Groep of Solo ?

Ik heb eigenlijk nooit echt met vrienden gereden, geen van mijn vrienden rijden motor -O- Maarja daar heb je het forum voor dus wieweet deze lente wel.

Maar ik denk dat ik het ook leuker vind om met zn 2 of 3en te rijden dan in mn uppie.
 
Heel verschillend. Ene keer rijd ik met vrienden en andere keren spreek ik af met bekenden van het motor-forum. Groepjes varieren van drie t/m 8 man ongeveer. Op zijn tijd is het best leuk om met een grotere groep te rijden (nieuwe gezichten/verhalen etc). Om echt lekker te rijden is een groepje van max. 4/5 het beste en op hetzelfde niveau.
 
voor het betere knalwerk met max 5 man. voor toertochten tot een man of 10. en naar treffens met zoveel mogelijk ( maakt lekker veel indruk bij de wannabees!!). met zo'n 30 man bij een andere club langs gaan en lekker bieren, dansen, tentje slapen....hmmmm wanneer is de volgende??? *O*
 
alleen rijden vind ik niets. liefst met minimaal 1 iemand erbij die wat leuke wegen kent :] en wel een beetje door rijden, niet met ze allen 80 km/h achter mekaar aan sukkelen :z
 
jij bent wel bijzonder zelfingenomen dat je denkt altijd harder te rijden dan de mensen waarmee je gaat rijden zeg of heb ik het tegen de rossi van nl?

Ik ben veeeeeel beter dan Rossi _O- _O- _O-

:Z gaat ie weer...

Ik zei: Moeten ze wel een beetje hetzelfde niveau hebben anders kun je steeds gaan staan wachten.

Wat staat hierboven: Hetzelfde niveau... Wat betekend; dat de mensen die meerijden in de groep (ik en de anderen) ongeveer even goed kunnen rijden. Of dit nu heel snel of heel langzaam is valt over te discussieren.

Voorbeeld: Al rij ik op een 80 weg 80 km/h (ik ben heel braaf) en de ander durft hier maar 50 km/h vind ik dat irritant. Want dan moet ik dus wachten...

Heeft weinig met Rossi te maken hoor :W

On topic: Het is ook leuker om in een groepje te rijden omdat je dan eens kunt zien hoe andere mensen rijden. Kun je soms nog eens wat van leren.
 
Ik ben veeeeeel beter dan Rossi _O- _O- _O-

:Z gaat ie weer...

Ik zei: Moeten ze wel een beetje hetzelfde niveau hebben anders kun je steeds gaan staan wachten.

Wat staat hierboven: Hetzelfde niveau... Wat betekend; dat de mensen die meerijden in de groep (ik en de anderen) ongeveer even goed kunnen rijden. Of dit nu heel snel of heel langzaam is valt over te discussieren.

Voorbeeld: Al rij ik op een 80 weg 80 km/h (ik ben heel braaf) en de ander durft hier maar 50 km/h vind ik dat irritant. Want dan moet ik dus wachten...

Heeft weinig met Rossi te maken hoor :W

On topic: Het is ook leuker om in een groepje te rijden omdat je dan eens kunt zien hoe andere mensen rijden. Kun je soms nog eens wat van leren.
zo zie je maar, dat alleen rijden het leukst is :Y of met z'n twee; jij en je machine :] motorrijden doe je per definitie alleen; zelf bepalen hoe hard of langzaam,zelf verkeerssituaties inschatten,zelf genieten van je omgeving.achter
het vizier van je integraal ARAAITJE,met je oordoppen in, ben je toch met
me-myself and I.
in een groep rijden, betekent dat je met elkaar rekening moet houden; hardrijders,treuzelaars,beginners,gevorderden,rokers,zuipers( van benzine )
B| ,mensen die op een terras beginnen met een broodje gezond en eindigen met
een uitsmijter en een pizza na:vervolgens duurt het een half uur voordat we weer
opweg zijn :]
ik heb vaak in grote en kleine groepjes gereden, maar ik reed toch altijd alleen :?
omdat ik altijd en eeuwig VOOROP reed.Zonder TOMTOM ofiets dergelijks, maar gewoon
op pure kennis van de leukere weggetjes danwel met een kaart de weg zoeken.
Geen idee dat er dan 10 of 20 man achter me reed

met 1 of twee goede vrienden, die aan elkaar gewaagd zijn is ook leuk, een beetje
gek doen slap ouwehoeren en/of bijkletsen( op het terras ).















:W mijn motto:verstand op scherp, blik op oneindig en gaaaaaaan :] :]
 
Ik vind het wel leuk om in een groepje te rijden, maar vind het niet erg om alleen te rijden. Kan je nog eens een keer het gas ietwat opendraaien of wat minderen natuurlijk, wanneer ikzelf wil. Ook stoppen wanneer ik wil :Y
alleen als ik als eerste vertrek ben ik de rest het eind van de straat
alweer kwijt... die scheuren me voorbij als door de duvel achterna gezeten.

dus het draait er iedere keer op uit da'k in m'n uppie de buurt de
omgeving doorkruis..
terrasje in je eentje is ook niks, dus de termoskan gaat mee.
_O-
Herkenbaar :)

Hoewel ik een terrasje alleen pikken geen crime vind :N
 
voor het rijden.... lekker alleen.

met een groep (en dan liefst een beetje een grote) is ook leuk. niet om het rijden zelf, maar om (rustig) met zovelen rond te toeren. (newbee toers zijn perfekt.... staat er al wat gepland?)


N00b toers? is wel wat voor mij denk ik.... heb tot nog toe alleen nog maar ervaring met al mijn eigen vrienden (alleen dus ;) )
ik ben er wel voor in.

ik kan dus zeggen dat ik alleen rijden heerlijk vind. (Ook met kou en regen) ga iedere dag op en neer naar het werk. maar wel alleen. zou graag een keer een tourtje doen. (binnenkort waarschijnlijk de diversion meeting *O* )
 
N00b toers? is wel wat voor mij denk ik.... heb tot nog toe alleen nog maar ervaring met al mijn eigen vrienden (alleen dus ;) )
ik ben er wel voor in.

ik kan dus zeggen dat ik alleen rijden heerlijk vind. (Ook met kou en regen) ga iedere dag op en neer naar het werk. maar wel alleen. zou graag een keer een tourtje doen. (binnenkort waarschijnlijk de diversion meeting *O* )
a.s. zondag zijn er 2 tourtjes :Y
 
't Is net als bij masturberen: als je het alleen doet (solo) heb je de totale controle en bepaal je zelf wat en hoe je 't lekker vindt (lees: of je links, rechts wil...hard, zacht rijdt...stopt of doorrijdt)...Maar af en toe is het ook prettig om iemand anders erbij te betrekken....
 
't Is net als bij masturberen: als je het alleen doet (solo) heb je de totale controle en bepaal je zelf wat en hoe je 't lekker vindt (lees: of je links, rechts wil...hard, zacht rijdt...stopt of doorrijdt)...Maar af en toe is het ook prettig om iemand anders erbij te betrekken....

_O- _O-
 
't Is net als bij masturberen: als je het alleen doet (solo) heb je de totale controle en bepaal je zelf wat en hoe je 't lekker vindt (lees: of je links, rechts wil...hard, zacht rijdt...stopt of doorrijdt)...Maar af en toe is het ook prettig om iemand anders erbij te betrekken....
Daarom rijd ik eigenlijk het liefste alleen.
Mocht ik een bepaalde behoefte op voelen komen, kan ik stoppen wanneer ik wil :9
 
De meest ultieme vrijheid heb je pas als je alleen rijd in een mooie wijdse omgeving, wanneer je kunt stoppen wanneer je wil, eender welke richting uitgaan zonder ook maar rekening hoeven te houden met eender wie, dat is de maximale vrijheid van het motorrijden!
En motorrijden wordt altijd aanzien als pure vrijheid en individualisme dus ik begrijp echt niet waarom er hedendage zoveel mensen liefst in grote groepen rondtuffen waar gewoonweg alles (dus de gereden snelheid,de stopplaatsen,de bestemming,...) al geregeld is.
Beetje belachelijk vind ik maarja ik draag de vrijheid die het motorrijden kan voortbrengen dan ook hoog in het vaadel
:]
 
De meest ultieme vrijheid heb je pas als je alleen rijd in een mooie wijdse omgeving, wanneer je kunt stoppen wanneer je wil, eender welke richting uitgaan zonder ook maar rekening hoeven te houden met eender wie, dat is de maximale vrijheid van het motorrijden!
En motorrijden wordt altijd aanzien als pure vrijheid en individualisme dus ik begrijp echt niet waarom er hedendage zoveel mensen liefst in grote groepen rondtuffen waar gewoonweg alles (dus de gereden snelheid,de stopplaatsen,de bestemming,...) al geregeld is.
Beetje belachelijk vind ik maarja ik draag de vrijheid die het motorrijden kan voortbrengen dan ook hoog in het vaadel
:]
dit ben ik met je eens, maar soms een voorbereide toer rijden, kan ook een heel leuk dagje worden, omdat je ook eens andere menieren van rijden en andere weggetjes leert kennen :Y
 
Ik vind het altijd hoogst irritant om groepen motorrijders tegen te komen (of b.v. een trits deelnemers van een of andere auto-merken club), en buitengewoon saai om er zelf in te rijden. Met z'n 2'en gaat nog wel, als je tenminste een zelfde rijstijl hebt en niet iemand treft die iedere 10 minuten wil stoppen.
 
Het maakt mij niet uit met wie ik rijdt, ik vind alleen rijden leuk maar met meer eveneens.

Wel heb ik een favoriet met wie ik rijdt. Ik heb met hem gelest en hij is een supervriend. we denken bijna altijd hetzelfde (bijna scary)

dus het rijden gaat zo vloeiend, als ik iets denk, geeft hij gelijk op hetzelfde moment richting aan...

das mijn favoriet!
 
Het maakt mij niet uit met wie ik rijdt, ik vind alleen rijden leuk maar met meer eveneens.

Wel heb ik een favoriet met wie ik rijdt. Ik heb met hem gelest en hij is een supervriend. we denken bijna altijd hetzelfde (bijna scary)

dus het rijden gaat zo vloeiend, als ik iets denk, geeft hij gelijk op hetzelfde moment richting aan...

das mijn favoriet!

Dan is dat de WARE voor je :Y
 
't Is net als bij masturberen: als je het alleen doet (solo) heb je de totale controle en bepaal je zelf wat en hoe je 't lekker vindt (lees: of je links, rechts wil...hard, zacht rijdt...stopt of doorrijdt)...Maar af en toe is het ook prettig om iemand anders erbij te betrekken....


nog iemand anders erbij betrekken? :N nee bedankt, dat doe ik liever solo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan