Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja foto's...leukMijn eerste proefritten zijn gemaakt. Op de eerste rit sprong op de snelweg de waterleiding los, grote stoomwolk (hij spoot op de uitlaatbochten)en natte voeten. Gelukkig was ik maar een kilometer of 10 van huis dus voorzichtig doorgereden. Bleek dat de vorige eigenaar had liggen klooien met de waterslangen en stalen leidingen. Nieuwe slangen waren lastig te vinden dus van een bijna nieuwe autoslang de juiste stukken gesneden en gemonteerd. Afgevuld en ontlucht en nu is het goed dicht.
Heb er nu een paar honderd km mee gereden en rijdt qua rijwielgedeelte prima. Lekt wel weer wat vorkolie bij de nieuwe keerring. Misschien zit er wel iets teveel in. Van de nieuwe progressieve veren zitten er meer windingen in de olie dus wellicht moet ik gewoon enkele cc's aftappen.
De motor pakt onderin nog slecht op, pruttelt een beetje en mist power. Ik heb het vermoeden dat er ook met de carbs gekloot is, die dynojet stickers beloven niet veel goeds. Ik moet ze nog synchroniseren en misschien moeten de luchtregelschroeven toch nog wat verder open (ik had ze weer teruggezet op de fabrieksstand van twee en halve slag) Dynojet heeft het over vier slagen? Lijkt me veel met standaard luchtfilter.
hoiandere voorpartij en het kontje omhoog dat istie super
ik zit zo te kijken naar die cilinder maar wat zijn die vaag , de ene kant is onwijs groot en lkkr vet, de andere kant is heel miserabel
erg apart
groet steven