Gran Premio de Jerez 22-24 april 2016

6 mei 2013
114
0
Malaga, Spanje
Eindelijk komt het circus weer naar Europa, vanaf vandaag nog een dag of tien, en heb het ultieme geluk daar een entreebewijs voor te hebben. Nieuwe kansen voor Rossi, Dovizioso, Maverick, Loi, Bensdsneyder.. om maar wat persoonlijke favorieten te noemen :]
 
full
 
Ik hoop op Dovi tegen beter weten in waarschijnlijk maar wie weet :P . Misschien heeft ie dit keer wel geluk en beland ie op plek 1! O-)
 
Oke , der zullen dit weekend uiteraard weer wat mensen vallen aangezien het maar op ijs rijden is met de michelins.

Lorenzo heeft al een DNF gehad en Rossi ook. Marquez loopt al ver uit dus tijd voor hem om een glijder te maken. Haha (alleen om het spannend te houden)

Nu hoop ik dat Rossi er een keer goed uit komt en de winst pakt maar eigenlijk weet ik al wel dat het een spanjaard zal worden. kwalifiatie gaat dit jaar in iedergeval een stuk beter met der doctor
 
Laatst bewerkt:
Tijd om maar weer eens een lijstje op te gaan sommen :

1: Rossi
2: Ianonne
3: Pedrosa

EErste bocht kegelt Dovi Jl en MM er af :P
 
Barbera 2e tijd op een 2 jaar oude Duc zonder vleugels.

Rossi heeft het naar zijn zin zo te zien :P

CgolvjuUkAA1ivQ.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Hopen dat Rossi dit weekend iig een podium pakt en hopelijk zelfs een overwinning. Zal wel lastig worden, maar hij heeft het wel nodig :Y
 
Walid Soppe derde tijd in de eerste training RBR met 1:50,1

Bo 16e tijd in tweede training Moto3 met 1:48,3 op 1,2 sec. van de nummer 1 Binder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan