Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een beetje laat (omdat we al een paar pagina's verder zijn...) maar thanx allemaal voor het welkom heten :)
En dat terwijl ik toch wel een opvallende verschijning ben... :P
Of in ieder geval valt mijn brommer op.

Welkom hier... leuk dat jij uit de anonimiteit durft te komen. ;)

Wie weet tot spreeks bij het Plein.

Kan zijn dat ik je brommer en jou wel heb gezien, maar het stond er zo hutjemutje vol, ben eiglijk ook niet verder gekomen dan de snackwagen voor koffie....
Misschien tot kijk (en/of anderen) bij het plein of een ritje :]
 
Mogguh,

ook maar even wat italiaans spul posten dan.

Magni-Guzzi_Giappone_52.jpg
 
Misschien een beetje laat (omdat we al een paar pagina's verder zijn...) maar thanx allemaal voor het welkom heten :)

Kan zijn dat ik je brommer en jou wel heb gezien, maar het stond er zo hutjemutje vol, ben eiglijk ook niet verder gekomen dan de snackwagen voor koffie....
Misschien tot kijk (en/of anderen) bij het plein of een ritje :]

No worries... pagina meer of minder.. je mist niks.. :')

Het was inderdaad weer als vanouds op het Pleintje.
Fijn dat de kraam er weer stond. :P
Probeer de lokatie weer in ere te herstellen dus wanneer ik een rit organiseer is het altijd het vertrekpunt. Niet dat er veel op afkomt, want de Grunningers vind het te ver.
De laatste keer kwam er wel geteld 1 .. maar dat was dan ook de gezelligste van het stel. :P

Wie weet tot ziens... heb jijzelf een plannetje roep het dan gerust. Als er mogelijkheden zijn dan haak ik wel aan. :]
 
Guzzi Magni mogen ze me 's nachts met een zweep voor wakker maken. Lang geleden eens op mogen zitten.............en toen had ik al een licht orgastische ervaring.

Was jammergenoeg niet op deze -O-
[afbeelding]

Lekkere warme knieën... maar om dat nou al een orgastische ervaring te noemen.. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan