GrDrFrZw deel 33-we tuffen rustig door

Status
Niet open voor verdere reacties.
k was ook mooi ff 2 dagen vrij:) maandag truck ff naar de garage gebracht en die dinsdag weer op gehaald:) meis vond het alleen minder fijn omdat ik heel bed nodig had:) (bed is te klein voor mij:) arnold nog gefeliciteerd:) en ieder nog de beste wensen!
 
Mwa, niks mis met een mooie BMW.



Shit, ik word oud! *:)

Maar er zijn ouderen in dit topic hehehe :W

Zal ik maar ff happen dan ? *D

Je bent zo oud als jij je voelt heb ik geleerd dusseh nu we het daar toch over hebben ......


Hoe is het met de rug ?? O-) :+ O-)



:P
 
Zal ik maar ff happen dan ? *D

Je bent zo oud als jij je voelt heb ik geleerd dusseh nu we het daar toch over hebben ......


Hoe is het met de rug ?? O-) :+ O-)



:P
3x daags dyclovenac +2 paracetamols en nog 2 weken plezier volgens dokter. :/
Dus dat zegt wel genoeg denk ik.
 
LOL *D Hoe tegenstrijdig kan het zijn.

Heerlijk weer, droog, windstil en heb prettig gereden terwijl overal om me heen de noodtoestand is afgekondigd en mensen worden geëvacueerd... Het nieuws doet net alsof het hier een warzone is _O-

Misschien zien jullie me nog wel langsknallen op het nieuws in mn leren pakkie... heb verschillende militairen, nieuwslui en spul zien staan die erg raar keken :o
 
Laatst bewerkt:
LOL *D Hoe tegenstrijdig kan het zijn.

Heerlijk weer, droog, windstil en heb prettig gereden terwijl overal om me heen de noodtoestand is afgekondigd en mensen worden geëvacueerd... Het nieuws doet net alsof het hier een warzone is _O-

Misschien zien jullie me nog wel langsknallen op het nieuws in mn leren pakkie... heb verschillende militairen, nieuwslui en spul zien staan die erg raar keken :o
kwam ik jou zaterdag rond 14 uur ook tegen op de ring in grun?
 
Thx allemaal, yup tis ff goed schrikken, je verwacht het nooit :N
Maar we gaan er vanuit dat het allemaal weer Goed komt :Y
Je ogen worden er wel ff weer door geopend, je denkt dat je gezond bent en ondertussen heb je iets onder de leden.
Maar ja liever nu dan over 15 jaar ;)
Weet wel m,n ouwe Cb gaat de deur uit en er komt wat anders voor terug 8-)

Hopelijk was de uitslag goed?
 
:^

CB????
Welke en Bouwjaar?

CB?
:?

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan