Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schandalig.... een laken erover was voldoende geweest.

full
 
Houd de zondag 13 april vrij in jullie agenda voor een tourrit door het mooie Teutoburgerwoud[(D)

Ik ga bij droog weer een tourrit uitzetten om eens met dit topic een tour te maken , wie mee wil PB dan even of als het in de O.P. kan dan ook goed , de tocht gaat vooral over binnenwegen en de koffie doen we dan in Tecklenburg .

Afstand weet ik nog niet ;) maar kort zal het niet zijn 8-) dus trek er de hele dag voor uit :]
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm.... die zondag had ik al een ander plan in het hoofd samenhangend met verjaring.
Heb het jaren niet gevierd... maar had dit keer een plan.
Sowieso wordt het voor ons dit jaar redelijk laat besluiten vanwegen een aantal zaken die zich aan zullen dienen.
 
Laatst bewerkt:
Houd de zondag 13 april vrij in jullie agenda voor een tourrit door het mooie Teutoburgerwoud[(D)

Ik ga bij droog weer een tourrit uitzetten om eens met dit topic een tour te maken , wie mee wil PB dan even of als het in de O.P. kan dan ook goed , de tocht gaat vooral over binnenwegen en de koffie doen we dan in Tecklenburg .

Afstand weet ik nog niet ;) maar kort zal het niet zijn 8-) dus trek er de hele dag voor uit :]


savonds gewoon weer thuis???
Ik zal het noteren.
 
Ik denk tegen 9 uur weg en uur of 5 / 6 weer thuis , mits er geen vreemde dingen gebeuren onderweg |(

Maar na de tours in het verleden ga ik uit van een km of 600 /700 , dan heb je een idee van het aantal km , dit kan iets meer of minder zijn .

Maar het ligt er ook aan of er een beetje doorgereden wordt :] :] :] :] :] :] :] als de groep te groot wordt zakt het tempo :Y

Maar er zijn hier meerde die al eens mee gereden hebben en die vonden het voorheen wel een leuke dag sturen ( dacht ik zo )
 
Houd de zondag 13 april vrij in jullie agenda voor een tourrit door het mooie Teutoburgerwoud[(D)

Ik ga bij droog weer een tourrit uitzetten om eens met dit topic een tour te maken , wie mee wil PB dan even of als het in de O.P. kan dan ook goed , de tocht gaat vooral over binnenwegen en de koffie doen we dan in Tecklenburg .

Afstand weet ik nog niet ;) maar kort zal het niet zijn 8-) dus trek er de hele dag voor uit :]


Staat in de OP *O*

Zal het in de agenda zetten ;)

Rij sowieso mee!

Dag erna ben ik toch vrij, gaat een vriend trouwen met zijn vriendin *O*

Rara wie is dat :+
 
Laatst bewerkt:
Maar het ligt er ook aan of er een beetje doorgereden wordt :] :] :] :] :] :] :] als de groep te groot wordt zakt het tempo :Y

Maar er zijn hier meerde die al eens mee gereden hebben en die vonden het voorheen wel een leuke dag sturen ( dacht ik zo )

Trekt me ook zeker.... da's wel een leuke dagafstand :P
Niet te vaak pauzeren.... dan wil het wel binnen die tijd.
 
Dat merk ik nu wel trouwens, sinds ik gestopt ben met roken, ga ik alleen aan de kant als ik moet tanken of pissen.

Als je met een GSA rijdt dan duurt dat helemaal lang.... vorig jaar onderweg naar de Alpen ben ik maar even gestopt bij Fulda om een broodje te eten :+

(ik heb overigens onderweg gebeld dat ik een uur eerder bij het rendezvous punt zou zijn... de tijd vloog van de aangegeven tijd op de ZUMO af. :X
 
Laatst bewerkt:
Als je met een GSA rijdt dan duurt dat helemaal lang.... vorig jaar onderweg naar de Alpen ben ik maar even gestopt bij Fulda om een broodje te eten :+

(ik heb overigens onderweg gebeld dat ik een uur eerder bij het rendezvous punt zou zijn... de tijd vloog van de aangegeven tijd op de ZUMO af. :X

Snap ik, met zo'n motor kan je ook aardig door rijden.

Zeker als je rond de 150 kmh rij je dr snel wat minuten vanaf.

Met de CBR moet ik zo rond de 220 km tanken. Dan over op reserve.

@ Herman heb je ff pb gestuurd over mf weekend :)
 
Houd de zondag 13 april vrij in jullie agenda voor een tourrit door het mooie Teutoburgerwoud[(D)

Ik ga bij droog weer een tourrit uitzetten om eens met dit topic een tour te maken , wie mee wil PB dan even of als het in de O.P. kan dan ook goed , de tocht gaat vooral over binnenwegen en de koffie doen we dan in Tecklenburg .

Afstand weet ik nog niet ;) maar kort zal het niet zijn 8-) dus trek er de hele dag voor uit :]

helaas zit ik dan nog in spanje te rijden *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan