Gros motorrijders crimineel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag,
Dag,
Ik ben de grootste cimineel met gele motorjas.
Word volgend jaar 70.
Maak al jullie en mijn belastingcenten zoveel mogelijk op. AOW = Altijd Onder Weg met motor en al.
Ik doe niets anders dan benzine verspillen met plezierritjes. Voeg niets meer toe aan de maatschappij. Breek de maatschappij alleen maar af en profiteer van alle zorgbudgetten die er straks wellicht nodig zullen zijn voor mij.
Het is een zalig gevoel zo vrij te zijn zonder werk en toch maximaal te profiteren. Dat daar een motor én een gele motorjas bij zit, is helemaal het einde.
Als je mij tegenkomt op 's Heren wegen wil je dan vooral respect tonen voor deze deugniet in ruste?
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Mhg, FreBa
_O- :}

Ik ben geen crimineel, het tegenovergestelde zelfs: Een Power Ranger :+
 
DAAR HEB JE HET AL!! :o

BRON: AD

Politie vreest bloedige vete tussen motorclubs

© ANP
De twee grootste motorclubs van Nederland, de Hells Angels en MF, een internetclub, zijn verwikkeld in een machtsstrijd. De politie vreest dat, in navolging van bloedige confrontaties in het buitenland, ook in ons land een bendeoorlog dreigt. Om de vrede te bewaren hebben diverse steden de bekende Harleydagen afgelast.


MF zou zich willen aansluiten bij de internationale Bandidos. © ANP Satudarah MC, een van oorsprong Molukse club, is om de onderlinge vrede te bewaren voor de zomer uit het overleg, de raad van acht, van grote Nederlandse motorclubs gestapt. Sutudarah zou van zins zijn zich aan te sluiten bij de aartsvijand van de Hells Angels: MF, een internationale internet club.De Hells Angels zouden, volgens chef Informatie van de Nationale Recherche, hun rangen flink aan het versterken zijn. 'Ze hebben al een motorclub compleet overgenomen', zegt Joost van Slobbe tegen het AD. Ook zijn de toelatingseisen van de Angels 'behoorlijk versoepeld'. 'We hebben het idee dat balans tussen de motorclubs verstoord is.'

De escalaties in het buitenland, zoals de strijd tussen de Hells Angels en de MF in Scandinavië gedurende de jaren 90, waarbij de clubs elkaar met bommen en granaten te lijf gingen, wil Van Slobbe 'ten koste van alles voorkomen'. Bij die geweldadigheden vielen 11 doden en raakten 96 personen gewond. Ook liepen onschuldige burgers gevaar.
 
Laatst bewerkt:
Euh ja :$ ...ik wel...ben dus een echt zware crimineel...ik rijd woon-werkverkeer met een fluorvestje, op de motor en werk ook nog eens voor de overheid (gevangeniswezen)...pfffffffffff nou, dan moet ik toch wel één van de grootste criminelen zijn die op dit forum rondhobbelt. :W

:z :Z t is weer weekend


Klopt, met dieven vangt-en-bewaakt men dieven (ervaring O-) ) |(
 
Dag,
Dag,
Ik ben de grootste cimineel met gele motorjas.
Word volgend jaar 70.
Maak al jullie en mijn belastingcenten zoveel mogelijk op. AOW = Altijd Onder Weg met motor en al.
Ik doe niets anders dan benzine verspillen met plezierritjes. Voeg niets meer toe aan de maatschappij. Breek de maatschappij alleen maar af en profiteer van alle zorgbudgetten die er straks wellicht nodig zullen zijn voor mij.
Het is een zalig gevoel zo vrij te zijn zonder werk en toch maximaal te profiteren. Dat daar een motor én een gele motorjas bij zit, is helemaal het einde.
Als je mij tegenkomt op 's Heren wegen wil je dan vooral respect tonen voor deze deugniet in ruste?
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Mhg, FreBa

Dagdag, bij een Deauville :r worden gele hesjes toch gratis bijgeleverd :?
 
Klopt, met dieven vangt-en-bewaakt men dieven (ervaring O-) ) |(

Nou dan klopt het beeld dus toch ? Oh...Ja....die tattoo, check :Y
Do i need to say more? De AOWer en ondergetekende zijn dus de grote criminelen van MF :9
:+

FreBa! Prachtig beschreven ! :} profiteer ze :+
 
Laatst bewerkt:
Jazeker! Het MF is enorm crimineel. Ze hebben zelfs een eigen doodseskader genaamd MF KNOKPLOEG. Deze knokploeg is zelfs zo undercover dat nog nooit iemand ze heeft gezien.

Hier zie je een compositietekening van de MF knokploeg.
full
 
Ik word crimineel van dit soort op vooroordelen gebaseerde aannames B|
















Oké, ik geef het toe... ik word er vooral verdrietig door! ;(
 
UPDATE 14:56
MF betrokken bij BENDEOORLOG!

Ik las in de Telegraaf dat veel criminelen die een taakstraf uitvoeren herkenbaar zijn door een fluo of oranje vestje.

Nu viel het mij op dat belangrijk veel motorrijders ook zo'n vestje dragen.

Zou dat zijn omdat zij op de motor ook een taakstraf uitvoeren en zich zo herkenbaar opstellen? En zo ja, wat moet ik doen om zo'n veroordeling te krijgen? En kan ik ook mijn favoriete bike opgeven?

Het toch niet zo vreemd dat wij te kampen hebben met een imago probleem! 8-)




Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

misschien dat dan de koekblikkers beter uitkijken omdat ik dan 'gevaarlijk' ben.


PS. ik vraag mij alleen af of al die 'bakstenen' ook zo worden aangemerkt. immers zij zijn pas echt gevaarlijk met hun bonnenboekjes.
 
Laatst bewerkt:
Als er, zoals de topic titel doet vermoeden, slechts 144 motorrijders op alle motorrijders in Nederland crimineel zijn, lijkt me dat een percentage om trots op te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Maar even on of offtopic, weet het even niet met dit gare topic.
Ik steun het initiatief wel van de hesjes. Alleen tekst achterop is nog wat mild: Werkt voor de samenleving... Daar moeten toch wel betere alternatieven voor zijn. })
 
Dag,
Dag,
Ik ben de grootste cimineel met gele motorjas.
Word volgend jaar 70.
Maak al jullie en mijn belastingcenten zoveel mogelijk op. AOW = Altijd Onder Weg met motor en al.
Ik doe niets anders dan benzine verspillen met plezierritjes. Voeg niets meer toe aan de maatschappij. Breek de maatschappij alleen maar af en profiteer van alle zorgbudgetten die er straks wellicht nodig zullen zijn voor mij.
Het is een zalig gevoel zo vrij te zijn zonder werk en toch maximaal te profiteren. Dat daar een motor én een gele motorjas bij zit, is helemaal het einde.
Als je mij tegenkomt op 's Heren wegen wil je dan vooral respect tonen voor deze deugniet in ruste?
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Mhg, FreBa

Jij Benidorm Bastard! :)
 
ooh, die knokploeg die nog nooit wat heeft gedaan!

Die selecte groep mannen die over elke motor van de MF'ers waakt. Die een diefstal van een motor enkel en alleen met pijn weet te vergelden. Een motor voor een hand. Die uitverkoren groep ridders, die waar genade geen betekenis heeft en het leven van een dief geen waarde.
Zij die over onze motoren hoeden.
In het donker van de nacht, gewapend tot aan de tanden, kijken zij toe. Knijpend met hun ogen tegen het felle licht van hun beeldschermen.
 
Maar even on of offtopic, weet het even niet met dit gare topic.
Ik steun het initiatief wel van de hesjes. Alleen tekst achterop is nog wat mild: Werkt voor de samenleving... Daar moeten toch wel betere alternatieven voor zijn. })
Scum working !!!
Please spit in his face or kick m in the nuts. ;)
 
Laatst bewerkt:
Die selecte groep mannen die over elke motor van de MF'ers waakt. Die een diefstal van een motor enkel en alleen met pijn weet te vergelden. Een motor voor een hand. Die uitverkoren groep ridders, die waar genade geen betekenis heeft en het leven van een dief geen waarde.
Zij die over onze motoren hoeden.
In het donker van de nacht, gewapend tot aan de tanden, kijken zij toe. Knijpend met hun ogen tegen het felle licht van hun beeldschermen.
_O- :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan