NiceAndSlow
Die hard MF'er
- 3 sep 2014
- 411
- 24
volgens mij daar ben je mis mee de niet hpe versie heeft namelijk ook de zelfde kop en cilinder van de mp3 ABS/asr gebruiken ze dit al alleen de HPE heeft een andere gasklephuis oke ze hebben een ander artikelnummer maar als je de kopjes naast elkaar legt zit er geen verschil in of ik ben op gelicht door die italianen dat ze mij een ouder type hebben opgestuurd
bij voorbeeld de srv 850 had al de zelfde type zuiger dan 430cc ook gietijzer met coating en de zelfde kop twinspark met de nieuwere tuimerlaars heeft geen vermogenwinst het zit hem echt in de ECU op het gasklephuis kwam ik achter met mijn projectje op MV het oude type gasklephuis kan meerdere cilinders aansturen het nieuwe type niet namelijk beetje jammer want 88 pk was leuker ipv de 79 pk
bij voorbeeld de srv 850 had al de zelfde type zuiger dan 430cc ook gietijzer met coating en de zelfde kop twinspark met de nieuwere tuimerlaars heeft geen vermogenwinst het zit hem echt in de ECU op het gasklephuis kwam ik achter met mijn projectje op MV het oude type gasklephuis kan meerdere cilinders aansturen het nieuwe type niet namelijk beetje jammer want 88 pk was leuker ipv de 79 pk
Laatst bewerkt: