Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn eerste wireless post





Boot:check ligt alleen nog op het droge hier
binnenkort 's ff te water laten


Ik ga er dus gewoon bij wezen
 
Laatst bewerkt:
Boot? Hier ligt nog een soort klomp met een zeiltje.....niet direct wake-board materiaal dus....
Wel gaaf trouwens!
 
Eikel in de herfst ?


Mag dat ook het hele jaar door
 
Geen boot/duikpak
maar wil wel keertje wakeboarden en bbq-en is ook altijd goed
Waterskieën was ook erg gaaf maar moet nog veel leren


Wellicht is waterskieën handiger maar die dingen heb ik niet. Zal vast wel te ritselen zijn. Nadeel van wakeboarden is de schoenmaat. Die is namelijk niet verstelbaar. Heb maat 46 en 37 liggen. Waterski's zijn wel verstelbaar...




EDIT: Ga er van uit dat het een maandag zal worden ivm de beschikbaarheid van X's boot icm een dag dat er hard gevaren mag worden.
 
Laatst bewerkt:
Op een zondag kan ook, maar dan enkel gewoon varen he
 

Anders vraag ik Tim wel ff om zijn waterski uitrusting?

@X: gefeliciteerd...het is je gelukt
 
zal ff kijken of ik nog ergens skies heb, zou zomaar kunnen...
 
Da's idd de handigste (lees: minst vermoeiende) manier. Mono starten is killing...

Ik kon op 2 al amper starten, rookie mistakes
Die boot naar je toe proberen te trekken iipv de lijn het werk te laten doen...smack...
Tim weer een rondje varen om bij me te komen Paar klysma's gescoord op dat gardameer
 
Goedemiddag allen

@ Els: G E F E L I C I T E E R D !!!!

Overigens, heel veel beterschap gewenst, hopelijk tegen de tijd dat je de opleiding ingaat over! Voor welk korps ging je werken?

@ René: Balen man, heel veel succes met de schade, hopelijk word alles vergoed en natuurlijk sterkte met de spierpijn!
 

Thanks!
Ik werk al voor A'dam, was al begonnen aan de opleiding

Hyves? Zo wist ik het iig


Ja dat snap ik..maar ik heb fred niet in m'n hyves staan
 
Neuh te lang vasthouden waardoor de punt van de skie leuk over mn been kraste
En dat pas doorhebben als je 20 minuten later uit het water komt en je afvraagt waarom er zo'n rode plas om je voeten op die mooie witte boot ligt

Ai ai ai... jakkes dat zie ik al helemaal voor me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.