Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook mooi

Maar ik vind een Ducati mooier :)

Ze zijn niet lelijk... maar minder exclusief.... dus....

full


... *D
 
Laatst bewerkt:
Klopt... maar wel beter. :P

Anyway... voorlopig heb jij er toch geen doekoe voor.
En een overval plegen is tegenwoordig ook een stuk minder veilig.

Klik

Voorlopig eerst andere leuke prioriteiten *D

Maar dan heb ik meer tijd om te dromen :P :z









Waar gaat het heen met deze wereld :+
 
Klopt... maar wel beter. :P

Anyway... voorlopig heb jij er toch geen doekoe voor.
En een overval plegen is tegenwoordig ook een stuk minder veilig.

Klik



iedere overvaller moet het risico lopen om dood geschoten te worden,
ik vind dat Nederland veel te lax is ik ben van mening dat iedereen op zijn eigen grond eigenbaas mag zijn, als er een inbreker of overvaller actief is moet hij gepakt worden. De politie doet geen zak en is nog bang voor een groepje "jeugd" dus goed of kwaadschiks zie het gewoon als risico van het vak. ......

iedereen was tegen de uitspraak van wilders, het is ook niet correct maar op zo`n manier zet het mij wel ff aan het denken. :X
 
iedere overvaller moet het risico lopen om dood geschoten te worden,
ik vind dat Nederland veel te lax is ik ben van mening dat iedereen op zijn eigen grond eigenbaas mag zijn, als er een inbreker of overvaller actief is moet hij gepakt worden. De politie doet geen zak en is nog bang voor een groepje "jeugd" dus goed of kwaadschiks zie het gewoon als risico van het vak. ......

iedereen was tegen de uitspraak van wilders, het is ook niet correct maar op zo`n manier zet het mij wel ff aan het denken. :X

Net als in Amerika :)
 
Goedenavond trouwens.
In het kader van 'even tot rust komen' vandaag maar weer aan t werk gegaan. Grootste van de 2 honden dacht er net zo over dus die was gezellig mee vandaag. Is m zo goed bevallen dat de rest van de week ik er een hulpje bij heb...
 
:/
plaats ik net n foto van mijn 7 jaar stilstaande project waarvan ik eigenlijk al stiekem afscheid aan t nemen was. Door drastisch tijdgebrek min of meer besloten om de motor in onderdelen te verkopen terwijl ik alles al verzameld heb om m af te bouwen.....
en toch nog steeds niet echt werk van gemaakt om m weg te doen, misschien dan toch maar eens heel voorzichtig uit de berging graven en er nog eens omheen lopen met t lasapparaat, de verfkwast en wat gereedschap :?
 
Goedenavond trouwens.
In het kader van 'even tot rust komen' vandaag maar weer aan t werk gegaan. Grootste van de 2 honden dacht er net zo over dus die was gezellig mee vandaag. Is m zo goed bevallen dat de rest van de week ik er een hulpje bij heb...

Ik ben ook op mijn werk voor mijn rust ;)


Werk je voor jezelf of heb je zo'n schappelijke werkgever dat je de hond mee mag nemen ?
 
:/
plaats ik net n foto van mijn 7 jaar stilstaande project waarvan ik eigenlijk al stiekem afscheid aan t nemen was. Door drastisch tijdgebrek min of meer besloten om de motor in onderdelen te verkopen terwijl ik alles al verzameld heb om m af te bouwen.....
en toch nog steeds niet echt werk van gemaakt om m weg te doen, misschien dan toch maar eens heel voorzichtig uit de berging graven en er nog eens omheen lopen met t lasapparaat, de verfkwast en wat gereedschap :?

Ik zeg afbouwen dat project :Y
 
Ik ben ook op mijn werk voor mijn rust ;)


Werk je voor jezelf of heb je zo'n schappelijke werkgever dat je de hond mee mag nemen ?

Beide, ik heb zowel een eigen bedrijf (zie onderschrift) als n werkgever. En de laatste is heel erg soepel met als gevolg dat t personeel dat ook is als t moet ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan