GP Estoril Portugal 15 oktober

Wie wint de GP van Estoril??

  • Marco

    Stemmen: 2 2,7%
  • Valentino

    Stemmen: 50 66,7%
  • Loris

    Stemmen: 8 10,7%
  • Dani

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nicky

    Stemmen: 4 5,3%
  • Casey

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 11 14,7%

  • Totaal aantal stemmers
    75
ik wil niet zeggen dat rossi geen grote is, maar het is hem ook wel altijd voor de wind gegaan, afgezien van dit jaar waarin ie echt de beste is kwa rijden, hij heeft in voorgaande jaren vaak het voordeel gehad van zwakkere tegenstanders, iets waar bijv. ook doohan vaak over werd aangevallen.

ikzelf ben voor capirossi zoals soms ook wel opvalt waarschijnlijk en ik ben van mening dat die op vergelijkbaar materiaal zekjer niet onder hoeft te doen voor Rossi.

Altijd voor de wind gegaan???Zwakkere tegenstanders???zijn tegenstanders waren gewoon niet snel genoeg,ben geen echte Rossi Fan maar hij is toch wel sportiever als Capirossi,Capirossi met het zelfde materiaal even snel als Rossi,vergeet het maar dat dacht Max Biaggi ook
En vergeet je hoe Capirossi in de 250 in de laatste ronde Tetsya Harada van zijn motor reed,zelfs zijn eigen monteurs en teamleden vonden dit een zeer ontsportieve manier van Wereldkampioen worden.
Maar maakt niet uit ieder z,n ding ik hoop in ieder geval dat Rossi Wereldkampioen word
 
En vergeet de GP125 in 1990 niet daar zou in de laatste gp ook beslist worden wie met de titel naar huis zou gaan onze Hans Spaan of Capirossi.
Iedereen kon zien dat Spaan de betere was maar mister Capirossi werd ff flink geholpen door z'n medelanders waardoor hij de titel pikte.
Op het einde al rijdende kreeg Gressini nog een flinke mep van Hans uitgerijkt _O-
 
ik wil niet zeggen dat rossi geen grote is, maar het is hem ook wel altijd voor de wind gegaan, afgezien van dit jaar waarin ie echt de beste is kwa rijden, hij heeft in voorgaande jaren vaak het voordeel gehad van zwakkere tegenstanders, iets waar bijv. ook doohan vaak over werd aangevallen.

ikzelf ben voor capirossi zoals soms ook wel opvalt waarschijnlijk en ik ben van mening dat die op vergelijkbaar materiaal zekjer niet onder hoeft te doen voor Rossi.


Mijn uberheld ;) kwa gp's blijft Eddie Lawson :} :} daar helpt geen Rossi aan ;)

maar ik wil hier geen rel ;) ontketenen, het valt me alleen vaak op, ook bij de diverse gp's die ik bezoek en ik ken zelfs lui die een rossi cap hebben en overal waar ze het willen de naam rossi roepen ,zonder dat ze ooit een race gezien hebben :z


maar nogmaals, echte fans, voel je niet aangesproken.

ik ben geen fan,en voel mij ook niet aangesproken.
iedereen die hard kan rijden op een gp machine,draag ik een warm hart toe...
maar zeg nou zelf; 48 punten voorsprong uit handen geven??
dan moet die andere rijder toch beter zijn?? :?




maar wat betreft die races,en namen noemen heb je gelijk..somige mensen hebben geen flauw benul wie of wat er rond rijdt..
m.a.w geen motorsport liefhebbers!
 
Ik denk inderdaad dat de gemiddelde hersenpan geen inhoud van 18 liter heeft...


klopt! helaas is het wel zo dat in beide gevallen ze hier vaak leeg zijn! :P

je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen hoor! de uitspraken van deze personen wijzen zichzelf...
 
ik wil niet zeggen dat rossi geen grote is, maar het is hem ook wel altijd voor de wind gegaan, afgezien van dit jaar waarin ie echt de beste is kwa rijden, hij heeft in voorgaande jaren vaak het voordeel gehad van zwakkere tegenstanders, iets waar bijv. ook doohan vaak over werd aangevallen.

ikzelf ben voor capirossi zoals soms ook wel opvalt waarschijnlijk en ik ben van mening dat die op vergelijkbaar materiaal zekjer niet onder hoeft te doen voor Rossi.


Mijn uberheld ;) kwa gp's blijft Eddie Lawson :} :} daar helpt geen Rossi aan ;)

maar ik wil hier geen rel ;) ontketenen, het valt me alleen vaak op, ook bij de diverse gp's die ik bezoek en ik ken zelfs lui die een rossi cap hebben en overal waar ze het willen de naam rossi roepen ,zonder dat ze ooit een race gezien hebben :z


maar nogmaals, echte fans, voel je niet aangesproken.

Het zelfde verhaal als met die hayden "fans" dus
 
Het is toch logisch dat je fan wordt van iemand die goed/de beste is.

Op een of andere manier lopen hier geen James Ellison fans rond... -O-
 
En vergeet de GP125 in 1990 niet daar zou in de laatste gp ook beslist worden wie met de titel naar huis zou gaan onze Hans Spaan of Capirossi.
Iedereen kon zien dat Spaan de betere was maar mister Capirossi werd ff flink geholpen door z'n medelanders waardoor hij de titel pikte.
Op het einde al rijdende kreeg Gressini nog een flinke mep van Hans uitgerijkt _O-

&

1) rossi
2)pedrosa
3)hayden
4 t/m 8 rest van de honda's

ik denk dat pedrosa de hele race rossi blijft volgen en/of in de weg rijdt, rest van de honda's moeten van hrc proberen rossi op te houden en zodoende hayden de kans te geven kampioen te worden. rossi is sneller en alleen pedrosa kan rossi volgen, in de laatste ronde haalt rossi dani in en Hayden wordt voorbijgelaten door alle ander honda coureurs.

beetje zoals toen Hans Spaan kampioen kon worden in de 125, en al die japannertjes hans in de weg reden. :(

})

[me]Maddox mompelt iets over een klok en een klepel[/me]
 
van http://www.superbikeplanet.com:

Pedrosa's Manager Blames Hayden for Collision Seen 'Round the World
interesting spin from a former rider
by dean adams
Thursday, October 19, 2006
Former GP rider turned manager and tutor, Alberto Puig, blames Nicky Hayden for the collision that put both Repsol Honda riders on the ground last Sunday and decimated Nick Hayden's championship points lead.

Pedrosa admitted in the official HRC post-race press release that he made a grave error in judgment when he took Hayden down but Puig sees—or is that spins?—it differently.

In a report on a Spanish web site (both Pedrosa and Puig are Spanish, as is team sponsor Repsol) Puig is quoted as saying, "Dani had a mathematical chance, so who would obligate him not to race? He crashed because the other rider [Hayden] braked early, and he had to turn in. If that didn't happen, he wouldn't have crashed."

(Soup wryly notes: as long as we're talking longshots, Loris Capirossi had a mathematical chance at the title too. All it would take is for North Korea to perform their next nuclear test on the Estoril grid.)

Puig, who acts both as Pedrosa's manager and mentor in racing, said, "The first thing Hayden had to do was get in front, which he hasn't done all year. I know it's terrible for Honda and for Nicky, but it could have happened to anyone."

ENDS
 
ik wil niet zeggen dat rossi geen grote is, maar het is hem ook wel altijd voor de wind gegaan, afgezien van dit jaar waarin ie echt de beste is kwa rijden, hij heeft in voorgaande jaren vaak het voordeel gehad van zwakkere tegenstanders, iets waar bijv. ook doohan vaak over werd aangevallen.
vaak het voordeel van zwakkere tegenstanders?
ik weet nog wel dat men zei dat ALS rossi kampioen kan worden op de yamaha dat hij duidelijk de beste is...
inmiddels is hij 2 keer duidelijk kampioen geweest op de yamaha, met een tegenstander als gibernau op een honda in 2004.
in bloedvorm dus!!!
en nog kon hij kampioen worden op de yamaha.
vorig jaar was idd een inkoppertje.
maar het lijkt me sterk als je 5 keer kampioen kan worden in de koningsklasse, dat dat met de wind komt.
rossi heeft zich al jaren lang bewezen. op de overduidelijke manier!
noem eens iemand op die rossi zou kunnen verslaan zonder mechanische problemen.

biaggi niet, gibernau niet, capi niet, hayden niet en ook geen pedrosa.
zoals jullie kunnen merken ben ik er van overtuigt dat rossi op dit moment gewoon de beste is!
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan