Groeten uit Australie

Lemmy

MF veteraan
16 sep 2002
98.795
1.747
Vlaardingen
Instagram
Ja, ik dacht dat het hier wel zou horen- ik ben toch van plan te vertellen wat hier te doen is, nietwaar?

Anyweg, ik hoop dat ik af en toe eens een aanvulling kan posten om iedereen op de hoogte te houden.

Ben nu twee dagen in sydney en heb verder nog niks gezien, maar het ziet er veelbelovend uit. Ga zeker proberen motortje te scoren, dat moet kunnen.

Ik laat het wel horen!
 
have fun!!

Pas wel op voor kangeroes, die wil je niet ineens tegenkomen op de motor ;)
 
Cool lemmy, je bent 1 van de weinigen die per motor wil gaan touren in Oz!
Je kan het best buiten Sydney (Melbourne ofzo) een motor scoren. In Sydney zelf zijn dat soort dingen nogal duur :( omdat de meeste reizigers vanaf daar vertrekken....
Daarnaast is de Registratie (wegenbelasting + WA ) in NSW nogal hoog. In Victoria en SA is het goedkoper en zijn de regels soepeler })
Ik heb zelf in Melbourne een motor gescoord voor 1500 A$ (XJ600) incl registratie voor een 1/2 jaar (ze controleren je papieren toch nooit :X ) mocht je daar een motor vinden weet ik nog wel een adresje waar ze motoren keuren door alleen te voelen of de knipperlichten vast zitten })

Suc6 met ut zoeken, mocht je nog geen plannen hebben kwa rondreis ga dan zeker WA bekijken het is daar teminste niet zo toeristisch maar wel ongelofelijk mooi :)


Ooja, Vicci heb gelijk die @#$%&beesten zijn echt gevaarlijk :(
 
Laatst bewerkt:
"G'day Mate! Howzgoing? Whatarya-upto?"

Shitney moet je niet te lang blijven, weg daar! (Ga wel een kijkje nemen in Kings X (Cross), beetje h*erenbuurt enzo)
Vééél plezier!

[me]Hrimgrimnir die ook weer gerne zuruck willt....[/me]
 
Zit ook achter een compruttel in Kings cross, dus dat zien ik wel.

Hostel is hier 10 minuutjes vandaan... :9

Ga zeker gauw verder, kant ni btale.
 
jo lem, als je dit leest hoop ik dat je achter een lekker biertje zit! Have fun en laat af en toe wat horen! (en foto's als het kan (een kneedown kangaroo ofzo)
 
Hi mannen,

Weer nieuw brigje. Ben inmiddels in Melbourne. Ik heb noggeen idee wat ik hier kan en/of ga doen, maar ze hebben hier in de buurt iets wat Great Ocean Road heet, dus dat gaan wa maar eens checken.

Vlakbij ligt ook een eilandje wat Phillip's Island genoemd hebben, en daar gaan ook excursies heen. Leuk en aardig natuurlijk, maar ik denk niet dat die pinguinspotters ook stoppen bij het circuit. Toch maar uit het raampje springen dan... We houden u op de hoogte!

PS Fore: het is nu net 5 voor 1 smiddags en ben net wakker, dus ik zit niet achter een bier. Volgende keer zal ik erop letten...
 
leuk man, ben zelf ook een jaartje on Oz geweest.
Al een tweewieler gekocht of?
Heb zelf een auto gekocht daaro met SA platen (is inderdaad erg goedkoop vergeleken met NSW). Wat kost de benzine daar nu?

Great Ocean Road schijnt erg gaaf te zijn, helaas zelf niet gezien. Als het goed is kom je 12 giga stenen tegen (12 Apostelen..)

Nou, veel plezier down under en laat weer eens wat horen
 
full


Foto's van Lemmy downunder op:
upload.motorfreaks.nl/lemmy

weblog is te vinden op:
www.20six.nl/vinniedownunder
 
Wie weet zit ik er volgende maand ook, er is nl een interne vacature daar en ik ben in gesprek.
 
Hey Lemmy, ga je de outback ook verkennen met een motor? Ik ben benieuwd hoe dat is, aangezien ik volgend jaar ook een jaartje Down Under wil. En niet de hele tijd op 4 wielen ;)
 
Leg mij nou eens uit hoe jij op die SPR en F4 kan zitten als je Down Under bent :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan