Gran Premio Motul de la República Argentina 06 - 08 April

Bo Bendsneyder pakt in Argentinië...

  • P1-5

    Stemmen: 0 0,0%
  • P6-10

    Stemmen: 8 21,1%
  • P11-15

    Stemmen: 20 52,6%
  • P16-P20

    Stemmen: 7 18,4%
  • P20+

    Stemmen: 3 7,9%
  • DNF

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Ik betwijfel of de keuze aan hem is voorgelegd. Rossi zat al niet meer vóór in de box, kan goed in z'n motorhome gezeten hebben. Het team hield Marquez af.
Rossi was nog wel in de box, in zijn 'hoek' zeg maar. Kunt hem zien zitten en staan. :Y
 
Kan MM achteraf nog een straf krijgen?

Ik weet niet of de race directie bij die beslissing reeds een eventueel protest van Yamaha heeft ontvangen en meegenomen in de penalty. Als dat niet het geval is dan komt er nu nog een protest van Yamaha en dan moet dat weer voorgelegd en beoordeeld worden.
 
Wie is die oempa loempa die marquez weg stuurde? Zie hem altijd rond Rossi hangen.
Je bedoelt waarschijnlijk Uccio, Rossi's beste vriend en (ik dacht) team manager van het VR46 Moto3 en Moto2 team. Maar ook Lin Jarvis stond erbij en hief duidelijk zijn hand op als teken dat excuses niet geaccepteerd werden.
 
Die Crutchlow.. Verliest ie, is het nooit zijn schuld en ging hij anders vechten voor de titel. Wint ie éénmaal, wist hij het al op voorhand hoe het ging uitdraaien. Hij kon al lang weg gereden zijn als ie wou, maar dat was teveel risico.
Wat een lulkoek mannetje is dat toch.

Zarco, the man to beat. Consistent, die titel komt wel.

Marquez, zooo die ging hard. Die start en dat beuken, dit kan toch niet anders dan eens slecht aflopen.

Rins en Miller, mooi verdiend.


Ik vond het wel een mooie race, voor kampioenschap kan uiteraard alles nog na race 2 en we zagen en mooi gevecht vooraan
 
DaSQgmYXcAAnrM9.jpg


Rossi verlaat race control...
 
Misschien maar goed ook dat de raceleiding niet te veel ingrijpt.
Je wilt geen jankgedoe als in het verleden “I will be arrest” (gezeur tegen SIC), of een jurysport zoals de F1bij tijden is.
Het is geen ballet. Gewoon echte kerels die hard racen.
MM is te ver gegaan. Maar man, wat ging ie hard!
 
Crutchlow klaagt zojuist dat er geen media op de post race press conference zijn, en dat zij die er niet zijn, niet meer naar zijn debriefs hoeven te komen de rest van het jaar... _O-
 
Laatst bewerkt:
Misschien maar goed ook dat de raceleiding niet te veel ingrijpt.
Je wilt geen jankgedoe als in het verleden “I will be arrest” (gezeur tegen SIC), of een jurysport zoals de F1bij tijden is.
Het is geen ballet. Gewoon echte kerels die hard racen.
MM is te ver gegaan. Maar man, wat ging ie hard!

niet te veel ingrijpt? heb je de race gezien?
moet die gast dan eerst een paar rijders invalide maken?
en haal sic er niet bij want dat is precies het grootste voorbeeld , met alle respect voor die man want hard rijden kon hij wel maar vroeg of laat zou het fout gaan en dat is gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Al bekend of die ook langes aleix is gegaan ?? Dat lijkt me ook niet zo'n makkelijk mannetje :P |(
 
Iemand enig idee of Rossi al een abbo bij Pearle heeft? Zo te zien had ie een blauwe vlag gemist...
 
Kan MM achteraf nog een straf krijgen? Weet niet hoe dit werkt hier. Bij voetbal als je een gele kaart hebt gekregen kan het niet achteraf verhoogd worden naar een rooie kaart ofzo.
Volgens mij is 3 straffen in 1 race al een record _O-
 
Maar wat ging dat mannetje hard over de baan. Hij pakte vinales zelfs op het laatst nog. Leek wel op de party mode van Mercedes
 
Mooie races gezien.
Moto2 prachtig om Vierge te zien strijden. Dat wordt nog wel wat.
MotoGP, absolute heerlijke Chaos. Marquez rijdt zoals ik dat op de playstation doe met de AI op laag nivo. Af laten zakken en weer door het hele veld heen ploegen, haha. Kan zeggen wat je wilt, maar het zorgt wel voor spectakel. Af en toe heeft Marquez even een blackout denk ik.
Lorenzo....*proest
 
Iemand trouwens al wat over Dani gehoord? In de slow-mo kwam ie vol op zijn handen terecht..
 
Dan moet die lekker in z'n eentje gaan rijden.
Heeft die ook geen last van die andere gasten.

En die gasten geen last van een idioot, die als een dolle andere eraf rijdt...
 
Wat een race, Marquez die snel maar ook veel te fanatiek was en ook nog een spannende kopgroep. Snap niet dat mensen MotoGP overslaan maar wel naar F1 kijken wat vaak über saai is. Heb er van genoten. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan