Gieters!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frans gedicht over de gieter:
L’ARROSOIR.


Abel,
Mon bel arrosoir
Pourquoi
N’arroses-tu que le soir
Dès lors
Qu’il ne peut pleuvoir ?
C’est bizarre …

Anton’
Ô toi, gentil entonnoir
Entonne
Ton chant de désespoir
Face à
Abel le bel arrosoir
Qui n’arrose
Que le soir

Très
Tard …
 
google translate zegt:
Het water geven.


Abel,
Mijn mooie gieter
Waarom
Heeft u gedrenkt in de avond
daarom
Het kan regenen?
Het is raar ...

Anton '
O, gij zoete trechter
opdreunt
Uw lied van de wanhoop
geconfronteerd met
Abel de leuke gieter
Wie zal schieten
De avond

zeer
Later ...
 
Gieters ben ik nog niet tegengekomen. Wel bejaarden met fluovestjes per trapfiets, die zich spontaan voor de motor smijten om de doorgang te blokkeren.
 
'de gieter'

'een dvdruitje'

'welke olie'

'mijn verzekering...'

'welke motor om te beginnen'

Klassiekers, op hun eigen manier.

En vergeet mod-van-het-jaar 2010 (toch?) niet.

En hoe heette dat smerige wijf ook alweer :?
 
Er was eens een meisje die een stoere MFer waar ze achterop kon. Het moest een ontzettende poser supersport om haar ex vriendje op school jaloers te maken }) als iemand een linkje heeft :}
 
of willempie met zijn scooter

Geweldige vent! nog een paar keer gepost dat die wou gaan racen, hoe die een gestolen scooter slot kon vervangen en hoeveel rolletjes mentos die in zn scooter moest hebben voor de perfecte trek ofzo.

:+
 
Daar heb ik wel heel smerige foto's van gezien, van een gixxer forum, dacht ik.

Als je het goed doet is er niks aan de hand, doe (deed, nu geen middenbok meer) ik ook vaak, zolang je een spuitbus gebruikt is er niks aan de hand
 
Eigenlijk is het afgeleid van de elfstedenkoorts vandaan. Het zogenoemde "it giet oan"

In de winterse periode is het voor de motorrijder namelijk zeer gevaarlijk om te rijden als het heeft gevroren. Dit wordt doorgaans ook wel verwoord als het zogenoemde "gieteren"

Dit gieteren heeft er uiteindelijk toe geleid dat iemand ooit eens zei: "Straks steekt er nog een gieter over." Oftewel het plots opduiken van onvoorziene ijzel, dit heeft uiteindelijk geleid tot de hele gieter gooien legende.




Of is dat nou alleen mijn creatieve fanatasie
 
Eigenlijk is het afgeleid van de elfstedenkoorts vandaan. Het zogenoemde "it giet oan"

In de winterse periode is het voor de motorrijder namelijk zeer gevaarlijk om te rijden als het heeft gevroren. Dit wordt doorgaans ook wel verwoord als het zogenoemde "gieteren"

Dit gieteren heeft er uiteindelijk toe geleid dat iemand ooit eens zei: "Straks steekt er nog een gieter over." Oftewel het plots opduiken van onvoorziene ijzel, dit heeft uiteindelijk geleid tot de hele gieter gooien legende.




Of is dat nou alleen mijn creatieve fanatasie

En rond Hilversum, Blaricum en Huizen heb je het gieter legende Gooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan