Groninger Topic 31 “Groningen de Koningen”

wel weer een heel leuke afsluiting van het motogp seizoen

verrassende winnaar,
kampioenschap toch nog wel spannend tot aan de finish :}

wachten op volgend jaar!!

gelukkig hebben we nog een paar sbk-tjes binnenkort.
 
Zijn er hier nog mf-ers uit de buurt van sebaldeburen?
Heb nl als verjaardagscadeau voor mijn zoon (via marktplaats) geboden op een simpel kinderfietsje welke ik mag ophalen(staat ook versturen bij, maar dat gaat verkoper helaas niet doen). Helaas woon ik in Breda, dus dat is een stuk rijden zeg maar.. ik zoek dus iemand die het kleine fietsje kan ophalen en versturen naar Breda. Wellicht het stuurtje demonteren en dan alles in een doos proppen. Naar mijn idee geen hogere wiskunde en mijn zoon heeft dan een gaaf verjaardagscadeau. Mocht iemand mij willen helpen dan graag. Eventuele kosten vd gedane moeite is geen probleem. Pb voor meer info of afspreken. Eventueel alvast bedankt vh meedenken.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog mf-ers uit de buurt van sebaldeburen?
Heb nl als verjaardagscadeau voor mijn zoon (via marktplaats) geboden op een simpel kinderfietsje welke ik mag ophalen(staat ook versturen bij, maar dat gaat verkoper helaas niet doen). Helaas woon ik in Breda, dus dat is een stuk rijden zeg maar.. ik zoek dus iemand die het kleine fietsje kan ophalen en versturen naar Breda. Wellicht het stuurtje demonteren en dan alles in een doos proppen. Naar mijn idee geen hogere wiskunde en mijn zoon heeft dan een gaaf verjaardagscadeau. Mocht iemand mij willen helpen dan graag. Eventuele kosten vd gedane moeite is geen probleem. Pb voor meer info of afspreken. Eventueel alvast bedankt vh meedenken.
Ik zit aan de andere kant van Groningen.
Even denken of ik eerdaags daar in de buurt kom.
Zit er ook een tijdslimiet op ? ;)
 
Nee dat niet echt hoor. Betreft zo n fietsje als in de bijlage. Denk dat zoiets zeer compact te versturen is. Maar goed, ik hoor het graag wat de mogelijkheden zijn. Dan kan ik wellicht met de verkoopster iets afspreken. De rest maar via pb doen?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221109-215506_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20221109-215506_Marktplaats.jpg
    178,6 KB · Weergaven: 22
sbk-tjes waren ook weer leuk bezig..
en ducati slaat een grote slag dit jaar :}


en met dit mooie weer toch ook nog even een rondje gedaan op de grijze
frisjes maar wel weer leuk
en er waren nog wat meer motoren onderweg
 
iedereen de beste wensen met veel veilige motorkilometers voor 2023




met dit warme weer had ik bijna de grijze buiten laten spelen

alleen een beetje te nat deze dagen..
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat het nadeel is van het huidige warme weer....? Een mensch wordt er overmoedig van. Moest vandaag in Duitsland zijn en aangezien het gisteren zulk mooi weer was leek het me wel een goed idee om met de motor te gaan vandaag. Druppellader losgekoppeld, banden op spanning gebracht, oliepeil gecheckt en d'n brommert weer uit de winterslaap gehaald. Na bijna 750km in regen, koude en harde wind te hebben gereden vond ik het idee wat gisteren zo aantrekkelijk leek toch een stuk minder plezant. En dan zie je ook hoe rot die Duitse Autobahnen zijn met dat glimmende, niet water doorlatende asfalt. Wat een spray van het overige verkeer, met name van de vrachtwagens. Ik wou dat mijn motorpak net zo weinig waterdoorlatend was als het Duitse asfalt. Ik was tot aan mijn reet nat...
 
jammer dat ik niet op facebook zit...


zonet wel de groene weer even uitgelaten..
wel frisjes, maar wel heel lekker..

bandjes opgepomp, superbenzine erin, mooi weer..
 
Moi

Ik ben dit weekend wat nieuwe kleding wezen halen. Nieuwe broek, laarzen en handschoenen. Dit jaar weer wat meer broezen. Zondag klein rondje gedaan, de ktm doet het nog en ik weet nog hoe ze werkt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan