GIPRO Versnellingsindicator knippert

Flavio_Z

Rookie
20 mrt 2011
28
0
Heb sinds kort een motor, waar de vorige eigenaar ook een GIPRO versnellingsindicator heeft laten inbouwen. Bij het naar huis rijden van de motor werkte deze ook naar behoren.

Eergisteren heb ik echter Xenon ingebouwd, waardoor onder andere de gehele voorkuip eraf moest. Het probleem is nu, dat wanneer ik met de motor ga rijden en meer dan 3000 toeren maak, de GIPRO versnellingsindicator wel werkt, echter knippert deze! Oftewel, wanneer de motor in de tweede versnelling staat, dan knippert de '2' constant en relatief snel achter elkaar. Enige idee hoe dit opeens kan? Heb verder niet aan deze bedrading of iets gezeten!
 
Heb sinds kort een motor, waar de vorige eigenaar ook een GIPRO versnellingsindicator heeft laten inbouwen. Bij het naar huis rijden van de motor werkte deze ook naar behoren.

Eergisteren heb ik echter Xenon ingebouwd, waardoor onder andere de gehele voorkuip eraf moest. Het probleem is nu, dat wanneer ik met de motor ga rijden en meer dan 3000 toeren maak, de GIPRO versnellingsindicator wel werkt, echter knippert deze! Oftewel, wanneer de motor in de tweede versnelling staat, dan knippert de '2' constant en relatief snel achter elkaar. Enige idee hoe dit opeens kan? Heb verder niet aan deze bedrading of iets gezeten!
Knipperen houdt volgens mij in dat deze in de stand staat om de shiftlight te programmeren. Wederom even uit mijn hoofd, staat er een L in je gearindicator als je je motor start? Of een C.
Edit: kijk even op de site van Healtech. Misschien dat er voor jou motor een uitgebreide beschrijving staat.
 
Laatst bewerkt:
Schiet me ook nog te binnen. Heb je tijdens het inbouwen van je xenon je lamp vaak getest (aan/uit). Zo ja en je hebt dit gedaan terwijl de Gipro aan 'het tellen' was, dan heb je per ongeluk wat dingen gereset en moet je hem inderdaad even opnieuw instellen. Weet uit mijn hoofd niet meer hoe, maar Google is your friend ;).
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties! Was bijna zover dat ik hem opnieuw in ging stellen (wist niet dat dat zelf ook mogelijk was..), maar vanavond knipperde de indicator niet meer! Probleem heeft zichzelf gelukkig opgelost!
 
Terug
Bovenaan Onderaan