiddel.

evengoed was het allemaal wel geslaagd,maar de kick en snelheid in het echt(ook voor het oog als kijker)kwam niet eens in de buurt tijdens het afspelen van het filmpie.

de neuk van beuk :)
 
Misschien wel leuk voor alle Ghostrider-haters.

mms://qstream-wm.qbrick.com/00928/rapport/rapport1930tisdag.wmv

Fast forward naar 18:00 en bekijk het even. :)
 
Ik had eerder belooft nog wat foto`s te plaatsen van de GR die ik had gezien op de nordschleife dus bij deze

full
 
Ja klopt :+ vind het anders een beetje lullig voor hem dat zo'n knaken nederlander ff zijn kop op het internet zet zonder toestemming te vragen!
 
Misschien wel leuk voor alle Ghostrider-haters.

mms://qstream-wm.qbrick.com/00928/rapport/rapport1930tisdag.wmv

Fast forward naar 18:00 en bekijk het even. :)

Wahaa, grappig :P
Nu zie je maar dat hij toch niet altijd overal aan ontkomt.....


[edit]
Overigens ben ik een grote fan van gostrider.....
[edit]
 
Altijd als ik weer eens wat lees over ghost rider. denk ik: waarom gaan er altijd de normale motorrijders dood en niet zo'n idioot als GR. Ik ben echt wanneer we GR the final ride te zien krijgen, hoop gauw, want hij is een schande voor elke motor rijder.
 
Ja klopt :+ vind het anders een beetje lullig voor hem dat zo'n knaken nederlander ff zijn kop op het internet zet zonder toestemming te vragen!


Die kop van hem staat al op ongeveer ieder nurburgring forum ;) (en in onderstaande posts)

Post van Anil in topic 'Ghostrider in > parijs + pics , vid en geluid'
Post van SandoR6 in topic 'Ghost Rider in > Rotterdam-Amsterdam'
Post van -=MV=- in topic 'Ghost Rider in > Rotterdam-Amsterdam'

En in dit filmpje mag hij zijn paspoort laten zien aan de Duitse politie ;) http://www.nsr-racing.com/Ghostrider-Taff.mpg
 
Laatst bewerkt:
Altijd als ik weer eens wat lees over ghost rider. denk ik: waarom gaan er altijd de normale motorrijders dood en niet zo'n idioot als GR. Ik ben echt wanneer we GR the final ride te zien krijgen, hoop gauw, want hij is een schande voor elke motor rijder.

Sorry hoor, maar iemand doodverwensen omdat je het niet eens bent met zijn rijstijl vind ik wel erg triest.

Ik wil nog wel eens zien of jij je altijd netjes aan de snelheid houdt en of jij altijd netjes rijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan