GrDrFrZw deel 33-we tuffen rustig door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie Timmie (behalve de avonturen met het autootje)
Gerrie et moi hadden het behagelijk, de deuren werkten naar behoren e.d.
Tom en Janice onwijs bedankt voor het perfecte avondje, super geregeld met de kota, het eten en drinken!
@ de overigen, bedankt voor de aanwezigheid ;-))
 
@Tom

Ziet er goed uit daar in Delfzijl. Nu alleen nog wat afval................

Ben er misschien volgende week nog een dag en anders weer in 2e week van januari een week. Misschien zie ik je dan nog.
 
Tom... ik heb een hele natte doorweekte AH tas buiten (in je bijzijn) achtergelaten waar mijn sloffen in zaten...

Nu lijkt het er op dat daar heel misschien een schoentje nog in zat van Matthijs. Zou je (hopelijk nog) kunnen kijken of dat idd het geval is?
 
Ik heb helaas alleen de 27e en de 28e december in de aanbieding... en eventueel de 26e maar ik neem aan dat de meesten dan al plannen hebben

En jij ook muts! B|



*zwaait naar iedereen*
ik kom over een paar maandjes wel weer eens buurten, wanneer ik weer in mn motorpak pas :W
 
Tom... ik heb een hele natte doorweekte AH tas buiten (in je bijzijn) achtergelaten waar mijn sloffen in zaten...

Nu lijkt het er op dat daar heel misschien een schoentje nog in zat van Matthijs. Zou je (hopelijk nog) kunnen kijken of dat idd het geval is?
Ik heb de zak gezien maar er zat behalve wat ijs verder niks in.
 
@Tom

Ziet er goed uit daar in Delfzijl. Nu alleen nog wat afval................

Ben er misschien volgende week nog een dag en anders weer in 2e week van januari een week. Misschien zie ik je dan nog.
Ik zal er op letten *:)
 
1
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan