Gran Premio Iveco de Aragón

Wie sleept de hoofdprijs weg in Aragon?

  • Lorenzo

    Stemmen: 16 38,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 13 31,0%
  • Rossi

    Stemmen: 7 16,7%
  • Rea

    Stemmen: 2 4,8%
  • Spies

    Stemmen: 2 4,8%
  • Bradl

    Stemmen: 2 4,8%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Dit gezeur hebben we ook in Assen gehad, een oliespoor in de regen, een regelrechte blamage.

Het kan zo snel en simpel worden opgelost:

ZOAB Cleaner

Als je weet dat je een regenachtig weekend krijgt dan laat je toch zo'n setje standby staan. Is echt wel wat te regelen met een aannemer...
 
Laatst bewerkt:
New rider and New Chief mechanic on The @LCRHondaMotoGP

full
 
En wederom een trieste vertoning, volgend jaar rijden de heren alleen nog met mooi weer.
Ik ben benieuwd wat voor smoezen de teams nu weer hebben!!!!!!
 
En wederom een trieste vertoning, volgend jaar rijden de heren alleen nog met mooi weer.
Ik ben benieuwd wat voor smoezen de teams nu weer hebben!!!!!!

Zelfde als de vorige keer lijkt mij. En terecht.
Als de rest van het weekend wel droog is, dan is het zinloos om het risico te lopen dat je een machine/rijder afschrijft.

Tijdens 1 natte training kan je helemaal niets winnen. Alleen maar verliezen.
 
Geachte Heer PeeJay
U geeft het al aan in Uw avatar Mooiweerrijder, daar komen de mensen niet voor,
Diverse jaren terug werd daar niet over gesproken, alle trainingen telden en er werd niet
gezeurd er werd GEREDEN.


Zelfde als de vorige keer lijkt mij. En terecht.
Als de rest van het weekend wel droog is, dan is het zinloos om het risico te lopen dat je een machine/rijder afschrijft.

Tijdens 1 natte training kan je helemaal niets winnen. Alleen maar verliezen.
 
Ze rijden voor t kampioenschap, niet voor t publiek.
Het publiek mag er bij zijn.
 
Ze rijden voor t kampioenschap, niet voor t publiek.
Het publiek mag er bij zijn.

Klopt, maar zo werkt het niet op lange termijn...als publiek er niet meer is of niet meer voor de TV gaat hangen is het einde oefening bij te weinig animo...dan valt er niks meer te verdienen voor alle partijen die de centjes erin drukken op dit moment... maar goed voor de lol een beetje rondjes rijden voor het publiek levert niet veel op...wel schades! :P
 
Klopt, maar zo werkt het niet op lange termijn...als publiek er niet meer is of niet meer voor de TV gaat hangen is het einde oefening bij te weinig animo...dan valt er niks meer te verdienen voor alle partijen die de centjes erin drukken op dit moment... maar goed voor de lol een beetje rondjes rijden voor het publiek levert niet veel op...wel schades! :P

De spanning uit het kampioenschap halen door onnodig te crashen in een natte training kost nog veel meer kijkers.
 
Geachte Heer PeeJay
U geeft het al aan in Uw avatar Mooiweerrijder, daar komen de mensen niet voor,
Diverse jaren terug werd daar niet over gesproken, alle trainingen telden en er werd niet
gezeurd er werd GEREDEN.

Een heel klein beetje logica en je komt al snel tot dezelfde conclusie als de coureurs die in hun pitbox blijven zitten. Er valt niks te winnen, niks te leren, niks te halen door met een prototype GP-machine van 250+ pk een zeiknatte baan op te gaan, als er zondag toch op een droge baan geracet wordt.

Rondjes rijden voor het publiek levert geen punten op, hooguit blessures, kapotte onderdelen en versleten motorblokken. Gezien de gigantische kosten en strakke regels is "rust pakken" tegenwoordig een belangrijk onderdeel van het raceweekend. Zelfs voor de sponsoren valt er weinig te verdienen aan een verregende dag.

Er mag dan wel niks aan zijn om naar de MotoGP te "kijken" als ze niet rijden, maar dat heeft niks met mooiweerrijden te maken.
 
Geachte Heer PeeJay
U geeft het al aan in Uw avatar Mooiweerrijder, daar komen de mensen niet voor,
Diverse jaren terug werd daar niet over gesproken, alle trainingen telden en er werd niet
gezeurd er werd GEREDEN.

En wat moet ik onder diverse jaren verstaan?
Een jaar of tien geleden zat ik de trainingen te volgen vanaf de hoofdtribune in Assen. Tijdens de eerste verregende training reed er bijna niemand.

En in de vroegere jaren waar de weersvooruitzichten minder gedetailleerd dan tegenwoordig. Toen kon je moeilijk voorspellen of het tijdens een training nog droog zou worden of dat het nat zou blijven.
Ik denk dat de rijders van toen het niet anders zouden doen, als ze over buienradars zouden beschikken.
 
Geachte Heer PeeJay
U geeft het al aan in Uw avatar Mooiweerrijder, daar komen de mensen niet voor,
Diverse jaren terug werd daar niet over gesproken, alle trainingen telden en er werd niet
gezeurd er werd GEREDEN.

Opzich heb je wel gelijk , vroeger kon ook een priverijder in de regen nog leuke resultaten halen. Helaas tegewoordig is alles zo opgeklopt dat zoiets niet meer mogelijk is.
Eigenlijk is het bijna een andere sport geworden , en dat trekt een heel ander pupliek aan.
:/

p.s. ik bedoel de heer Peejay niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan