Goede rijschool omgeving Hoorn ?

godofgun1

Rookie
18 jul 2010
24
0
risdam(hoorn)
ik wil graag mijn motor rijbewijs halen. *O*
maar waar? -O-

ik wil een goede maar ook beetje betaalbare rijschool. :]
kent iemand nog een rijschool in de buurt van HOORN?

10 a 15 km er van af mag ook nog. maar dat is max.
 
Voor Sexy Lexy en Nashtyr: LMGTFY

De TS vraagt om een goede rij school en niet zomaar 1.

Wat je het beste kan doen is melden in regionaal bij Hoorn (bestaad die?) en het daar vragen. Of zoeken op Rijschoolzoeker en dan jouw Regio en daar zoeken naar een rijschool die idiaal gezien alleen motorrijles geeft + veel examens afneemt + hoog percentage heeft. Indien deze er niet is moet je zelf ff kijken welke variabele jij het belangrijkst vind. Daarna ff de kanditaten in excel t.o.v elkaar zetten met prijs per uur en dan je keuze maken.

Simpel
 
Voor Sexy Lexy en Nashtyr: LMGTFY

De TS vraagt om een goede rij school en niet zomaar 1.

Wat je het beste kan doen is melden in regionaal bij Hoorn (bestaad die?) en het daar vragen. Of zoeken op Rijschoolzoeker en dan jouw Regio en daar zoeken naar een rijschool die idiaal gezien alleen motorrijles geeft + veel examens afneemt + hoog percentage heeft. Indien deze er niet is moet je zelf ff kijken welke variabele jij het belangrijkst vind. Daarna ff de kanditaten in excel t.o.v elkaar zetten met prijs per uur en dan je keuze maken.

Simpel


Die bestaad :+

Hoorn en omstreken [part 3]

of het NH-topic..

Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 31: Droog erin!


kan je ook nog in Purmerend-Topic kijken...

Wie? Wat? Waterland!!! Deel 8, Zomerpret



Kan geen antwoord geven op de vraag van TS aangezien ik nooit lessen gehad heb in Noord-Holland.
Toen woonde ik nog in de Betuwe 8-)
 
Een goede rijschool in Hoorn....nope, ken ik niet :N










:')
 
Laatst bewerkt:
Weet wel dat ik vaak een motorinstructeur zie rijden op de nieuwe Multistrada 1200 in Hoorn.

Die heeft smaak, zou bij hem gaan lessen als ik mijn rijbewijs nog moest gaan halen :]
 
schipper wognum, heeft mijn dochter gelest redelijke prijzen en naar mijn idee goede lesstof.
 
ik denk dat ik genoeg opties heb.

allemaal bedankt, ik ga ze allemaal bekijken en daar de beste uit nemen.

maar nog 1 vraagje, hoeveel lessen hadden jullie nodig om te slagen?
 
Laatst bewerkt:
100% Ruud Schreijer in Hoorn, Ruud en Vincent zijn zeer relaxte gasten en geven goed les.
Ik heb er gelest en mijn vrouw is daar nu ook aan het lessen.

http://www.ruudschreijer.nl/2009/

:^

Ruud is hele toffe peer en geeft leuk en goed les. Vincent ken ik niet, Richard wel.. Ook een relaxte kerel die goed les geeft

Prijzen zijn ook nog steeds hetzelfde als 2 jaar geleden
 
Laatst bewerkt:
Zelf samen met mijn broer en schoonzus rijlessen gevolgd bij Roel Dolfin. We zijn alledrie geslaagd dus blijkbaar deden ze wat goed.
 
Laatst bewerkt:
en is daar ook z'n 10 lessen pakket te krijgen??
dan ben je namelijk weer een kaar 10tjes goedkoper kwijt.
kan je anders de link sturen van de website?
 
en is daar ook z'n 10 lessen pakket te krijgen??
dan ben je namelijk weer een kaar 10tjes goedkoper kwijt.
kan je anders de link sturen van de website?

Heeft ie al gepost, kijk eens 3 posts boven de jouwe.. Daar heb ik hem geqoute

Er is daar 10 lessenpakket te krijgen ja, heb ik ook genomen en had uiteindelijk 9,5 nodig.
 
weet je wel hoe dicht bij die foto's zijn?
die van schipper.
ik woon daar <1km vanaf *O*

daar kan ik lopend heen. jmmr dat het daar niet is ;(
het is neit anders
 
Laatst bewerkt:
Klinkt misschien stom maar de anwb in alkmaar. De eigenaar is een goede instructeur (Heb les van hem gehad toen hij nog zijn eigen rij school had). Maar misschien vind je het te ver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan