God of speed

In Nederland kan een wet niet worden getoetst aan de Grondwet, met andere woorden, de Wegenverkeerswet kan nooit worden "gepasseerd" omdat deze strijdig zou zijn met de Grondwet.


En als het wetsvoorstel Halsema in 2e lezing wordt aangenomen, kan dit op delen wel.


En anders maar naar het Europese hof. *O*
 
Laatst bewerkt:
De geschiedenis bekijkend, heeft elke god duistere kanten. :X O-)
 
The God of Speed neemt ook levens... O-)

Als the god of speed mijn leven wil nemen vindt ik dat prima, Dan sterf ik tenminste wel tijdens iets wat ik erg leuk vindt om te doen! O-)

edit:
Wél zou ik dan graag met een erehaag van motoren van de mede gelovigen begeleid worden naar mijn laatste rustplaats
 
Laatst bewerkt:
MF met zijn talrijke aanhangers kennende, zal die erehaag geen probleem zijn.
 
In Nederland kan een wet niet worden getoetst aan de Grondwet, met andere woorden, de Wegenverkeerswet kan nooit worden "gepasseerd" omdat deze strijdig zou zijn met de Grondwet.
Daarom vallen wij buiten de Wegenverkeerswet. Wij eisen namelijk ons eigen gesubsidieerde wegennetwerk! Zonder duivelsgebroed in vierwielers en met onnodig veel bochten!

Snelheid is onze God en de Weg is onze kerk!
 
Je mag dan trouwens ook met de helm op op de foto. Net als de Pastafari' s met hun vergiet:
DNI-pastafari.jpg
 
Vorige week heb ik een alvast een offer gebracht, en vandaag kreeg ik het "bonnetje"


(kortom: ik heb post van onze vrienden in leeuwarden gehad! :+ )
 
hmmm, is rijden met een openuitlaat dan een gebed?

ik merk dat ik in eens heel gelovig word }) O-)

door onze god komen we ook niet meer te laat, amen!
 
en tanken met een helm op mag dat dan ook weer?
(in een burka mag je denk ik ook gewoon tanken :? )

ik kan niet wachten mensen!
en geen visje achter op de motor geplakt maar een startnummer :9~
 
en tanken met een helm op mag dat dan ook weer?
(in een burka mag je denk ik ook gewoon tanken :? )

ik kan niet wachten mensen!
en geen visje achter op de motor geplakt maar een startnummer :9~~

Gewoon de kentekenplaat eraf en je startnummer voorop, Dit is dan tevens je "kentekenplaat" :]
 
Vorige week heb ik een alvast een offer gebracht, en vandaag kreeg ik het "bonnetje"


(kortom: ik heb post van onze vrienden in leeuwarden gehad! :+ )


Dan heb je niet geofferd aan the God of speed maar aan de Farizeeërs. B|
 
Als iedereen zijn geloof ongehinderd mag praktiseren in dit land dan mogen wij dat ook! Ik pleit voor vrijstelling voor snelheidsovertredingsbestraffing.... <---- spellingscontrôle greipt niet in, volgens de ipad bestaad dit woordt dus..... :?
 
Als iedereen zijn geloof ongehinderd mag praktiseren in dit land dan mogen wij dat ook! Ik pleit voor vrijstelling voor snelheidsovertredingsbestraffing.... <---- spellingscontrôle greipt niet in, volgens de ipad bestaad dit woordt dus..... :?
Hier ook niet? ;)
 
Hier ook niet? ;)
Bij de volgende zin leek het of er een rode barst door het scherm liep, spellingscontrole met een ^ boven de o vatte die ook al niet en een t achter woord ging ook al niet en bestaad....

Maar ik pleit nog steeds voor vrijstelling van..... Vul maar in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan