Grand Prix de France

Voor de winst in de motogp

  • Marquez.

    Stemmen: 10 16,9%
  • Lorenzo.

    Stemmen: 10 16,9%
  • Rossi.

    Stemmen: 34 57,6%
  • Dovi.

    Stemmen: 2 3,4%
  • Viñales

    Stemmen: 2 3,4%
  • Anders namelijk Go Bo Go.

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Dat zouden ze op het circuit van assen ook eens moeten doen die statiegeld bekers.
Zou een hoop rotzooi schelen.
En je eigen zooi mee terug naar huis nemen is ook een kleine moeite.
Doen wij ook altijd.
 
Het schijnt hem weinig te deren qua rondetijden. Maar die onrust in het chassis bij turn 1!
Dat zag je gisteren ook goed bij meerdere rijders.
Het leverde mooie slowmotions op. :9~
Mèn zoveel veerweg nog in die MotoGP machines. _O-
 
Het is wel snel bijlezen hier op de maandagochtend. -O- :+
 
Ik zag Lorenzo vertrekken en grapte dat ik de tv wel kon uitzetten :Y uitslag zou duidelijk zijn.
Ben toch blijven kijken, en alhoewel er weinig spanning was, gebeurde er erg veel.

Veel crashes.. banden? baan? temperatuur?

Zoals verwacht is MM nu ook een keer gaan liggen en kruipt het kampioenschap weer naar elkaar toe. Maar dat hij toch nog wat puntjes pakt door opnieuw op te stappen kan zo maar het verschil maken :Y
 
Ik zag Lorenzo vertrekken en grapte dat ik de tv wel kon uitzetten :Y uitslag zou duidelijk zijn.
Ben toch blijven kijken, en alhoewel er weinig spanning was, gebeurde er erg veel.
Ook Jorge kon er nog afvallen. ;)
Hij is er in ieder geval vol voor gegaan, bijna alle rondjes in de 1.39, terwijl ze daarachter al tijden 1.40 reden. _O-
Veel crashes.. banden? baan? temperatuur?
De winglets?
Hoorde rijders wel zeggen dat de baan een beetje minder grip had door het Dunlop rubber van de Moto2 race
Patrick van den Goorbergh zei het al tijdens de race. :Y
 
Die winglets..ik vind het absoluut GEEN gezicht.....totdat ik die van MM op de Honda zag. Moet bekennen dat ik die wel hevig vind!
 
Ook Jorge kon er nog afvallen. ;)
Hij is er in ieder geval vol voor gegaan, bijna alle rondjes in de 1.39, terwijl ze daarachter al tijden 1.40 reden. _O-De winglets?Patrick van den Goorbergh zei het al tijdens de race. :Y

Volgens mij 1.33 vs 1.34?

Was in elk geval een indrukwekkend lijstje aan rondetijden.. iets van 24 ronden 1.33.5 met een paar tienden er boven of onder..
 
Volgens mij 1.33 vs 1.34?

Was in elk geval een indrukwekkend lijstje aan rondetijden.. iets van 24 ronden 1.33.5 met een paar tienden er boven of onder..
Strafregels. :$

Wel fijn dat de Michelins voor hem betrouwbaar bleven deze race. :}
 
Laatst bewerkt:
Weekendje naar Le Mans geweest. Prima te doen, leuk circuit om te kijken. Je kunt echt overal staan met een standaard staanplaats, ook voor de tribunes bij de start/finish. Overal schermen en normale toiletten met wc-brillen :9
Franse publiek is erg sympathiek en klapt overal voor. Was wel enorm druk volgens mij, zal het mooie weer ook aan bijgedragen hebben.
Wat mij ook opviel was dat het terrein overal schoon was en bleef! Ze gebruiken daar statiegeldbekers van 0,5l voor het bier, maar er ligt echt geen rotzooi op de grond, heel bijzonder.
De campings zijn luidruchtig en net zoals Assen, Sachsenring of BRNO, alles kan. Campings liggen direct naast het circuit. Je moet wel van kampvuur houden, er hangt drie dagen lang een brandlucht. Er staan grote zeecontainers vol met gratis brandhout.

[afbeelding]

Le Mans is 1 van mijn favoriete circuits ....Toen ik daar voor het eerst kwam en zag al die toevoerwegen hield ik m'n hart vat .....wahaaa ben nog nergens snel weggeweest van een crcuit ....begeleiding in groepen Door gendarmerie op motorfiets. ....toppie en ieder jaar weer. ...pupliek is super altijd. ..maar dat gejuich na de crash van Marquez vond ik een beetje jammer. :')
 
Weekendje naar Le Mans geweest. Prima te doen, leuk circuit om te kijken. Je kunt echt overal staan met een standaard staanplaats, ook voor de tribunes bij de start/finish. Overal schermen en normale toiletten met wc-brillen :9
Franse publiek is erg sympathiek en klapt overal voor. Was wel enorm druk volgens mij, zal het mooie weer ook aan bijgedragen hebben.
Wat mij ook opviel was dat het terrein overal schoon was en bleef! Ze gebruiken daar statiegeldbekers van 0,5l voor het bier, maar er ligt echt geen rotzooi op de grond, heel bijzonder.
De campings zijn luidruchtig en net zoals Assen, Sachsenring of BRNO, alles kan. Campings liggen direct naast het circuit. Je moet wel van kampvuur houden, er hangt drie dagen lang een brandlucht. Er staan grote zeecontainers vol met gratis brandhout.

[afbeelding]

Gaaf man :Y
Op de Franse campings mag een hele hoop. En het is daar inderdaad zoals op de campings in Assen, maar dan 15 jaar geleden. Wat op de Franse campings mag, mag in Assen al heel lang niet meer :)
 
Laatst bewerkt:
Marc bedankt nog wel het publiek op Twitter gisteren. Bedankt voor de geweldige atmosfeer. :)Neeee zeg het niet meer! _O- ;)

Sorry kon het niet laten.. :$ :+
Maar over twee weken in "Moegellooooo" zegt ie het gewoon nog een paar x hoor. Als je op zulke dingen echt bewust of onbewust gaat letten wordt het nog humor ook. :9
 
...pupliek is super altijd. ..maar dat gejuich na de crash van Marquez vond ik een beetje jammer. :')
Helaas wel iedere keer boegeroep voor Lorenzo... Maar dat waren ok in één geval irritante dronken nederlanders, beetje voetbal hooligan niveau. Ik kreeg een beetje last van verplaatste schaamte... :$
 
Helaas wel iedere keer boegeroep voor Lorenzo... Maar dat waren ok in één geval irritante dronken nederlanders, beetje voetbal hooligan niveau. Ik kreeg een beetje last van verplaatste schaamte... :$

Ik zou het wel getuigen van lef als er nu juist eens een paar man "boe" zouden roepen voor Rossi............. :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan