Fietsen ipv gieters

-Daphne-

MF veteraan
15 apr 2010
2.121
2
Tiener gooit fiets voor motoragent

Een 51-jarige motoragent is maandagavond in Leeuwarden gewond geraakt, toen hij een jongen uit Winschoten op een scooter achtervolgde.

De 17-jarige scooterrijder gooide, terwijl hij reed, een fiets voor de politiemotor. Daardoor viel de agent en raakte hij lichtgewond. De jongen is opgepakt op verdenking van poging tot doodslag.

De motoragent achtervolgde de jongen, omdat hij er plotseling vandoor ging toen hij de politie zag.

Bron: Tiener gooit fiets voor motoragent
 
Tiener gooit fiets voor motoragent

Een 51-jarige motoragent is maandagavond in Leeuwarden gewond geraakt, toen hij een jongen uit Winschoten op een scooter achtervolgde.

De 17-jarige scooterrijder gooide, terwijl hij reed, een fiets voor de politiemotor. Daardoor viel de agent en raakte hij lichtgewond. De jongen is opgepakt op verdenking van poging tot doodslag.

De motoragent achtervolgde de jongen, omdat hij er plotseling vandoor ging toen hij de politie zag.

Bron: Tiener gooit fiets voor motoragent

Is dat een reden om de achtervolging in te zetten?
 
Tiener gooit fiets voor motoragent

Een 51-jarige motoragent is maandagavond in Leeuwarden gewond geraakt, toen hij een jongen uit Winschoten op een scooter achtervolgde.

De 17-jarige scooterrijder gooide, terwijl hij reed, een fiets voor de politiemotor. Daardoor viel de agent en raakte hij lichtgewond. De jongen is opgepakt op verdenking van poging tot doodslag.

De motoragent achtervolgde de jongen, omdat hij er plotseling vandoor ging toen hij de politie zag.

Bron: Tiener gooit fiets voor motoragent
Sjongejonge, ook alleen maar omdat 't een agent is he..

Maar fietsen gooien terwijl je op de scooter zit, damn.. zoon van Chuck Norris ofzo? :o
 
Is dat een reden om de achtervolging in te zetten?


Wanneer diezelfde jongen een tasje van een oud dametje gejat bleek te hebben, en ze hadden hem laten rijden terwijl hij 'de politie ontweek toen hij deze zag'.
Is het ook niet goed, dan moet de politie zich bezig houden met boeven vangen i.p.v. boete's uitschrijven.

*iemand die de politie ontwijkt heeft wat te verbergen*
 
Laatst bewerkt:
Ja. Keer jij maar eens om voor een politiecontrole. Gegarandeerd dat ze achter je aan komen. :P
Bij mij niet, zelfs 2x omgekeerd voor een controle en iedere keer gingen ze weer weg.
Stelletje lamballen zijn 't ! Na al die jaren nog steeds geen bob-sleutelhanger dus B|
 
Ik reed een keer een extra rondje op de rotonde en toen werd ik al aan de kant gezet

Want ik gedroeg mij verdacht
 
Wanneer diezelfde jongen een tasje van een oud dametje gejat bleek te hebben, en ze hadden hem laten rijden terwijl hij 'de politie ontweek toen hij deze zag'.
Is het ook niet goed, dan moet de politie zich bezig houden met boeven vangen i.p.v. boete's uitschrijven.

*iemand die de politie ontwijkt heeft wat te verbergen*
Gelijk een waarde-oordeel aan zn post hangen he, sjongejonge :N
 
Tiener gooit fiets voor motoragent

Een 51-jarige motoragent is maandagavond in Leeuwarden gewond geraakt, toen hij een jongen uit Winschoten op een scooter achtervolgde.

De 17-jarige scooterrijder gooide, terwijl hij reed, een fiets voor de politiemotor. Daardoor viel de agent en raakte hij lichtgewond. De jongen is opgepakt op verdenking van poging tot doodslag.

De motoragent achtervolgde de jongen, omdat hij er plotseling vandoor ging toen hij de politie zag.

Bron: Tiener gooit fiets voor motoragent

Volgens mij wonen hier geen normale mensen :X
 
Ik heb ook altijd een fiets bij me voor het geval iemand me achtervolgt
 
Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet. Terwijl je rijd op een scooter ondertussen een fiets pakken en gooien ? xD en dat die agent dat dan niet zag aankomen ? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan