Goede betaalbare camera op circuit?

Ik heb de Drift HD en die neemt helaas alleen op in .mov .
Iemand hier een suggestie voor een (liefst gratis of goedkoop) programma waarmee ik eenvoudige videomontage kan doen op een Windows-pc zonder eerst eerst te moeten converteren naar bijvoorbeeld mp4?

Thanks :)
 
Rollei Youngstar voor 5 tientjes.....prima ding voor dat geld vind ik. Oke, niet te vergelijken met een GoPro. Maar ook zeker geen rotzooi.
 
Altijd beetje twijfelachtig dergelijke "onafhankelijke" vergelijkingen.
Beeld kan altijd aangepast zijn om zoals contrast te benadrukken.

Maar hoe dan ook, prima beeld. Onhandig formaatje wel.

Voordeel van Drift Ghost vind ik dat die extra case niet nodig is. Je kunt er ook zo direct mee het water in.


Ik heb hem zelf en ja als ik hem vergelijk met een go pro of een contour van maatjes heb ik zeker zo mooi en vaak mooier beeld! En standaard krijg je erg veel bevestigingsmateriaal (van hoge kwaliteit) '( gratis mee geleverd die je bij de andere merken nog moet bij kopen! Over het formaat begrijp ik je niet aangezien hij gelijk is aan de go pro en kleiner dan een contour.
 
Ik vind de go pro ook een onhandig formaat. :)
Drift vind ik om zijn formaat en draaibare lens erg fijn.
Ook het feit dat ie direct te gebruiken en waterdicht is zonder case.
 
Die JVC heb ik hiervoor gehad, alleen de bediening is niet handig.
Hij gaat automatisch na een bepaalde tijd uit en dan moet je hem steeds opnieuw aanzetten om op te nemen. Dat is heel onhandig onderweg.



Weet niet of er nog meegelezen wordt hierover.. Maar ik ben ook op zoek naar een goedkopere variant camera.. En ik heb deze gespot op bol.com, de JVC GC-XA1 dus. Zou kunnen dat er met firmware update opgelost is dat ie uitgaat na bepaalde tijd..? En ik vroeg me af hoe de mounts functioneren, in reviews hebben ze het er over dat de plakbare mounts te klein plakbaar oppervlak hebben en dat je beter een suction ding kunt regelen.. En natuurlijk de aloude vragen naar de batterijduur en opladen, hoe lang gaat ie mee als je bijv. 720p filmt en hoe lang duurt het om 'm op te laden?

Zag dat jij, EmilleR, 'm gekocht had voor €238.. is het het waard als ie nu €129 waard is?

Alternatief in zelfde prijs-range is een Lenco.. deze Lenco Sportcam 300 of deze Lenco Sportcam 200...

(p.s.: Ik wil per se iets bij bol.com bestellen, aangezien ik de opgespaarde VvV bonnen van inmiddels 100 piek daar in kan wisselen..)
 
Laatst bewerkt:
100 piek?? succes.
De euro is in 2014 toch ook in NL als wettelijk betaalmiddel ingesteld?

:^ Ja, eindelijk inderaad.. maar je kunt je oude pieken nog inleveren bij bol.com

(Jij noemt 10 cent zeker ook geen duppie meer, etc., oubollig gedoe.. :+)

Verder.. nuttige info over de goedkopere camera's van bol.com?
 
Weet niet of er nog meegelezen wordt hierover.. Maar ik ben ook op zoek naar een goedkopere variant camera.. En ik heb deze gespot op bol.com, de JVC GC-XA1 dus. Zou kunnen dat er met firmware update opgelost is dat ie uitgaat na bepaalde tijd..? En ik vroeg me af hoe de mounts functioneren, in reviews hebben ze het er over dat de plakbare mounts te klein plakbaar oppervlak hebben en dat je beter een suction ding kunt regelen.. En natuurlijk de aloude vragen naar de batterijduur en opladen, hoe lang gaat ie mee als je bijv. 720p filmt en hoe lang duurt het om 'm op te laden?

Zag dat jij, EmilleR, 'm gekocht had voor €238.. is het het waard als ie nu €129 waard is?

Alternatief in zelfde prijs-range is een Lenco.. deze Lenco Sportcam 300 of deze Lenco Sportcam 200...

(p.s.: Ik wil per se iets bij bol.com bestellen, aangezien ik de opgespaarde VvV bonnen van inmiddels 100 piek daar in kan wisselen..)

€129 is erg goedkoop inderdaad, hij zal wel niet veel verkocht worden.
Kwalitatief een goede camera, het merk JVC lijkt me dan ook betrouwbaarder dan Lenco.
Of er firmware komt is maar de vraag, dat hangt af van de populariteit van een product en blijkbaar is deze niet zo populair.
 
€129 is erg goedkoop inderdaad, hij zal wel niet veel verkocht worden.
Kwalitatief een goede camera, het merk JVC lijkt me dan ook betrouwbaarder dan Lenco.
Of er firmware komt is maar de vraag, dat hangt af van de populariteit van een product en blijkbaar is deze niet zo populair.

Lijkt me niet.. op bol.com is het de 3e bestverkochte action-cam..

Verder.. na hoeveel tijd ging ie uit dan? En hoe lang ging de accu mee?
Of heb je 'm weinig gebruikt door de gebreken?
 
Ik had geen gebreken maar heb hem niet erg veel gebruikt, niet lang genoeg om de accu capaciteit te testen. Ik maak altijd een voedingskabel op mijn brommert, maar weet niet meer of je tijdens laden kan filmen, dat kan niet met iedere camera.
 
ik ben benieuwd heb een garmin virbe elite gekregen.
Op de MTB in ieder geval schitterende beelden zeker als je deze via de software van garmin bekijkt dan krijg je ook de info van snelheid en tracking te zien (optioneel zelfs je hartslag)
Wat de opnametijd qua geheugen en accu gaat geven weet ik echter nog niet

zijn er nog rijders met deze camera ???
 
Weet iemand of er een loop functie op de drift hd ghost zit? Dus dat hij de oude beelden overschrijft als de sd kaart vol zit?
 
Weet iemand of er een loop functie op de drift hd ghost zit? Dus dat hij de oude beelden overschrijft als de sd kaart vol zit?

De Drift Ghost S heeft die optie in elk geval wel, car DVR mode genoemd. Kan ook automatisch starten bij starten van de auto/motor.
 
Laatst bewerkt:
De Drift Ghost S heeft die optie in elk geval wel, car DVR mode genoemd. Kan ook automatisch starten bij starten van de auto/motor.

Correct, en dat is uiteraard ook zo voor de Drift Ghost. Let wel, bij de Drift Ghost dien je de meest recente firmware te installeren om de car-DVR mode te kunnen gebruiken. De originele firmware bevatte die optie nog niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan