Gooi en Vechtstreek *40* | G&VUTHC is Back!

Wie wil Jaapie de eerste beuk verkopen?

  • Ikke :D

    Stemmen: 6 26,1%
  • Michel krijgt de eer :Y

    Stemmen: 17 73,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
:') Hahhahaaha _O-


Nee da's een lang verhaal.. Kwam eerst pliesie tegemoet op de N-weg, vervolgens het parallel fietspad opgegaan ( :') !!) Pliesie reed achter me op de N-weg toen, vervolgens rechtsaf geslagen (richting huis :Y ) Pliesie toen de hele Utrechtseweg terug rijden, en weer opnieuw afleggen via het fietspad _O- Kwam ie me tegen op de lange weg richting huis, reed ik volgas (idd op 110 geklokt).. Niet gespiegeld B| En toen werd ik staande gehouden, hij dacht dus dat ik wegreed omdat ik rechtsaf sloeg _O- maar ik wist niet dat ie er reed.. Geloofde hij niet echt _O-

B| Geintje koste me m'n auspuff en nog wat pleurotjes..

ach mijn zusje heeft vroegah een keer mijn brommer geleend, en die heeft hier in het dorp met 70 een politieauto ingehaald :X :')
 
Laatst bewerkt:
Kook niet.. maar aangezien ze me altijd vossi noemen op t werk was t simpel... alsof ze me voornaam niet wete _O-

Whaha, klinkt heel bekend, bij iemand die ik goed ken.
Maar ik ga geen namen van andere op het forum noemen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Present! :P

Effe herhaling. Marc, heb je dempinginstelling van de tabel nog uitgeprobeerd?

He Erwin

Ja weet van die tabel en heb zelf al iets aan vering versteld. Maar wil toch wel een keer mee met die mannen eeuuuh man (alleen Michel) Xtra gaat idd liever met zijn vrienden....
 
He Erwin

Ja weet van die tabel en heb zelf al iets aan vering versteld. Maar wil toch wel een keer mee met die mannen eeuuuh man (alleen Michel) Xtra gaat idd liever met zijn vrienden....

Kwam voor Wilco beter uit om snel te doen ook vanwege de bandenkosten ;) , maar Wilco kwam er ook meteen achter dat ze alleen van maandag-vrijdag open zijn, dus een vrije dag kost het ons sowieso. Wat komt jou het beste uit? Dan bel ik ze wel ff om een afspraak voor ons te maken :Y
 
Lijkt me idd een goed idee om samen een keer wat af te spreken.

Xtra kun je niet echt van op aan.... ;)

hahaha, nou om eerlijk te zijn heeft hij het netjes aangegeven hoor, Is voor hem inderdaad het beste.

Wat doe ik nu....zit ik het nog voor mr bully himself op te nemen ook |(
 
Kwam voor Wilco beter uit om snel te doen ook vanwege de bandenkosten ;) , maar Wilco kwam er ook meteen achter dat ze alleen van maandag-vrijdag open zijn, dus een vrije dag kost het ons sowieso. Wat komt jou het beste uit? Dan bel ik ze wel ff om een afspraak voor ons te maken :Y

Maakt mij niet zo gek veel uit wat voor dag. Is wel lekker op maandag of vrijdag dan heb ie lekker lang weekend! *D
 
Zo dames en heren.
Zaterdag om half 2 een afspraak voor mn duizend kilometer beurt.
Baalde wel want ik kwam er gisteren achter dak een weekendje weg ben (who needs an agenda?). Ga wel ff op en neer, kan ik smiddags nog ff stukje rijden, gevolg: vrijdagavond niet lam zijn :')

Maargoed, dat komt goed! :] :] :]
 
Ziet er leuk uit inderdaad, maar heb mijn budget inmiddels bijgesteld op max 3000,- :+
Misschien is een CBR iets? Of een VFR, maarja die schijnen lastig te besturen zijn ivm het brute koppelgebied laag in de toeren -O-
 
Xtra kun je niet echt van op aan.... ;)
Scheelt mij 2 rubbers ;)





full




Belangrijker is dat ik de 15e niet kan.
 
hahaha, nou om eerlijk te zijn heeft hij het netjes aangegeven hoor, Is voor hem inderdaad het beste.

Wat doe ik nu....zit ik het nog voor mr bully himself op te nemen ook |(
*O* ben ik dan toch de beroerdste niet? :P



Hij heeft trouwens een uur of 4 werk, dus dat had voor jullie al niet leuk meer geweest :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan