Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelijk maar even melden dan

Staat ie tenminste in mijn actieve topics
 
Laatst bewerkt:
Kiek doar hoal ik van. Iets zeggen en gelijk een topic maken

Dan kan ik zeker niet achterblijven met een reaktie en een piccie.


Leuk initiatief
Nu wachten op andere modellen
 
Laatst bewerkt:
@Swifty: De S3 was weer klaar. En heb je er ook alweer op gereden of ben je helemaal verknocht op de Honda? (wat ik gewoon niet kan geloven )
 
Haaaa, girls go naked!

Leuk initiatief! Ik meld me hier ook gelijk iets met vriend vroeg of ik me al aangemeld had
Mijn vorige motor was een Hornet, ook een geweldige naked bike
Nu op een Street Triple R




Topic in favorieten gezet
 
@Swifty: De S3 was weer klaar. En heb je er ook alweer op gereden of ben je helemaal verknocht op de Honda? (wat ik gewoon niet kan geloven )
Sindsdien heeft ze nog niet op de S3 gereden Kom ook dat we de Blade willen sparen, De S3 heeft voor z'n leeftijd te weinig gelopen en de Blade teveel.

Eigenlijk hebben we sindsdien helemaal nog niet gereden

Prikkie een nieuwe SD-R
 
Sindsdien heeft ze nog niet op de S3 gereden Kom ook dat we de Blade willen sparen, De S3 heeft voor z'n leeftijd te weinig gelopen en de Blade teveel.

Eigenlijk hebben we sindsdien helemaal nog niet gereden

Prikkie een nieuwe SD-R ~

Die mag hier natuurlijk ook bij geplaatst worden, want daar rijd ik ook af en toe op en dat is helemaal geen straf
 
Laatst bewerkt:
@Swifty: De S3 was weer klaar. En heb je er ook alweer op gereden of ben je helemaal verknocht op de Honda? (wat ik gewoon niet kan geloven )
Tja, het heeft allebei wat Maar we rijden dit jaar niet veel helaas en sinds hij weer klaar is wil Rummer die S3 mee steeds. Misschien gaat hij ook wel liever naakt
 
Mooie foto, en geweldig gave bike!
 
woehoe! een naaktemeidentopic!

vonne meldt zich met de GSR en moet eerlijk bekennen dat ze pas na een omzwerving op een Diversion en een Thundercat erachter kwam dat ze beter gelijk een naked had kunnen kopen!


hier is de mijnes:
(wordt eens tijd voor wat betere foto's )
 

hoi nessy! van het hornet-topic naar dit topic, gezellig!
hoe bevalt de street triple R? (vétte foto, trouwens )
 
Gezellig

Maarre, dit kan niet he, maak je zelf zoveel mooie foto's en heb je niet een mooie foto van jezelf met motor natuurlijk lastig om zelf te doen
 
hoi nessy! van het hornet-topic naar dit topic, gezellig!
hoe bevalt de street triple R? (vétte foto, trouwens )
de street bevalt heeeel goed! ik heb alleen maar lol op deze motor en het voelt supergoed aan Ik heb tot nu toe nog geen minpunt kunnen ontdekken, hij bevalt me wel veel beter dan de hornet dus ik heb zeker geen spijt!

Is de GSR ook nog helemaal naar je zin?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.