GP Estoril Portugal 15 oktober

Wie wint de GP van Estoril??

  • Marco

    Stemmen: 2 2,7%
  • Valentino

    Stemmen: 50 66,7%
  • Loris

    Stemmen: 8 10,7%
  • Dani

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nicky

    Stemmen: 4 5,3%
  • Casey

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 11 14,7%

  • Totaal aantal stemmers
    75
daar denk ik dan duidelijk anders over maar ja...

das 't leuke van een mening hebben :+ 8-)


Kwa gevoel ben ik het ook met jou eens, maar gaf mijn reactie ook alleen als voorbeeld. Het is niet noodzakelijk te winnen. Nadeel is echter wel dat je dan nogal snel bent vergeten als WK. Iemand als bijvoorbeeld een Schwantz heeft "slechts"één WK-titel, maar is nu al een levende legende. Dat soort mensen spreken gewoon meer aan....bij mij althans wel.

Rossi............is gewoon een verhaal apart :} :} :}
 
Kwa gevoel ben ik het ook met jou eens, maar gaf mijn reactie ook alleen als voorbeeld. Het is niet noodzakelijk te winnen. Nadeel is echter wel dat je dan nogal snel bent vergeten als WK. Iemand als bijvoorbeeld een Schwantz heeft "slechts"één WK-titel, maar is nu al een levende legende. Dat soort mensen spreken gewoon meer aan....bij mij althans wel.

Rossi............is gewoon een verhaal apart :} :} :}
Qua gevoel vind ik eigenlijk dat een kampioen ook wedstrijden wint, en als het kan de meeste. Maar als die gene gewoon door (domme) pech uitvalt kun je niet zeggen dat hij in de eindstand de beste is, terwijl iedereen weet dat Rossi (nu) de beste is.
 
Alex Criville is ook één keer wereldkampioen geworden maar dat is/was nou niet bepaald een legende :X

Het is al eerder in dit topic ter sprake gekomen maar je hebt wel degelijk verschil in rijkunsten. Rossi/Doohan/Lawson/Rainey waren écht verdiende kampioenen. Criville en Roberts waren dat nou ja..minder ;)
 
Alex Criville is ook één keer wereldkampioen geworden maar dat is/was nou niet bepaald een legende :X

Het is al eerder in dit topic ter sprake gekomen maar je hebt wel degelijk verschil in rijkunsten. Rossi/Doohan/Lawson/Rainey waren écht verdiende kampioenen. Criville en Roberts waren dat nou ja..minder ;)

Hoeveel wins had Criville in 1999?
 
Ik denk dat het een race ongeluk is ,en meerdere dingen een rol speelde.
Edwards probeert de boel een beetje op te houden,dus die rijd niet vol op de limiet door de bocht.
Hayden volgt maar rijd dus ook niet op de limiet.
Pedrosa had een klein gaatje daar naar toe ,en reed volle bak,en bevond zich plotseling aan de binnenkant van Hayden moest iets te hard remmen en KABOEM !!!!!!!!!!
Ach ook maar een gedachte maar het zou kunnen,dit is wel wat Pedrosa ongeveer zegt.

Dacht ook eerst wat een *******,maar toch...gewoon vette pech


Volgens mij gooide 'ie hem gewoon platter dan mogelijk was over de kerbstones. Pedaal/kuip o.i.d. tegen de kerbs, geen druk meer op de banden en domino D-Day is een feit :o
 
Volgens mij gooide 'ie hem gewoon platter dan mogelijk was over de kerbstones. Pedaal/kuip o.i.d. tegen de kerbs, geen druk meer op de banden en domino D-Day is een feit :o

HOHOHO!!!
Het waren geen kerbstones, maar een ZEBRA!!!



:+
 
Deze lijst zegt ook wel genoeg waarom Rossi de beste is toch?
meer overwinningen, meer 2e plaatsen, meer 3e plaatsen, meer pole's, meer snelste ronden, meer rondes op de 1e plaats gereden, eigenlijk alles beter, alllen paar keer pech gehad...

(Afbeelding)

Leuk voor het boekje recht lullen wat krom is... |( Stel dat hayden wint in Valencia
en toch kampioen word dan is er maar 1 echt kampioen en dat is Nicky Hayden. It's as simple as that! de beste is diegene die op het eind van het verhaal met de meest punten naar huis gaat. Diegene is dan de enige echte wereldkampioen. Is het Rossi dan is het Rossi. Is het Hayden dan is het Hayden. Dat gezever over maar en als ...
voorbeeld: "ik krijg 1500 euro in de maand salaris maar als je naar mijn werk kijkt dan zou ik eigenlijk 3000 moeten hebben WANT....." zelfde strekking dus!
 
Laatst bewerkt:
daar werd toch niet meer aan getwijfeld hoop ik ? O-)

Hayden wereldkampioen zou een "schande" zijn, die paar races die die gewonnen heeft ...... })

Wereldkampioen word je niet, ... dat ben je ! :}

en that's the case with Rossi


dan zullen we alle wedstrijden maar afschaffen en onze god op wielen maar voor de komende 10 jaar uitroepen tot wereldkampioen? en dan maar regelmatigheids wedstrijden gaan rijden?? :r

af en toe is het wel erg hoor die verafgoding van die knul... :Z met alle respect voor hem... begrijp me niet verkeerd hij is erg goed. Maar ik wil graag verwijzen naar het stukje hierboven.

De hoeveelheid mensen die bij het woord Rossi alleen al een "stramme kabouter" krijgen is echt niet normaal meer. objectiviteit is bij diegene ver te zoeken vrees ik..
 
Leuk voor het boekje recht lullen wat krom is... |( Stel dat hayden wint in Valencia
en toch kampioen word dan is er maar 1 echt kampioen en dat is Nicky Hayden. It's as simple as that! de beste is diegene die op het eind van het verhaal met de meest punten naar huis gaat. Diegene is dan de enige echte wereldkampioen. Is het Rossi dan is het Rossi. Is het Hayden dan is het Hayden. Dat gezever over maar een als ...

:^

Wereldkmapioen wordt je niet door wedstrijden te winnen, maar door constant te zijn. Mooi voorbeeld zijn Melandri en Capirossi, hebben allebei wedstrijden gewonnen maar doen voor de titel toch niet mee omdat ze na een winst, de volgende wedstrijd zo maar ergens in de middenmoot kunnen rijden.
 
ik ben het met de stelling dat de gene met de meeste punten terecht wk word niet eens. Er zijn er dit jaar 3-4 rijders die het wk verdienen maar daar zit nicky H niet bij maar door pech van andere meer getallenteerde rijders stond hij boven aan met de meeste punten. Maar aangezien nicky h nou ook een keer pech heeft maakt het het spelletje weer wat eerlijker :
 
dan zullen we alle wedstrijden maar afschaffen en onze god op wielen maar voor de komende 10 jaar uitroepen tot wereldkampioen? en dan maar regelmatigheids wedstrijden gaan rijden?? :r

af en toe is het wel erg hoor die verafgoding van die knul... :Z met alle respect voor hem... begrijp me niet verkeerd hij is erg goed. Maar ik wil graag verwijzen naar het stukje hierboven.

De hoeveelheid mensen die bij het woord Rossi alleen al een "stramme kabouter" krijgen is echt niet normaal meer. objectiviteit is bij diegene ver te zoeken vrees ik..

:^

Dan roepen we Agostini uit tot 'echte' wereldkampioen en trekken we de stekker uit de GP's :P
 
Leuk voor het boekje recht lullen wat krom is... |( Stel dat hayden wint in Valencia
en toch kampioen word dan is er maar 1 echt kampioen en dat is Nicky Hayden. It's as simple as that! de beste is diegene die op het eind van het verhaal met de meest punten naar huis gaat. Diegene is dan de enige echte wereldkampioen. Is het Rossi dan is het Rossi. Is het Hayden dan is het Hayden. Dat gezever over maar en als ...
voorbeeld: "ik krijg 1500 euro in de maand salaris maar als je naar mijn werk kijkt dan zou ik eigenlijk 3000 moeten hebben WANT....." zelfde strekking dus!
Hij zegt toch niks over het kampioenschap? Degene met de meeste punten wordt kampioen. Simple as that.
Dat wil nog niet zeggen dat de beste rijder kampioen wordt. Gezien de statistieken is Rossi ws. wel de betere rijder. Ook als ie geen kampioen wordt.
 
Pedrosa1.jpg


_O-
 
Leuk voor het boekje recht lullen wat krom is... |( Stel dat hayden wint in Valencia
en toch kampioen word dan is er maar 1 echt kampioen en dat is Nicky Hayden. It's as simple as that! de beste is diegene die op het eind van het verhaal met de meest punten naar huis gaat. Diegene is dan de enige echte wereldkampioen. Is het Rossi dan is het Rossi. Is het Hayden dan is het Hayden. Dat gezever over maar en als ...
voorbeeld: "ik krijg 1500 euro in de maand salaris maar als je naar mijn werk kijkt dan zou ik eigenlijk 3000 moeten hebben WANT....." zelfde strekking dus!

Ergens anders op i-net werd het al gezegd. En hier ben ik volledig mee eens:

Als Hayden wint, is het een overwinning van Honda tegenover Yamaha, niet Hayden tegenover Rossi.
 
ik snap m niet, of ik ben gewoon echt super slecht in engels |(
Het is een knipoog naar een reclame van, ik meen, Visa. In dit geval worden de kosten genoemd die Honda heeft gemaakt voor Pedrosa. Vervolgens wordt de manier waarop hij dan zijn schuld aan Honda 'terugbetaalt' (door Hayden onderuit te schoffelen), onbetaalbaar genoemd.
 
Rossi heeft toegegeven dat die op safe heeft gereden en hij heeft Nicky Hayden/Pedrosa helemaal kapot gemaakt in het interview

www.motogp.com/en/motogp/motogp_news.htm?menu=news&news_id=18136&championship_id=3§ion=1

Heb je het intervieuw gehoord dan? Want als dat het intervieuw is na de race, die heb ik ook gehoord.

En op basis van de tekst die erbij staat klopt het niet wat jij zegt. Kapot maken?? Hij maakte een grapje... En op safe rijden? Er staat alleen dat hij twijfelde of hij dat zou doen.
 
Rossi heeft toegegeven dat die op safe heeft gereden en hij heeft Nicky Hayden/Pedrosa helemaal kapot gemaakt in het interview

www.motogp.com/en/motogp/motogp_news.htm?menu=news&news_id=18136&championship_id=3§ion=1


Slechte vertaling, klopt idd niet. Zoals hierboven aangegeven moest rossi even twijfelen toen hij het bord zag waarop stond dat hayden eruit lag. Hij kon kiezen, op safe rijden en de puten pakken van een 2de of 3de plek of Het maximale eruit halen om zo boven nicky uit te komen.

Daarnaast zegt hij dat hij blij is met edwards zn teamplayer spirit. Dat edwards hem goed geholpen heeft in tegenstelling tot pedrosa die nicky niet zo goed geholpden heeft. Meer of minder niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan