Gros motorrijders crimineel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sergio

MF veteraan
11 jul 2008
2.267
449
Alkmaar
UPDATE 14:56
MF betrokken bij BENDEOORLOG!

Ik las in de Telegraaf dat veel criminelen die een taakstraf uitvoeren herkenbaar zijn door een fluo of oranje vestje.

Nu viel het mij op dat belangrijk veel motorrijders ook zo'n vestje dragen.

Zou dat zijn omdat zij op de motor ook een taakstraf uitvoeren en zich zo herkenbaar opstellen? En zo ja, wat moet ik doen om zo'n veroordeling te krijgen? En kan ik ook mijn favoriete bike opgeven?

Het toch niet zo vreemd dat wij te kampen hebben met een imago probleem! 8-)




Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik las in de Telegraaf dat veel criminelen die een taakstraf uitvoeren herkenbaar zijn door een fluo of oranje vestje.

Nu viel het mij op dat belangrijk veel motorrijders ook zo'n vestje dragen.

Zou dat zijn omdat zij op de motor ook een taakstraf uitvoeren en zich zo herkenbaar opstellen? En zo ja, wat moet ik doen om zo'n veroordeling te krijgen?

Het toch niet zo vreemd dat wij te kampen hebben met een imago probleem! 8-)




Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

Hahaha jij bent echt gek.
En je zit nog in de zorg ook, nu maak ik mij toch zorgen _O-
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- :}

Maar je hebt een punt: mijn taakstraf bestaat eruit dat ik met regelmaat naar kantoor moet, en als je dan eindelijk weer naar huis mag, dan wil je dat zo snel mogelijk en heb je geen zin meer om dat vestje eerst nog uit te doen...
 
Laatst bewerkt:
Volgens die kabouter van wegmisbruikers zijn alle 'motormuizen' inderdaad crimineel.
 
Nah-ah girlfriend, Faithy heeft gelijk. Zaterdag is geen vrijdag.
 
Laatst bewerkt:
Ik las in de Telegraaf dat veel criminelen die een taakstraf uitvoeren herkenbaar zijn door een fluo of oranje vestje.

Nu viel het mij op dat belangrijk veel motorrijders ook zo'n vestje dragen.

Zou dat zijn omdat zij op de motor ook een taakstraf uitvoeren en zich zo herkenbaar opstellen? En zo ja, wat moet ik doen om zo'n veroordeling te krijgen? En kan ik ook mijn favoriete bike opgeven?

Het toch niet zo vreemd dat wij te kampen hebben met een imago probleem! 8-)




Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl


Euh ja :$ ...ik wel...ben dus een echt zware crimineel...ik rijd woon-werkverkeer met een fluorvestje, op de motor en werk ook nog eens voor de overheid (gevangeniswezen)...pfffffffffff nou, dan moet ik toch wel één van de grootste criminelen zijn die op dit forum rondhobbelt. :W

:z :Z t is weer weekend
 
Laatst bewerkt:
Euh ja :$ ...ik wel...ben dus een echt zware crimineel...ik rijd woon-werkverkeer met een fluorvestje, op de motor en werk ook nog eens voor de overheid (gevangeniswezen)...pfffffffffff nou, dan moet ik toch wel één van de grootste criminelen zijn die op dit forum rondhobbelt. :W

De overheid is sowiezo de grootste georganiseerde criminele bende in Nederland.
 
het is toch zaterdag? geen vrijdag.

bovendien is 90% van het telegraaf (:r) nieuws toch aangedikt.
 
Criminele motorrijders (of degenen die als zodanig herkend willen worden), kenmerken zich door tattoos, bierbuiken, beharing op verkeerde plaatsen en een gekleurd plaatje op de rug. ;(

Fluorhesjesdragers proberen slechts voor oom agent door te gaan. -O-
 
Criminele motorrijders (of degenen die als zodanig herkend willen worden), kenmerken zich door tattoos, bierbuiken, beharing op verkeerde plaatsen en een gekleurd plaatje op de rug. ;(

Fluorhesjesdragers proberen slechts voor oom agent door te gaan. -O-
En het verschil is? :?

:+
 
Criminele motorrijders (of degenen die als zodanig herkend willen worden), kenmerken zich door tattoos, bierbuiken, beharing op verkeerde plaatsen en een gekleurd plaatje op de rug. ;(

Fluorhesjesdragers proberen slechts voor oom agent door te gaan. -O-

Ik weet wel dat mijn topic een licht vrijdag gehalte heeft maar jouw post is wel van de overtreffende trap. ;)
 
Criminele motorrijders (of degenen die als zodanig herkend willen worden), kenmerken zich door tattoos, bierbuiken, beharing op verkeerde plaatsen en een gekleurd plaatje op de rug. ;(

Fluorhesjesdragers proberen slechts voor oom agent door te gaan. -O-
(wannabee)agent = fluorgeel
(wannabee)crimineel = fluororanje

En je hebt ook mensen die gewoon graag opvallen.

Wanneer zou fluorroze op de markt komen?
 
Laatst bewerkt:
Dag,
Dag,
Ik ben de grootste cimineel met gele motorjas.
Word volgend jaar 70.
Maak al jullie en mijn belastingcenten zoveel mogelijk op. AOW = Altijd Onder Weg met motor en al.
Ik doe niets anders dan benzine verspillen met plezierritjes. Voeg niets meer toe aan de maatschappij. Breek de maatschappij alleen maar af en profiteer van alle zorgbudgetten die er straks wellicht nodig zullen zijn voor mij.
Het is een zalig gevoel zo vrij te zijn zonder werk en toch maximaal te profiteren. Dat daar een motor én een gele motorjas bij zit, is helemaal het einde.
Als je mij tegenkomt op 's Heren wegen wil je dan vooral respect tonen voor deze deugniet in ruste?
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Mhg, FreBa
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan